تزریق ژل 

تزریق ژل شرق تهران ( تزریق ژل تهرانپارس )

جوانسازی پوست یکی از مهم ترین مسائلی است که ام

و جوانسازی پوست یکی دیگر از خدمات کلینیک زیبایی سپیدار در  بهترین مرکز لیزر لیزر مو تهرانپارس ) می باشد که با این روش با بی حسی موضعی به وسیله سوزن های باریکی به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می گیرد.

مدت زمان تزریق ژل بستگی  به ناحیه مورد نظردارد و معمولا بین بیست دقیقه تا نیم ساعت زمان بر خواهد بود. پس از تزریق ژل کبودی و مقداری تورم در قسمت های تزریق دیده می شود .

که برای این امر می توان از کمپرس های سرد استفاده کنید.چون برای انجام این روش به بیهوشی  نیازی نیست افراد می توانند بلافاصله بعد از تزریق فعالیت ها ی روزانه خود را انجام دهند.

این مواد پرکننده بعد از مدتی جذب می شوند  و به همین علت تاثیر گذاری آنها به مرور زمان کمتر می شود و در صورت تمایل می توان دوباره تزریق ژل را تکرار کرد.

روزه به آن توجه زیادی می شود و برای همه افراد داشتن پوستی زیبا و شاداب از اهمیت بالایی برخوردار است .ممکن است با وجود رعایت مراقبت های پوستی افراد باز هم از پوست خود رضایت کافی نداشته باشند.

زیرا برخی از چین و چروک ها که عمیق هستند با پماد ها و کرم ها برطرف نخواهند شد .

و برای از بین بردن آن ها باید روش های دیگر جوانسازی را استفاده کرد. تزریق ژل یا پر کننده ها یکی از روش های موثر بوده است که می تواند چین و چروک ها را برطرف کند و باعث جوان تر شدن افراد شود.

تزریق ژل می تواندچین و چروک های بسیاری از نواحی مانند دور چشم و خط خنده و پیشانی را از بین ببرد.

  • به طور طبیعی در پوست ما کلاژن و هیالورونیک وجود دارد

  • با افزایش سن و  یا آسیب های وارد شده به پوست تولید این مواد در پوست کم می شود چون این دو مورد،عامل اصلی جوان ماندن پوست و خاصیت کشسانی پوست هستند.
  • با کم شدن آنها پوست با چین و چروک هایی روبه رو می شود و یا  اینکه پوست مقداری افتاده می شود.در پرکننده های پوستی یا همان ژل ها درصدی هیالورونیک اسید وجود دارد که پس از تزریق جذب نواحی مورد نظر شده .و در نهایت ترمیم بافت پوست حاصل می شود.

 

جوانسازی واژن و لیزر

 

به طور کلی  تزریق ژل برای موارد زیر استفاده می شود :

1- تزریق ژل خط اخم

2- برطرف کردن گودی زیر چشم

3- برطرف کردن خط های عمیق لبخند

4- از بین بردن چین و چروک های اطراف چشم

5- از بین بردن چروک های به وجود آمده در اطراف لب

6- با تزریق ژل در پوست دست چین و چروک ها مخفی می شوند.

7- حجیم سازی لب در افرادی که لب های باریک دارند و یا با افزایش سن لب هایشان زیبایی خود را از دست داده است.

8- حجیم سازی گونه برای افرادی که دارای گونه هایفرو رفته هستند و استخوان ها به دلایل ژنتیکی و دیگر مسائل به درستی رشد نیافته اند.

با تزریق ژل گونه ها برآمده می شود و از آنجایی که گونه هم یکی از معیارهای زیبایی صورت به شمار می رود تغییر زیادی را در چهره ایجاد می کند.

9- نقایص موجود در چانه با تزریق ژل برطرف می شود و در صورتی که چانه با دیگر اعضای صورت هماهنگی لازم را نداشته باشد نقایص با تزریق ژل برطرف می شود.

 

 

بوتاکس زیر بغل و بوتاکس مصپورت

اقدامات پیش از تزریق ژل

  • در صورتی که به حساسیت های پوستی دچار هستید باید این موضوع را با متخصصان پوست در جریا ن بگذارید و در صورت عدم امکان تزریق ژل، در ابتدا به درمان بیماری ها و حساسیت های پوستی خود بپردازید.
  • خانم های باردار باید تزریق ژل را به تاخیر بیندازند.
  • در مواردی که پوست دچار عفونت ،زخم و یا تبخال شده است بابید مشاوره های پزشکی پیش از تزریق انجام بگیرد.

ویژگی پرکننده های اسید هیالورونیک چیست ؟

این نوع از پر کننده ها با تمامی  تیپ های پوستی ار لحاظ ظاهری  سازگاری دارد و می توان گفت در صورتی که از مارک های معتبر در این رابطه استفاده شود حساسیت تقریبا به صفر خواهد رسید و برای تزریق اسید هیالورونیک نیازی به تست پوستی وجود ندارد.

این نوع پرکننده ها را می توان در دمای اتاق نگهداری کرد و پایداری بالایی دارند .اسید هیالورونیک دارای ایمنی زیادی هستند و قابلیت تجزیه شدن بیولوژیک دارند و عوارض جانبی کمتری را به دنبال خواهند داشت.

مدت زمان تاثیر تزریق ژل چقدر است ؟

می توان گفت این مدت کاملا به نوع ژل بستگی دارد .و در کلینیک زیبایی سپیدار از ژل های معتبر برای این امر استفاده شده است که می تواند ماندگاری تزریق ژل را بالاتر ببرد.دوام ژل در افراد گوناگون متفاوت خواهد بود و نمی توان گفت تاثیر ژل در هر یک از افراد یکسان می باشد .

از دیگر عواملی که می تواند در تاثیر گذاری این ژل ها موثر باشد تکنیک تزریق است.ژل های کلاژن یا هیالورونیک باید در لایه میانی پوست تزریق شود .و در صورتی که در لایه سطحی و یا عمیق پوست مثلا درون چربی تزریق شود تاثیر گذاری کمتری را خواهد داشت.

در کلینیک زیبایی سپیدار به دلیل تجربه بالا در این زمینه می توانند بهترین روش را برای نواحی مورد نظر شما در نظر بگیرند به طوری که کمترین عوارض را به دنبال داشته باشد.

اما به طور کلی می توان گفت مدت زمان معمول ماندگاری ژل های معتبر بین شش ماه تا دو سال خواهد بود.

همچنین افرادی که تزریق ژل را انجام می دهند نباید این انتظار را داشته باشند که اثر پرکنندگی ژل ها به مانند روزهای اول باشد.پس از تزریق ژل در شش هفته پس از از بین رفتن ورم ها نتیجه نهایی و ایده آل نمایان خواهد شد و با گذشت زمان ،تاثیر ژل ها کمتر خواهد شد و معمولا تا پایان یک سال ژل ها به طور کامل جذب بافت می شوند و اثر ژل ها از بین می رود.

شدت چین وچروک های ناحیه مورد نظر می تواند ماندگاری ژل ها را کمتر کند برای مثال در نواحی که تحرک بیشتری وجود دارد و ماهیچه های صورت مدام در فعالیت هستند ژل ها زودتر از بین می روند.

هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس ) در مرکز زیبایی سپیدار.

 

بوتاکس

 لیزر موهای زائد 

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل

1- به سونا و جکوزی نروید

2- زیر نور خورشید قرار نگیرید.

3- فعالیت های فیزیکی سنگین را برای مدتی انجام ندهید.

4- برایکاهش قرمزی و تورم در پوست می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

5- برای اینکه ژل های تزریق شده جابه جا نشوند تا حد امکان به محل تزریق ژل دست .نزنید زیرا ژل ها به گونه ایی تزریق شده که هماهنگی و تقارن برقرار شده است .و در صورت جابه جایی توازن به هم خواهد ریخت.

 

 

تزریق ژل
تزریق ژل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید