لیزر دست و پا

 لیزر پوست صورت

و لیزر موهای زائد

از جمله محبوب ترین راه های رهایی از موهای زائد بدن می باشند .

لیزر موهای زائد شرق تهران (لیزر موهای زائد تهرانپاس )

مزایای لیزر دست و پا چیست؟ همانطور که می دانید بیشتر افراد شاهد موهای زائد در دست‌های خود هستند. این موها از مچ تا آرنج ضخامت بیشتری نسبت به موهای بازو دارند و لیزر روی آن‌ها بهتر پاسخ می‌دهد.

اما قسمت‌هایی از دست که موهای نازک، بور و کرکی دارد را نمی‌توانید با لیزر موهای زائد از بین ببرید.

پس بهتر است برای لیزر دست حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت مناسب نبودن، از لیزر موهای این قسمت از دست خودداری کنید. چون نتیجه معکوسی دریافت خواهید کرد.

کلینیک زیبایی سپیدار به عنوان بهترین مرکز لیزر دست و پا شرق تهران  ( لیزر دست و پا تهرانپارس )شناخته شده می باشد 

لیزر جوانسازی پوست شرق تهران در کلینیک زیبایی سپیدار

لیزر پا

پاها از دیگر قسمت‌های بدن هستند که می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را با استفاده از لیزر، موزدایی کنید.

چون موهای پا معمولا ضخیم‌تر و تیره‌تر از موهای سایر نواحی بدن است. به همین خاطر در همان جلسات ابتدایی از نتیجه لیزر پاها شگفت‌زده خواهید شد.

 

مزایای لیزر شکم و کمر

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز لیزر شکم و کمر تهرانپارس ( لیزر شکم و کمر شرق تهران ) می باشد.

 

لیزر دست و پا
لیزر دست و پا

 

لیزر جوانسازی پوست 

 

از جمله فواید لیزر موهای زائد پا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- فرض کنید دیگر مجبور نیستید از تیغ برای از بین بردن موقتی موهای زائد پا های خود استفاده کنید. بعد از لیزر موهای زائد پا های خود می توانید به اندازه یک ساعت در هفته صرفه جویی در وقتتان کنید که به طور معمول باعث 52 ساعت صرفه جویی در سال است.

2- جذابیت پا های بدون مو و صاف باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود. فرض کنید که می توانید مدت زمان دوش گرفتن خود را به نصف کاهش دهید و یا در نظر بگیرید زمانی که از خواب بیدار می شوید، می توانید هر نوع لباسی را انتخاب کرده و بپوشید.

3- بعد از لیزر موهای زائد به این فکر کنید که هر زمانی می توانید دست خود را روی پا های خود کشیده و همیشه همان صافی را احساس کنید.

4- شما می توانید با اطمینان از اینکه تمام جلسات درمانی شما تحت نظارت قرار می گیرد، احساس امنیت کنید و خیالتان راحت باشد.

 

به طور کلی کمزایای لیزر دست و پا را می توان اینچنین خلاصه کرد

1- با استفاده از لیزر دست و پا دیگر نیازی به انجام دیگر روش‌های اصلاح موهای زائد نخواهید داشت و نفس راحتی می‌کشید.

2- با انجام این نوع لیزر که یک روش بسیار موثر است از رشد موها به صورت دائم یا در طولانی مدت جلوگیری خواهید کرد و رشد موها در ناحیه لیزر شده کاهش چشم گیری خواهد داشت.

3- در استفاده از لیزر برای نقاط مختلف بدن مانند زیر بغل، شکم، کمر، پاها و… هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما می‌توانید هر نقطه از بدن با هر اندازه و ابعاد، لیزر کنید.

4- با استفاده از لیزر دست و پا دیگر خبری از زخم، برش و جای جوش نخواهد بود چراکه مکانیزم لیزرها فقط بر فولیکول مو اثر دارد و دیگر دغدغه برای شما ایجاد نخواهد کرد.

5- لیزر دست و پا بسیار کارآمد بوده با یک دوره درمانی تا ۸۰ درصد موهای زائد از بین خواهند رفت.

6- این روش برای شما خسته کننده و دردآور نخواهد بود چراکه به سرعت و بدون درد صورت می‌پذیرد اما باید توجه داشت که برای خلاصی از موهای زائد به بیش از یک جلسه نیاز دارید که این جزئی از فرایند درمان می‌باشد.

7- فرایند لیزر کردن اگر با دستگاهی مناسب و به صورت صحیح صورت بگیرد بسیار کارآمد تر و بدون خطرتر از روش‎‌های دیگر می‌باشد.

لیزر موهای زائد پا

 

لیزر دست و پا
لیزر دست و پا

 

مراقبت های بعد از لیزر دست و پا

ممکن است پس از لیزر دست و پا; مقدار کمی سوزش در نواحی تحت درمان احساس کنید که با استفاده از کمپرس آب سرد نه تنها قابل درمان است; بلکه به بهبود فرایند لیزر موها نیز کمک به سزایی خواهد کرد.

بدین صورت که کمپرس یخ تهیه نموده و بر روی محدوده لیزر شده قرار دهید با این روش تا حد زیادی این مشکل فروکش خواهد کرد. استفاده از ژل آلوئه‌ورا نیز موثر خواهد بود.

 

تعداد جلسات لازم برای لیزر دست و پا

تعداد جلساتی که هر یک از افراد برای لیزر  موهای زائددست و پای خود باید به مراکز و کلینیک های تخصصی معتبر و فعال در این زمینه مراجعه کنند؛ به فاکتورها و عوامل متعددی بستگی دارد.

از جمله این فاکتورها میتوان به

1- وسعت ناحیه مورد نظر

2- رنگ و ضخامت موها

3- شدت رویش آن ها

4- نوع دستگاه لیزر و …

اشاره نمود.

متخصص با در نظر گرفتن تمامی این فاکتورها تلاش می کنند که در بازه زمانی بین ۶ تا ۱۲ جلسه به نتایج اثر بخش برای نابودی کامل موهای زائد دست و پا دست پیدا کند.

 

لیزر دست و پا
لیزر دست و پا

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید