بهترین کلینیک کاشت مو تهرانپارس

بهترین کلینیک کاشت مو تهرانپارس


با توسعه روش‌های نوین کاشت مو، افراد زیادی اقدام به کاشت مو کرده و متاسفانه به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در خصوص کیفیت پزشکان و کلینیک‌ها نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند.

این افراد متاسفانه فریب ظاهر یا موقعیت مکانی این مراکز را خورده و علی‌رغم پرداخت هزینه درمانی هنگفت نتیجه نامطلوبی گرفته‌اند.

در این مقاله قصد داریم بهترین کلینیک کاشت مو تهرانپارس، همچنین مزایا و معایت کاشت مو را به شما معرفی کنیم.

کلینیک زیبایی سپیدار با بیش از 15 سال سابقه در لاین های زیبایی یکی از بهترین مراکز کاشت مو تهرانپارس کاشت مو شرق تهران ) می باشد.

اینکه آیا شما واقعا به کاشت مو نیاز دارید یا نه، مسئله ای است که البته تشخیص آن به پزشک و متخصص کاشت مو بستگی دارد.

معمولا برای بیشتر افرادی که دچار کم پشت شدن مو و یا طاسی موی سر به صورت ارثی شده اند، روش های کاشت مو تجویز می شود که ما در این مرکز بهترین راه حل را به شما معرفی می کنیم.

بررسی دلایل ریزش مو:

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد ولی در بسیاری از مردان، دلیل ریزش مو و طاسی سر، ارثی و یا داشتن تغذیه نامناسب، استرس و فشارهای روحی به آنهاست.

لذا در این زمینه باید فرد موارد تعیین کننده و مهم در این زمینه را با مشورت پزشک در نظر بگیرد.

انواع روش های کاشت مو در ایران :

 

1- کاشت مو به روش FUT ( کاشت موی جراحی)

برداشت گرافت‌ها از پشت سر و با استفاده از پانچ اتوماتیک انجام می‌شود. بنابراین آسیب کمتری به فولیکول مو وارد می‌شود، سرعت فرآیند کاشت افزایش می‌یابد.

2-کاشت مو به روش FIT ( کاشت موی غیر جراحی )

بعد از انجام بی‌حسی موضعی، یک نوار باریک از پشت سر با عنوان فلپ برداشته و محل آن بخیه زده می‌شود.

فلپ را با کمک میکروسکوپ‌های پیشرفته به گرافت‌های تکی و دوتایی تقسیم می‌کند که در مرحله کاشت، در سطح طاسی سر کاشته می‌شوند.

 

3-کاشت مو به روش BHD ( کاشت موی بدون جراحی )

گرافت‌های مو در این روش به طور جداگانه و پراکنده از بانک مو توسط هلدر دستی جداسازی می‌شود، این‌گرافت‌ها در مرحله کاشت به طور مستقیم در محل طاسی سر کاشته می‌شوند.

 

4-کاشت مو به روش SUT ( کاشت موی غیر جراحی با پانچ اتوماتیک )

این روش با برداشت از موی بدن انجام می شود به این صورت که موها دانه دانه با دستگاه از بدن برداشت می شود که بهترین گزینه برای برداشت، موهای زیر چانه یعنی ریش هستند.

چون موهای ریش ماندگاری و رشد خوبی دارند در صورتی که موهای قسمت های دیگر بدن ماندگار نیستند و رشد طولی محدود تا ۲ الی ۳ سانتی متر دارند.

کاشت مو

 

بعد از کاشت مو چه زمانی طول می کشد تا فرد به زندگی عادی برگردد

به طور کلی، دوره ریکاوری کاشت مو بر اساس تکنیکی که انتخاب می شود و میزان گرافت هایی که کاشته می شود، بین ۲ تا ۵ روز طول می کشد.
پس از آن، فرد می تواند به فعالیت های اولیه برمی گردند و مشکل خاصی را برای انجام کارهای روزمره و حتی رفتن به محل کار، احساس نمی کند.

چه کارهایی باید قبل از کاشت مو انجام دهیم؟

مهمترین و اولین کاری که باید انجام دهید این است که با مشورت پزشک ببینید آیا اصلا به کاشت مو نیاز دارید یا خیر.

بسیاری از متقاضیان ممکن است به دلایلی غیر از دلایل ارثی دچار ریزش مو شده باشند که در این صورت از طریق دارو درمانی مشکل آنها قابل رفع است.

پس از این مرحله و تایید ارثی بودن ریزش مو و نیاز به کاشت مو باید به موارد دیگری توجه کنید. از جمله سن مناسب برای کاشت مو که معمولا برای افراد بالای 23 سال انجام می شود.

همچنین در مورد انواع روش های کاشت مو کمی تحقیق کنید و سعی کنید یک کلینیک معتبر و باتجربه برای این کار پیدا کنید.

نتیجه گیری

کاشت مو فقط به برداشت گرافت های از بانک مو و انتقال آنها به ناحیه پیوند نیست بلکه یک کار پزشکی و تکنیکی می باشد.

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص خدمات درمانی باید به آن توجه کرد، کیفیت یک مرکز درمانی است.

مشاوره رایگان توسط بهترین پزشکان کاشت مو، استفاده از برترین دستگاهها و تکنیک ها، بهترین تیم های پرستاری و کاشت، پشتیبانی عالی بعد از کاشت، تضمین کاشت تنها بخشی از ویژگی های کلینیک زیبایی سپیدار می باشند.

ما با اتکا به دانش پزشکی، تکنیکهای انحصاری و بهترین خدمات آماده پذیرایی از زیباجویانی هستیم که به کیفیت کار و سلامت خود اهمیت می دهند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید