جوانسازی با هایفو 

 

هایفوتراپی

جوانسازی با هایفو  یکی از جدیدترین تکنولوژی های لیفت صورت و گردن (بدون جراحی) است

جوانسازی با هایفو  فقط در یک جلسه (یک ساعته) راحت و (بدون درد و عارضه) انجام می شود و بلافاصله شخص می تواند به سر کار روزانه خود برگردد.

هایفوتراپی روشی بدون خطر ( کاملاً ایمن ) و مورد تایید FDA آمریکا است. که اثرات آن در همان جلسه ( بلافاصله )قابل دیدن است. و نتایج آن بدون بازگشت ( و ماندگار) است.

هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس)

 

جوانسازی با هایفو
جوانسازی با هایفو

 

مهم ترین ویژگی هایفو تراپی این است که سطح پوست کاملاً سالم و بدون آسیب (دست نخورده) باقی می ماند.

پس نیازی به استراحت نداشته و بلافاصله شخص می تواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانه اش بپردازد. جوانسازی پوست با هایفو یکی از رایج ترین و توسعه یافته ترین سیستم های درمانی امروزی است.

 

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهرانپارس ( کربوکسی تراپی شرق تهران ) می باشد. 

 

هایفوتراپی چگونه انجام می شود؟

هایفو گونه و صورت به راحتی در یک جلسه کوتاه ( ۱ ساعته ) مانند دستگاه سونوگرافی روی پوست کشیده می شود و بلافاصله بعد از آن شخص به سر کارهای روزانه خود می‌رود.

 ( بدون آسیب به سطح پوست ). بطور کلیانجام هایفو در ۱ جلسه کوتاه ۱ ساعته انجام می شود.

در این حالت نیازی به آماده کردن بیمار نیست، ژل مخصوص امواج مافوق صوت بر روی پوست تمیز شده قرار می گیرد. در ادامه از دسته مخصوص برای تاباندن انرژی مافوق صوت به زیر پوست بیمار استفاده می شود.

بعضی بیماران ممکن است در این زمان انرژی دستگاه را احساس نمایند. به همین خاطر پزشک در این شرایط شما را تحت نظر می گیرد تا به این ترتیب این روش درمانی را تا حد ممکن برای شما راحت نماید.

هر جلسه درمانی هایفوتراپی به 60 تا 90 دقیقه زمان نیاز دارد، اما ممکن است این درمان در طول 30 دقیقه کامل شود. بعضی بیماران در هنگام درمان کمی خارش یا گرما را در زیر پوست خود احساس خواهند کرد.

به هر حال در این زمان نیازی به سرد کردن محل نیست، اما می توان از داروی بی حسی به منظور اطمینان از راحتی بیشتر بیمار استفاده کرد. به هر حال این روش درمانی درد غیر قابل تحمل برای بیمار ایجاد نمی کند.

 

جوانسازی با آر اف فرکشنال شرق تهران

چگونه ممکن است هایفوتراپی به عمق پوست نفوذ کند بدون اینکه هیچ زخمی یا قرمزی پوست ایجاد شود ؟

اصولاارزش واهمیت هایفوتراپی در همین ویژگی منحصربه فرد است که سطح خارجی پوست کاملا دست نخورده باقی می ماند .

علت این پدید اینست که انرژی این امواج آنچنان بالانیست که بتواند در نقطه برخورد با سطح پوست باعث سوختگی شوند.

اما وقتی این امواج در عمق پوست با یکدیگر تلاقی نمود وکانونی شوند میتوانند اثر یکدیگر را تشدید وتقویت نمایند و کانونی شدن امواج اولتراسوند در عمق 1.5تا 4.5  میلیمتری پوست باعث ایجاد حرارت 65تا70 میگردد

این حرارت باعث منعقد شدن موجود در آن نقطه می شود الیاف کلاژن وسلولهای برای درک بهتر مکانیسم هایفوتراپی بهتر است به دستگاه مایکرو اشاره کنیم

البته امواج مایکرویو به صورت مداوم (چندین وچند دقیقه ) ماده غذایی را هدف قرار می دهند اما در هایفوتراپی مدت زمان شلیک امواج اولترسوند به هریک از نقاط هدف فقط کسری از ثانیه است

نقاط مجاور بعدی بلافاصله یکی پس از دیگری توسط دستگاه هایفوتراپی هدف شلیک قرار می گیرند به همین دلیل سطح بیرونی کاملا سالم وبدون عارضه باقی می ماند،چراکه تمام اتفاقات زیر پوست رخ می دهد.

 

مزایای پلاسما جت و جوانسازی  

 

هایفوتراپی
هایفوتراپی

مزایای هایفو

1- تنها به یک جلسه درمانی نیاز دارد. این درمان، لیفت صورت فوری است. نتایج تا شش ماه پس از درمان به بهبودی ادامه خواهند داد.

2- یاز به هیچ مراقبت‌های بعد از درمانی خاصی وجود ندارد.

3- دوران نقاهت نداشته و شما می‌تواند بلافاصله به کار و زندگی روزمره خود بپردازید.

4- هایفوتراپی یک درمان غیرتهاجمی، بدون جراحی، کاملاً بی خطر (مورد تأیید FDA) است.

5- نتایج کاملاً طبیعی روی می‌دهند. با تحریک لایه‌های ساختاری عمیق و حمایتی پوست، یک پاسخ طبیعی و بازسازنده آغاز می‌شود، که باعث تحریک رشد کلاژن جدید شده که پوست را به مرور زمان کشیده و لیفت می‌کند.

لیزر موهای زائد

 

مهم‌ترین ویژگی هایفوتراپی

مهمترین ویژگی هایفوتراپی این است که سطح پوست کاملاً سالم و بدون آسیب (دست نخورده)  باقی می‌ماند. پس نیازی به استراحت نداشته و بلافاصله شخص می‌تواند به ادامه فعالیت و کارهای روزانه‌اش بپردازد.

 

زمان مشاهده نتایج هایفو

1–  بلافاصله (در آینه) نتایج هایفوتراپی قابل رویت است.

2-  تا ۶ماه بعد، اثرات به صورت تدریجی افزایش می‌یابد.

 

اثرات و نتایج هایفو چیست؟

1- لیفت ابرو (بدون جراحی)

2- رفع غبغب (بدون جراحی)

3- لیفت صورت و گردن ( بدون جراحی )

4- سفت و محکم شدن پوست صورت و گردن (بدون جراحی)

5- رفع افتادگی پلک بالا

6- رفع چروک‌های کناره های خارجی چشم ها (چین های پنجه کلاغی)

7- کم شدن عمق خطوط خنده و گریه (رفع افتادگی گوشه های لب ها)

8- رفع افتادگی‌های زیر چانه (رفع افتادگی پایین صورت)

9- رفع چین و چروک‌های صورت و بالا گردن

10- بدون جراحی ( بدون عوارض جراحی و بیهوشی)

11- سرپائی ( بدون دسترسی)

12- فقط در یک جلسه ( بدون نیاز به جلسات مکرر)

13-  بدون خطر ( کاملاً ایمن)

14-  نتایج ماندگار (بدون بازگشت)

لیزر موهای زائد بیکینی

تعداد جلسات مورد نیاز درمان

اکثر بیماران فقط به یک جلسه درمان برای لیفتینگ صورت نیاز دارند. نتایج این درمان در طول ۲ تا ۳ ماه یا حتی ۶ ماه پس از درمان در فرد مشاهده می شود.

پس از درمان بدن به تولید کلاژن جدید برای مدت بیش از یک سال ادامه می دهد. پس از این زمان، ممکن است نیاز به تکرار هایفوتراپی پوست صورت برای بیمار وجود داشته باشد.

 

عوارض
بیمار ممکن است پس از درمان افتادگی پوست صورت با مقداری قرمزی و یا ورم مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد.

این علائم طی مدت چند ساعت از بین می روند. با وجودی که نتایج این روش درمانی به میزان عمل جراحی لیفت صورت برای رفع افتادگی پوست صورت واضح و آشکار نیست،

هایفوتراپی می تواند ظاهر پوست شما را  بدون عوارض هایفوتراپی و طبیعی سفت کرده و به تدریج آن را شاداب و جوان سازد.

 

تفاوت هایفوتراپی و عمل‌های لیزری در چیست؟

هایفو تراپی از انرژی صوتی استفاده می‌کند، از امواج تست و تأیید شده فراصوت، که خصوصیات منحصربفردی دارند که به آنها اجازه می‌دهند از سطح پوست رد شده و به درمان عمقی پوست بپردازد

این خاصیت در هیچ دستگاه زیبایی غیرتهاجمی دیگری یافت نمی‌شود. هایفوتراپی تولید کلاژن را در پایه پوست تقویت کرده و منجر به لیفت قابل توجه بافت در ۲ الی ۳ ماه می‌شود.

لیزرها بر اساس انرژی نور کار می‌کنند، که این انرژی در دمای بهینه نمی‌تواند به لایه‌های عمیق‌تر پوست برسد، به هیم نخاطر لیزرها معمولاً یک درمان سطحی برای پوست محسوب می‌شوند.

از آنجایی این دو تکنولوژی معمولاً انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می‌کنند، واقعاً بسیار سازگار هستند.

 

هایفوتراپی چگونه تولید کلاژن را تحریک می‌کند؟

در طی جلسات درمانی، ترانسدوکتور انرژی متمرکز فراصوت را زیر لایه پوست در یک دمای بهینه برای بازسازی کلاژن ارسال و انباشته می‌کند.

درمان یک پروسه طبیعی را با قوت آغاز می‌کند، این پروسه که  نوگرایی کلاژن شناخته می‌شود، کلاژن‌های تازه و جدیدی را تولید می‌کند. درمان به خودی خود نیازمند هیچ پماد، فیلر یا سمی نیست

این درمان برای حصول نتایج طبیعی و چشمگیر تنها بر پایه پروسه کلاژن سازی بدن شما استوار است.

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای هایفو تراپی هستند؟

کاندید مناسب هایفو تراپی پوست نسبتاً شُلی (خفیف الی متوسط) دارد که احساس می‌کند پوستش از سفتی مناسب برخوردار نیست.

مثال‌های آن شامل افتادگی خط ابرو، پوست شل گردن یا افتادگی زیر چانه و خطوط و چروک روی سینه است. البته، بهترین راه برای فهمیدن این که کاندید مناسبی برای انجام این عمل هستید، باید با درمان‌گر خود صحبت کنید.

 

هایفوتراپی چقدر هزینه دارد؟

هزینه هایفوتراپی می‌تواند بطرز گسترده‌ای بسته به اندازه ناحیه ترمیم متغیر باشد.

 

آیا هایفوتراپی بی‌خطر است؟

عمل هایفوتراپی بصورت امن در سرتاسر دنیا ۲۵۰ هزار جلسه درمانی داشته است. تنها انرژی فراصوت برای بیش از ۵۰ سال بصورت بی‌خطر در زمینه‌های مختلف پزشکی به کار گرفته می‌شود.

 

 آیا هایفوتراپی عوارض جانبی دارد؟

پوست ممکن است کمی قرمز بنظر برسد، البته در طول درمان کاملاً طبیعی و در کاهی اوقات کمی بیشتر طول می‌کشد، ولی باید قرمزی در عرض چند ساعت از بین برود.

برخی بیماران کمی تورم، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس را تجربه می‌کنند ولی همه این موارد موقتی هستند. در سایر بیماران، تأثیرات پس از عمل غیر محتملی ظاهر می‌شود که عبارتند از:

کبودی موقتی یا بی حس شدن نواحی کوچکی از پوست. همچون تمام عمل‌های زیبایی، احتمال سایر عوارض نادر نیز وجود دارد که درمان‌گر پیش از درمان بطور کامل برای شما توضیح خواهد داد.

 

هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس

 

جوانسازی با هایفو
جوانسازی با هایفو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید