لاغری با دستگاه
لاغری با دستگاه

 لاغری با دستگاه

جدیدترین روش لاغری با دستگاه 

خدمات لاغری با دستگاه یکی از جدیدترین راه های لاغری غیرتهاجمی در جهان است.  در عصر حاضر بشر لاغری موضعی بهترین راه برای تناسب اندام بدون رژیم های سخت است.

امروزه لاغری تنها منحصر به رژیم و ورزش نیست و با پیشرفت تکنولوژی شیوه های نوین و جالبی برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد و می توان با استفاده از روش های لاغری موضعی قسمت های مورد نظر را لاغر کرد

 

کلینیک لاغری شرق تهران

 

کلینیک زیبایی سپیدار را می توان بهترین مرکز جوانسازی پوست ( بهترین مرکز جوانسازی پوست شرق تهران ) دانست.

در این مرکز انواع خدمات لاغری از جمله

کرایولیپولیز

کرایولیپولیز  جدیدترین روش لاغری با دستگاه است که برای لاغری موضعی توسط FDA تایید شده است و بسیار بی خطر است .

 لاغری با دستگاه کرایولیپولیز برای از بین بردن سلولهای چربی از دمای انجماد استفاده می کنند.

در این روش، سرما به جز سلولهای چربی به سلولهای دیگر آسیب نمی رساند، بنابراین به پوست یا بافت زیرین پوست صدمه ای نمی رسد. سلولهای یخ زده به مرور کوچک می شوند و طی مدت چند ماه از طریق کبد از بدن دفع می شوند.

 

کرایولیپولیز
کرایولیپولیز

آنالیز وزن و چربی

برای داشتن یک رژیم غذایی منحصر به فرد می توانید از دستگاه آنالیز وزن و چربی استفاده کنید.

در این روش برای اندازه گیری ذخایر بدن مانند چربی، عضلات و آب، پروتئین و مواد معدنی ( توده های غیر چربی ) از طریق فرکانس های الکتریکی استفاده می شود.

آنالیز ترکیب بدن می‌تواند وزن، چربی بدن، توده عضلانی، شاخص توده بدنی (BMI) و میزان متابولیسم پایه‌ی بدنمان را به ما بگوید.

 

آنالیز وزن و چربی
آنالیز وزن و چربی

تغذیه و رژیم درمانی

تغذیه یکی از مهمترین عوامل در کنترل وزن می باشد. برنامه کنترل یا کاهش وزن با تغییرات در شیوه زندگی (Life Style) و نوع تغذیه و عادات غذائی است . در این روش فـرد دارای اضـافه وزن را به آهستگی و با همان سرعت چاق شدن درگذشته به وضعیت تنـاسب در وزن، اندام و سلامت جسمانی خواهد رسانید و آنرا حفظ خواهد نمود.

در این شیوه علمـی که به دور از عجــله و شـتابزدگی می باشـد. فرد بدون تحمل گرسنگی و با اتکا به روشهای تغذیه ایرانی و همچـنین علایـق غــذائی خود می تواند بر مشـکل اضـافه وزن فائق آید.

 

تغذیه و رژیم درمانی
تغذیه و رژیم درمانی

 

لاغری با دستگاه RF

لاغری با دستگاه RF نیز مانند دیگر روش های لاغری، یک روش غیر تهاجمی و   لاغری موضعی می باشد. بدن به تنهایی قدرت شگفت ‏انگیزی برای خود درمانی دارد.

روش لاغری با آر اف با سوختن سلول‌های چربی در لایه‌های چربی زیر پوست انجام می‌شود. بافت همبند سست غالباً از سلول‌های چربی و انرژی ذخیره شده به شکل لیپید (چربی) تشکیل شده است.

گرمای حاصل از روش لاغری با آر اف باعث می‌شود که سلول‌های چربی، اسید چرب در سیستم لنفاوی ترشح کنند که مانند یک فیلتر برای بدن عمل می‌کند.

زمانی که اسیدهای چرب از سلول‌های چربی تراوش کرد باعث جمع شده بدن و لاغر شدن آن می‌شود.

لاغری سریع

لاغری با دستگاه RF
لاغری با دستگاه RF

لاغری با دستگاه کویتیشن

کویتیشن لاغری اولترا سوند سبب تشکیل حبابهای ریز در اطراف سلولهای چربی می شود که به شدت در حال لرزش و فوران هستند.

برخورد این حباب ها با دیواره سلولهای چربی و ترکیدن آنها سبب پارگی دیواره سلـول .و بیـرون ریخـتن چربی درون سلولی (تری گلیسرید ) و خروج آب درون سلولی می شود .

و اما چربی درون سلولی (تری گلیسـرید) بـه وسیله آنزیم ها به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تجزیه می شود . گلیسرول نوعی چربی محلـول در آب اسـت که وارد گردش خون می شود و هر سلولی که نیاز به انرژی دارد آن را از خون در یافت کرده به مصرف سـوخت و ساز متابولیسم می رساند .

 

کویتیشن
کویتیشن

 

پیشرفت علم و شیوه های پزشکی به افراد کمک می کند تا تناسب اندام داشته باشند. روش هایی که حتی به ذهن بشر در گذشته نزدیک هم خطور نمی کرد.

بسیاری از افراد علاوه بر امتحان راه های کلاسیک و معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف و نگرفتن نتایج لازم و خوب، برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی می سپارند که ممکن است همراه با عوارضی باشد.

از دیرباز روش‌های متفاوتی برای لاغری وجود داشته است. اما اینکه چه معیار‌هایی این روش‌ها را از هم متمایز می‌کند، میزان تنوع در معیار‌های افراد است.

یکی از مهم‌ترین مسائلی که، پیش و روی افرادی است که در پی لاغر شدن هستند، پیدا کردن مناسب ترین  کلینیک لاغری برای دستیابی به بهترین نتیجه است.

 

لاغری با دستگاه
لاغری با دستگاه

 

امروزه متدهای بسیاری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین امر ابداع شده اند. برخی از شیوه ها که تنوع و گوناگونی بسیاری نیز دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و به نوعی با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسند.

دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آن ها در کلینیک های تخصصی زبیایی و تناسب اندام یافت می شوند.

متخصصین این امر با سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد.

سیستم دستگاه های لاغری به نوعی طراحی شده که تناسب بین اندام ها را برای افراد فراهم می کند.

به همین علت دستگاه های لاغری در کلینیک ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و همچنان بر تعداد مراجعه کنندگان به کلینیک لاغری افزوده می شود.

 

روش‌های درمان چاقی و لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های لاغری

روش‌های درمان چاقی و رفع چربی‌های موضعی، باتوجه به تأثیر آن‌ها روی سلول‌های چربی، به دوگروه تقسیم می‌شوند:

1-تأثیر بر کاهش اندازه سلول‌های چربی (بدون تغییر تعداد سلول‌های چربی)، مثل رژیم‌های لاغری، ورزش، اعمال جراحی کاهش وزن (bariatric) نظیر کاهش حجم معده (بالون، حلقه یا gastric band) و عمل اسلیو (sleeve gastrectomy) و کاهش طول روده‌ها مثل عمل بای‌پس و….

2-تأثیر بر کاهش تعداد سلول‌های چربی مثل عمل لیپوساکشن، لیپولیزبا RّّF، لیزرلیپولیز و….

درمان چاقی موضعی و به عبارت دیگر لاغری موضعی، کاهش سایز و تناسب اندام در چند سال اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و به جای اعمال جراحی تهاجمی و پرعارضه‌ای نظیر لیپوساکشن(liposuction) و ابدومینوپلاستی و…، روش‌های غیرتهاجمی و موثری مثل RF, اولتراسوند محبوبیت پیداکرده‌اند. روش‌های درمان چاقی، با در نظر گرفتن ریسک عمل جراحی، درد و عوارض بعد از عمل به دو گروه تهاجمی و غیر تهاجمی تقسیم می‌شوند.

کویتیشن لاغری

لاغری با دستگاه
لاغری با دستگاه

 

جوانسازی پوست دست

کدام روش لاغری با دستگاه بهتر است؟

متخصصین با بررسی شرایط بدنی افراد، میزان چربی های موضعی و سلولیت ها، دستگاه مناسب را برای درمان انتخاب می کنند. لاغری با دستگاه می تواند همزمان با ایجاد فرم دلخواه، سلولیت ها را بهبود بخشد.

توجه داشته باشید که برای انجام کارهای پزشکی همواره به یک متخصص مراجعه نمایید.

استفاده نادرست و غلط از دستگاه های لاغری احتمال بروز عواملی مانند :

تورم، احساس درد، کبودی، سوختگی، تخریب بافت پوست، حساسیت، آسیب به بافت عروقی و ماهیچه ای را ایجاد می کند.

لطفا قبل از شروع جلسات درمانی پزشک خود را از شرایط بدنی و بیماری های زمینه ای با خبر سازید.

 

 

لاغری با دستگاه
لاغری با دستگاه

 

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با استفاده از فناوری نور یک روش درمانی خاص برای حذف موهای زائد به مدت طولانی است که حجم موهای زائد در جلسات اول کاهش پیدا می یابد و موها نازک شده و در نهایت از بین می رود.