مزایای آنالیز وزن و چربی شرق تهران

مزایای آنالیز وزن و چربی شرق تهران


در کلینیک زیبایی سپیدار با آنالیز وزن و چربی شرق تهران (آنالیز وزن و چربی تهرانپارس ) می توانید بهترین اندام را داشته باشید. 

دستگاه آنالیز وزن و چربی دستگاهی که با استفاده از امپدانس الکتریکی ، بدن فرد را مورد تجزیه و تحلیل قرار می کند و یک تجزیه و تحلیل منحصر به فرد برای هر شخص ارائه می دهد. 

این آنالیز می تواند بهترین رژیم برای لاغری و برنامه ورزشی که خاص هر فرد است را برای فرد تبیین کرد و به او داد . دستگاه آنالیز بدن inbody برای همه افراد از کودکان گرفته تا افراد مسن قابل استفاده است .

با آنالیز وزن و چربی می توان به راحتی از وضعیت ترکیبات مختلف بدن شامل آب ، چربی، پروتئین ها ، مواد معدنی ، مایعات درون سلولی و برون سلولی و همچنین حجم ماهیــچه ها و مقایسه با مقادیر استاندارد اطلاع پیدا کرد.

اگر آنالیز وزن و چربی در بدنتان به صورت اصولی و درست انجام بگیرد ، آنگاه کلینیک زیبایی و کلینیک لیزر می تواند راحت تر به شما مشاوره دهد.

پس از این مشاوره به راحتی می توانید مناسب ترین روش لاغری متناسب با بدنتان که به وسیله ی آن می توانید به اندام دلخواهتان برسید را انتخاب کنید.

دستگاه آنالیز بدن چه کاربردی دارد

برای اینکه بتوانیم دقیق و حساب شده وزن اضافه کنیم یا وزن کم کنیم، نیاز به اطلاعاتی داریم لذا باید ترکیبات بدن را تجزیه و تحلیل کنیم و بدانیم چقدر از وزن بدن ما را چربی یا عضله فراگرفته است.

کاربردی ترین تجزیه و تحلیل در خصوص ترکیبات بدن، بر پایه تقسیم وزن به دو بخش چربی و بدون چربی است.

بخشی از کل وزن بدن که از بافت چربی تشکیل شده است، درصد چربی بدن نامیده می‌شود و میزان چاقی با توجه به این شاخص ارزیابی می‌شود.

بخش دیگر شامل :عضلات، تاندون‌ها، استخوان‌ها، بافت همبند و بافت بدون چربی نامیده می‌شوند.

 

پارامترهای که توسط دستگاه اندازگیری می شوند :

1-حجم توده چربی

2-توده عضلانی اسکلتی

3-میزان اب بدن

4- توده چربی آزاد

5- درصد چربی بدن

6- نسبت دور کمر به باسن ( WHR)

7- میزان متابولیسم پایه ( BMR )

8- انالیز چربی و عضله

9- کنترل عضله و چربی

10- امپدانس هر منطقه از بدن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید