جوانسازی
جوانسازی

جوانسازی

لیزر مو های زائد شرق تهران

خدمات زیبایی ارائه شده در کلییک سپیدار،  بهترین مرکز لیزر موهای زائد  با بروزترن دستگاه های جهان می باشد.

تاسیس کلینک های زیبایی با حضور حداقل یک متخصص پوست و زیبایی می باشد. عملکرد این کلینیک ها در جهت خدمات زیبایی به افراد می باشد.

این مرکز یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

مراجعین قبل از دریافت انواع خدمات زیبایی به کلینیک ها دقت کنند که مرکز مورد نظر دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت و درمان باشد.در صورت عدم داشتن مدرک از گرفتن هرگونه خدماتی اجتناب کنند.

بوتاکس خط لبخند

 

جوانسازی
جوانسازی

در کلینیک سپیدار بهترین کلینیک زیبایی شرق تهران  چه خدمات زیبایی انجام می شود؟

 

مزوتراپی

مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌باشد. در این روش دارو در قسمتهای مختلف پوست تزریق می‌شود. در واقع دارو به بجای اینکه از راه دهان خورده شود، مستقیماً به داخل پوست تزریق می‌شود.

 بوتاکس

با استفاده از این روش یک نوع سم به نام بوتولینوم  به زیر پوست تزریق می شود که سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد .

اثرات بوتاکس بسته به تزریقات قبلی بین ۳ تا ۶ ماه به طول می انجامد و به طور متوسط هر ۳ تا ۶ ماه یکبار تجدید می شود .

لیفت بینی

در واقع لیفت بینی را می توان  یک تکنیک دانست که عوارض جراحی را ندارد. لیفت بینی به روش های مختلفی انجام می شود.

به عنوان مثال در روش لیفت بینی با نخ، پس از بی‌حسی موضعی، چند نخ قابل جذب به شکلی زیر پوست جاسازی می‌شوند که آن را در حالت ایده‌آل نگه‌دارد و قوز یا شکستگی را بدون برش و شکستن استخوان ترمیم نماید.

 

سابسیژن

سابسیژن یکی از روشهای از بین بردن جای جوش است که روشی ساده و سر پایی و بی خطر است، که با یک مکانیسم متفاوت و اساسی در درمان اسکارهای آتروفیک ( فرورفته ) نظیر جای جوش – جای بخیه و آبله مرغان و … ساب سیژن و آر-اف فرکشنال در کنار هم بهترین درمان جهت اسکارهای آتروفیک ( فرورفته ) محسوب می شوند.

 

سابسیژن
سابسیژن

پلاسماجت

در واقع پلاسما جت نوعی لیفت غیر جراحیست که بدون ایجاد برش بر روی پلک ها  و نواحی دیگر در صورت را  بدون نیاز به بیهوشی و تنها با یک بی حسی موضعی ساده می توان مشکلات مربوط به افتادگی و یا عدم تقارن در پلک را برطرف نمود و در مدت بسیار کوتاهی نتایج درخشان و ایده آلی را کسب نمود .

تزریق ژل

تزریق ژل نیز یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که  می تواندچین و چروک های بسیاری از نواحی مانند دور چشم و خط خنده و پیشانی را از بین ببرد.

میکرودرم

این روش نیز يك روش غيرتهاجمي براي لايه‌برداري و جوانسازی پوست می باشد .با اين روش لايه‌هاي شـاخي و آسيب‌ديده سطح پوست توسط هندپيس برداشـته مي‌شوند. 

هیدرودرم

یکی از روش‌های شاداب کردن پوست، آب‌رسانی (هیدرودرمی) با دستگاه می‌باشد. با این روش به دلیل رطوبت رسانی به سلول‌های لایه شاخی، پوست شاداب‌تر و چین‌وچروک سطحی پوست کمتر می‌شود.

در این روش به‌وسیله دستگاه هیدرودرمی، ژل آب‌رسان به سلول‌های خشک‌شده، رسانده می‌شود.

 

هیدروفشیال

این روش در اصل یک روش درمانی برای مشکلات پوستی است که به کمک این روش منافذ پوست پاکسازی میشود و سلول های مرده روی سطح پوست از بین می روند.

فیشیال پوست در چند مرحله انجام میشود که موجب جوانسازی و تغذیه پوست مناسب پوست صورت شده و تقریبا تمامی مشکلات پوستی را برطرف می سازد.

میکرونیدلینگ

میکرو نیدلینگ یکی از جدیدترین شیوه های درمانی برای از بین بردن جای بسیاری از جراحت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشت مو

کاشت مو روشی است که امروزه می‌توان از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین محورهای درمانی در میان مراجعین یاد کرد.عمل کاشت، عملی بدون بیهوشی است که همین امر مزیت‌های بسیاری را برای مراجعین به دنبال خواهد داشت.

کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی نیز یک  روش غیر تهاجمی است که در آن گاز استریل پزشکی یا همان کربن دی اکسید به پوست تزریق میشود.

این روش با استفاده از دی اکسید کربن که به صورت طبیعی هنگام بازدم از بدن خود خارج میکنیم ، به جوانسازی پوست کمک می کند.و بنابراین تاثیر مخرب و آلرژی زایی برای بدن ندارد.

لیزر کیوسوئیچ

این روش نیز یکی از موثرترین روش ها برای درمان لک صورت است که می تواند تنها با یک جلسه ملاسما و لک التهابی صورت را کاهش داده و یا به طور کامل از بین برود.

این لیزر با طول موج خاص (۱۰۶۴ نانومتر) بر روی پوست تابانده می شود و توسط رنگدانه های پوست جذب می شود.

 

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ( جوانسازی با نخ )  است که در آن از نخ‌های بخیه‌ی موقت یا جذبی برای لیفت یا بالا بردن پوست استفاده می‌شود. 

 

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

 

جوانسازی با هایفو

جوانسازی پوست با هایفو روشی بدون خطر ( کاملاً ایمن ) و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه ( بلافاصله )قابل دیدن است. و نتایج آن بدون بازگشت ( و ماندگار) است.

 لیز CO2 فرکشنال  

لیزر Co2  می تواند جوانسازی بسیار خوبی در صورت ایجاد کند و پوست را بسیار سفت و صاف نماید ولی عوارضی از خود بجا می گذارد که گاه تحمل آنها برای بیماران بسیار دشوار است .

کرایو زیگیل تناسلی

در این روش با استفاده از انجماد و سرد کردن، از انتشار زگیل تناسلی جلوگیری می شود. زگیل تناسلی  زائدهای صورتی یا قرمز رنگی هستند که در اطراف الت جنسی پدیدار می شوند.همچنین ممکن است در اطراف مقعد، ناحیه ی شرمگاهی، درون واژن و یا حتی دهان ظاهر شود.

جوانسازی با آر اف

راهی است که به شما در سفت‌کردن و جوانسازی پوست بدون نیازبه جراحی کمک می‌کند. ویژگی‌های درمان RF، محبوبیت کاهش افتادگی پوست بدون جراحی را در سال‌های اخیر به شدت افزایش داده است.

 

جوانسازی با آر اف
جوانسازی با آر اف

جوانسازی با هایفو

هایفوتراپی روشی بدون خطر ( کاملاً ایمن ) و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه ( بلافاصله )قابل دیدن است. و نتایج آن بدون بازگشت ( و ماندگار) است.

 

لیزر جوانسازی پوست

 

بشر همواره برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و با طراوت در تلاش و تکاپو بوده است. با رشد علم پزشکی و به وجود آمدن روشهای مدرن و با عوارض کم، دست یافتن به چهره ای جوان و جذاب دیگر دور از دسترس نمی باشد.

امروزه برای دستیابی به این مهم، و در پی مراجعه به مراکز مجاز و معتبر تخصصی پوست، مو و لیزر، بسیاری از خدمات در این حوزه به مراجعین ارائه می‌گردد

انجام خدمات و فعالیت های این حوزه بسیار حساس بوده و نیاز به کادر پزشکی مجرب دارد که برای دست یابی به نتیجه بهتر باید نهایت دقت و مسئولیت را مبذول دارند.

بهترین مرکز جوانسازی پوست ( بهترین مرکز جوانسازی پوست شرق تهران )

 

 

جوانسازی
جوانسازی

لیزر جوانسازی پوست شرق تهران در کلینیک زیبایی سپیدار

جوانسازی پوست دست

 

جوانسازی پوست

گذر عمر و پیری یک رخدادی اجنتاب ناپذیر می باشد. ‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار می‌شویم.

با افزایش سن حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. ریزش مو در اکثر افراد به وجود می آید و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

جوانی و زیبایی پایدار و داشتن پوستی با طراوت آرزوی همیشگی انسان بوده و هست. اگرچه هنوز روش قطعی و دائمی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، اما با پیروی از توصیه‌هایی، بروز و نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت.

ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های لازم سلامتی از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال و سالم نگه می‌دارند. همچنین روشهای کلینیکال جوانسازی پوست نیز وجود دارد که با بکارگیری آنها علائم پیری پوست به تعویق می‌افتد یا برطرف می‌شود.

 

 

جوانسازی
جوانسازی

 

خدمات ژل و بوتاکس

یکی از پرطرفدارترین روش‌ های جوانسازی پوست طبق آمار تزریق بوتاکس و ژل است. در روش بوتاکس سمی به نام بوتولینم به زیر پوست تزریق شده و باعث فلج شدن عضلات صورت می‌شود.

بوتاکس بیشتر عاملی پیشگیرانه برای ایجاد خطوط و چین و چروک های ماندگار پوست است. این درمان زمانی موثر است که چین و چروک‌های صورت هنوز دائمی نشده باشند.

چقدر تزریق بوتاکس زمان می برد؟

تزریق بوتاکس نهایتا 10 تا 15 دقیقه طول می کشد که این کار بدون و نیازی به بیهوشی است.

بوتاکس با یک سوزن ریز به عضلات خاص و تنها با یک برخورد جزئی تزریق می شود که نتیجه آن را بعد از 24 تا 48 ساعت روی صورت می توان دید. در طی 1 هفته چهره نرم تر شده و طی 1 ماه نتایج بهینه خود را نمایش می دهد.

تزریق ژل و چربی

اثر بوتاکس تا چه مدت بر روی صورت باقی می ماند؟

3 تا 6  ماه اثر بوتاکس بر روی صورت  باقی می ماند. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط و چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و نیاز به درمان و تزریق مجدد دارند.

 

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد بانوان

 

تزریق پر کننده ها

فیلرها یا پرکننده های پوستی موادی هستند که برای افزایش حجم، فرم دهی و پرکردن بعضی از خطوط و چین و چروک ها در صورت و بدن کاربرد دارند که در ادامه توضیحاتی پیرامون آنها داده خواهد شد.

تزریق ژل

ژل‌ها موادی طبیعی یا مصنوعی هستند که برای حجم دهی به پوست استفاده می‌شوند. ماندگاری ژل‌ها به جنس آن‌ها بستگی دارد. مثلاً کم‌ترین ماندگاری به ژل‌های کلاژنی و بیشترین ماندگاری به ژل‌های دائمی ساخته شده از ماده‌ی PMMA تعلق دارد.

امروزه بیشتر از ژل‌های نیمه‌دائم استفاده می‌شود که از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. هیالورونیک اسید سیمان بین بافتی پوست ما است. برای همین ماده‌ای طبیعی، موثر و کم‌عارضه برای جوانسازی پوست به حساب می‌آید.

تزریق چربی

وقتی بحث ماندگاری نتایج حجم‌دهی به پوست در میان باشد، تزریق چربی بهترین روش جوانسازی پوست است. در تزریق چربی از بافت چربی طبیعی بدن استفاده می‌شود.

یعنی مثلاً چربی‌های ران یا شکم شما را با استفاده از روش لیپوساکشن برداشت می‌کنیم و بعد از خالص سازی به زیر پوست صورت یا نواحی دیگر تزریق می‌کنیم.

جوانسازی

خدمات لیفت

خدمات لیفت صورت و سفت کردن پوست صورت که به rhytidectomy (ریتیدکتومی) شناخته می شود، یک عمل زیبایی است که باعث زیبایی صورت افراد می شود و به آنها، جوانی را هدیه می دهد.

در لیفت صورت، بافت های صورت با استفاده از تکنیک های مختلف درمان می شود و ظاهر فرد را جوان تر می کند. افرادی که بر اثر مواردی چون افزایش سن، شاهد بروز مشکلات پوستی بوده اند، با کمک این روش می توانند پوستی زیبا و شاداب داشته باشند.

در طی این عمل ، چربی ها و سلولهای مرده پوست برداشته می شود و سلولهای پوستی برای بازسازی تحریک می شوند. در این روش، ساختار چهره بهتر می شود، چین و چروکها از بین می رود و پوست باکیفیت تری خواهید داشت.

با بالا کشیدن پوست، چین و چروکهای پوست شما از بین می رود و جوان تر می شوید. بعد از اینکه این عمل را روی صورت خود انجام دادید، هیچ نشانه ای از چین و چروک را در اطراف چشم ها، گونه ها، دهان، پیشانی و فک خود مشاهده نمی کنید.

مراجعه کنندگان باید بدانند که عمل لیفتینگ، یک روش درمانی نیست؛ بلکه یک عمل زیبایی است. با کشیده شدن پوست، اعتماد به نفس شما بیشتر می شود و ظاهر شما زیباتر خواهد شد؛

زیرا پوستتان محکم تر شده و چین و چروکهای آن از بین می رود. اکثر افرادی که برای لیفتینگ مراجعه می کنند، بین40 تا 70 سال سن دارند، البته این عمل چهره سازی در افراد جوان تر هم انجام می شود.

– جوانسازی پوست دست

اهداف اصلی عمل لیفتینگ عبارت است از:

1- سفت کردن پوست

2- از بین بردن چربی و آلودگی های پوست

3- از بین بردن زخم های پوستی در اطراف فک ها

4- از بین بردن چین و چروک در کنار دهان، چشم ها و پیشانی

5- کاهش میزان چربی انباشته شده در ناحیه چانه و گردن و از بین بردن تیرگی پوست این نواحی

لیزر موهای زائد

امروزه لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ترین و موثرترین روش‌های زیبایی برای از بین بردن موهای زائد بدن می باشد که به محبوبیت خوبی در جهان رسیده و معمولا نتیجه رضایت‌بخشی برای فرد به همراه دارد.