لیزر زیر بغل

 لیزر بدن

لیزر زیر بغل و لیزر بدن یکی از محبوب‌ترین و پرمتقاضی ترین روش‌های موزدایی می باشد؛

مخصوصا که موهای این ناحیه معمولا تیره‌تر و ضخیم‌تر از سایر قسمت‌ها بوده و در اثر اصلاح یا اپیلاسیون مداوم رنگ این ناحیه تیره‌تر است.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد تهرانپارس ( لیزر موهای زائد شرق تهران ) می باشد.

همچنین این کلینیک یکی از بهترین مراکز لیزر و لیزر زیر بغل شرق تهران  ( لیزر زیر بغل تهرانپارس ) می باشد.

لیزر موهای زیر بغل روش صد در صدی برای از بین بردن موهای این منطقه است که علاوه بر زدودن موها پوست ناحیه را نیز بسیار سفید می کند.

لیزر مو به این صورت که اشعه ی نوری لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود.

باید توجه داشت که لیزر موهای زائد بدن بر روی عمق سطحی پوست اثر دارد و هیچگاه از ریشه ی موها عمیق تر نمی رود و آسیبی به انسان و سلامتی وی نمی رساند.

 

لیزر پوست صورت 

 

 

 

 لیزر دست و پا شرق تهران  ( لیزر دست و پا تهرانپارس )

لیزر زیربغل معمولا در همان جلسات ابتدایی نتیجه قابل‌مشاهده‌ای برای شما به ارمغان می آورد. اما برای کاهش دائمی موهای زیربغل باید ۶ تا ۸ ماه به‌صورت مداوم جلسات موزدایی خود را ادامه دهید.

لیزر موهای زائد محبوب‌ترین گزینه برای داشتن زیر بغلی بدون مو و تمیزتر و نرم‌تر هم برای خانم‌ها و هم آقایان است.در این روش، از پرتوهای لیزری با طول موج معینی برای تمرکز بر روی تارها و شاخه‌های مو در ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود.

هر پالس نوری به ریشه مو می‌رسد و سلول‌های بنیادی زیر آن را از بین می‌برد. موهای زیر بغل، دارای فاز رشدی 4 تا 5 ماهه هستند. لیزر، رشته موهایی را مورد هدف قرار می‌دهد که در مرحله رشد فعال قرار دارند؛

بنابراین برای اطمینان از ریزش موها در هر مرحله، به چندین جلسه لیزر لازم خواهد بود.

لیزر موهای زائد ناحیه‌ی زیر بغل، به این دلیل که نسبتاً کوچک‌تر از مناطق دیگر بدن است، یکی از سریع‌ترین درمان‌های موجود برای لیزر موهای زائد می‌باشد. مهم نیست که تراکم موهای زیر بغل شما چقدر باشد، این روش درمان در هر صورت بدون درد است.

 

 عوارض جانبی لیزر زیر بغل چیست؟

در حقیقت هیچ نوع عارضه جانبی پس از لیزر درمانی وجود ندارد، مگر اندکی ناراحتی و سوزش پوستی، آن هم فقط در صورتی که پوست شما بسیار حساس باشد.

در موارد نادر، امکان بروز تورم یا قرمزی بعد از جلسه لیزر درمانی وجود دارد اما این حالات موقتی هستند و به سرعت برطرف می‌شوند. همچنین بسیار به ندرت احتمال تغییر در رنگ‌دانه‌های پوست وجود دارد اما این مورد هم طی چند روز می‌تواند از بین برود.

تحریک‌پذیری یا درد خفیف ناشی از روند درمانی با لیزر هم طی یک یا دو روز از بین خواهد رفت. با این حال، تجهیزات جدید و مدرن احتمال بروز همه این شرایط را تقریباً به صفر می‌رساند و از بین بردن موهای زائد با لیزر را به تجربه‌ای ایمن و بدون درد تبدیل می‌کند.

 

مزایای لیزر موهای زیر بغل

1- بدون درد

2- بدون عارضه

3- اثر بخشی سریع

4- پوست در این روش درگیر نخواهد شد.

5- به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان نمود.

6- این تکنولوژی توسط FAD برای کاهش موهای زائد به صورت دائمی تأیید شده است.

 

لیزر زیر بغل
لیزر زیر بغل

 

آیا لیزر موهای زائد در زیر بغل امن و بی خطر است؟

امروزه با رواج یافتن و شایع شدن استفاده از لیزر موهای زائد برای رفع موهای زائد و گسترش در آن در دنیا کاربران و افراد زیادی آن را به عنوان بهترین روش رفع موهای زائد در دنیا می شناسند.

اما برای عده ای از افرادی که قصد انجام لیزر مو زائد زیر بغل را دارند این سوال وجود دارد که آیا لیزر موهای زائد برای بدن مضر است؟ اغلب این این دسته از سوالات به دلیل استفاده از لیزر و اشعه برای رفع موهای زائد به وجود می آید.

و برخی از افراد تصور می کنند به علت استفاده از اشعه و یا پرتو برای از بین بردن فولیکول ها و موها، اشعه ها باعث بروز بیماری ها و حساسیت ها در پوست شخص می شود و برای سلامتی عوارض جانبی دارد.

همچنین بعضی افراد معتقدند لیزر موها عامل سرطان است که این نظریه نیز به دلایل مختلف اثبات نشده و قابل استناد نیست.

اما این گونه نیست و ”مزیت لیزر موهای زائد” سال ها است که توسط بسیاری از سازمان های درمان و بهداشت معتبر در دنیا و همچنین پزشکان مطرح دنیا تایید شده هستند؛

و توسط بسیاری از کلینیک ها و مراکز درمانی در سراسر دنیا استفاده می شود و مشکلات و خطرات جدی برای بیمار ندارد.

لیزر موهای زائد زیربغل تنها فولیکول ها و موها زائد ناحیه مورد نظر را هدف قرار می دهد و آن ها را از بین می برد تا دوباره مویی در آن ناحیه رویش نکند.

لیزر موهای زائد در صورتی که به درستی انجام شود هیچ گونه عارضه مهم و مشکلاتی برای پوست به وجود نمی آورد و یک اقدام زیبایی امن و بی خطر در دنیا محسوب می شود.

هر روزه میلیون ها زن و مرد در دنیا از لیزر موهای زائد استفاده می کنند و محبوبیت زیاد این روش مسلما به علت مزیت های بالای آن است.

 

 لیزر زیر بغل
لیزر زیر بغل

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید