کویتیشن لاغری

و لاغری با دستگاه از جدید ترین روشهای غیر تهاجمی تناسب اندام می باشـد.

این روزها لاغری موضعی به وسیله ی جدیدترین روش لاغری با دستگاه از محبوب ترین راه های لاغری و تناسب اندام بدون رژیم های سخت است.

کویتیشن لاغری اولترا سوند سبب تشکیل حبابهای ریز در اطراف سلولهای چربی می شود که به شدت در حال لرزش و فوران هستند.

برخورد این حباب ها با دیواره سلولهای چربی و ترکیدن آنها سبب پارگی دیواره سلـول .و بیـرون ریخـتن چربی درون سلولی (تری گلیسرید ) و خروج آب درون سلولی می شود .

و اما چربی درون سلولی (تری گلیسـرید) بـه وسیله آنزیم ها به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تجزیه می شود . گلیسرول نوعی چربی محلـول در آب اسـت که وارد گردش خون می شود و هر سلولی که نیاز به انرژی دارد آن را از خون در یافت کرده به مصرف سـوخت و ساز متابولیسم می رساند .

اسید های چرب غیر محلول در آب به وسیله سیستم گـردش لنـفـاوی به کـبد برده شده و در آنجا به ملکولهای  دیگری تبدیل می شوند و مثل گلیسرول در سلولها به سوخت و ساز می رسند .

این مرکز را می توان بهترین مرکز کویتیشن شرق تهران (کویتیشن تهرانپارس) نام برد که با بیش از 15 سال سابقه آماده ی خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.

لیزر زیر بغل

 

 

-یکی از امتیازاتCavitation سرعت جواب دهی و نتـایج درمـانـی بسیار چشمگیر آن می باشد. کاهش سایز در همان جلسه قابل اندازه گیـری و مشاهده است .

گاهی این کاهش سایز به چنـدین سانتی متر در هـر جلسـه می رسـد . از آنجـا که سلولهای چربی از بین می روند در صـورت رعایت رژیم غذایی و حفظ وزن، نتایج کاملاً ماندگار است .

کویتیشن لاغری در درمان چاقیهای موضعی در نقاط مختلف بدن از جمله دور کمر، شکم، باسن، داخل و بیرون ران و بازوها قابل استفاده اســت .

-پس از انجام این روش تخلیه لنفاوی و در ناژ بـا دسـتگاه LPG توصیه می شود. تا دفع مواد زائد سلـولهای چربی راحت تر انجام شـود. کــار با این دستـگاه هیچ عارضه ای ندارد .

 لیزر موهای زائد 

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن و عملکرد آن

در مرحله ی اول، ابتدا بیمار باید لباس مخصوص به تن کند. پوشیدن لباس مخصوص به این دلیل است که بافت چربی ناحیه مورد نظر ممکن است با لباس عادی کم یا زیاد جلوه کند.

پزشک متخصص ناحیه مورد نظر را با الکل ضدعفونی می‌کند و سپس دستگاه را روی بدن قرار می‌دهد.

در این حالت فرکانس‌هایی که دستگاه کویتیشن به زیر پوست می‌فرستد باعث ایجاد شکاف در دیواره سلول‌های چربی می‌شود و این تخریب موجب از بین رفتن چربی‌های موضعی می‌گردد.

 

کویتیشن لاغری
کویتیشن لاغری

 

 

نواحی قابل درمان با دستگاه کویتیشن

این روش حذف چربی موضعی برای نواحی شکم ، پهلو، باسن ، بازوها، ران، صورت (غبغب و گونه‌ها) و در برخی نواحی که تراکم بافت چربی باید مناسب باشد مانند زیر سینه و گردن بسیار موثر است.

 

مزایای استفاده از دستگاه کویتیشن

1- کاهش چین و چروک

2- فرم دهی و سفت شدن بدن

3- کاهش حجم بافت‌های چربی

4- رفع چربی‌های موضعی و سلولیت

5- بهبود گردش خون و سیستم لنفاوی

6- بهبود و رفع افتادگی پوست بدن و صورت

 

مزایای آنالیز وزن و چربی شرق تهران (آنالیز وزن و چربی تهرانپارس )  

 

آیا کویتیشن اولتراسونیک ، راه حلی عملی است؟

بله، اما نتایج ممکن است متفاوت باشد! بسته به تاریخچه بهداشت فردی و نوع بدنتان، شما ممکن است به طور چشمگیر یا در مقابل به طور معمولی، لاغر شوید یا نتایج طولانی یا کوتاه تری نسبت به دیگران داشته باشید.

نتایج، از یک بیمار به بیمار دیگر، بسیار متفاوت است. با این حال، اکثر طرفداران کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک ادعا می کنند که شما ممکن است شاهد سه نتیجه باشید:

1- پوست محکم شده و سلولیت (ذخایر چربی زیر پوستی)کاهش یافته (به خاطر تولید الیاف کلاژن و الاستین جدید)

2- محدوده روبه کاهش در قسمت تحت درمان (به خاطر آزادشدن سلول های چربی)

3- ظاهر کلی برجسته (با توجه به ترکیبی از منافع ذکر شده در بالا)

لاغری با دستگاه RF

 

کویتیشن لاغری
کویتیشن لاغری

لیزر موهای زائد بیکینی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید