هیدروفیشیال تهرانپارس

هیدروفیشیال تهرانپارس


هیدروفیشیال پوست روشی برای جوانسازی و پاکسازی پوست که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست (و همچنین انواع مختلف رنگ پوست) مناسب می‌باشد.

حتی افراد دارای پوست حساس نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. این روش همچنین برای انواع پوست مناسب است.

در افرادی که پوستی خشک، چرب، نازک، سالخورده و … دارند؛ با استفاده از این روش می‌توان روند پیری پوست خود را کندتر کرد.

کلینک زیبایی سپیدار یکی از مراکز هیدروفیشیال تهرانپارس می باشد (هیدروفیشیال شرق تهران)

هیدروفیشیال منافذ پوستی را کاهش می دهد همچنین به لیفتینگ پوست کمک می کند ، سلولهای تحریک کننده ، رفع کننده چین و چروک BIO را محکم کنید.

اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد. فرکانس رادیویی برای شکل دادن به گردن صورت ، تولد کلاژن ، جوان سازی پوست.

 

مزایای هیدروفیشیال

1-رفع منافذ باز پوست

2-محکم کردن بافت پوست

3-رفع لکه های قهوه ای پوست

4-تنظیم چربی برای پوست چرب

5-رفع چین و چروک و خطوط صورت

6-درمان جوش های سرسیاه و آکنه

7-درمان پوسته پوسته شدن برای پوست خشک

 

مزایای هیدروفیشیال :

1- لایه برداری کامل پوست

آلودگی، استرس و آسیب‌های محیطی باعث ایجاد آکنه و انواع جوش‌های سرسفید و سرسیاه خواهد شد. اما هیدروفیشیال به لایه برداری سلول‌های مرده پوست کمک و آلودگی‌ها را از منافذ خارج می‌کند.

پس از پاکسازی و لایه برداری، پوست تیره و کدر صورت فوراً درخشان و شفاف می‌گردد.همچنین مواد مغذی ضروری را برای پوست فراهم می‌کند.

انجام هیدرودرم صورت آنتی اکسیدان‌های اساسی، پپتیدها و مواد آبرسان (مانند اسید هیالورونیک) را به پوست تزریق می‌کند. در نتیجه پوست احیا و تغذیه خواهد شد.

نوع سرم‌های مورد استفاده در طول هیدروفیشیال بستگی به خواسته شما دارد؛ برای مثال سرم‌هایی که برای درمان آکنه به کار می‌روند از سرم‌های مورد استفاده برای رفع چین و چروک‌ متفاوت خواهد بود.

پوست را روشن و یک‌دست می‌کند

هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد.

با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت. بلافاصله بعد از انجام هیدرودرم صورت متوجه این موضوع خواهید شد.

به سم‌زدایی لنفاوی کمک می‌کند

مکش قلم هیدروفیشیال آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند.

این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد. در نتیجه، سم‌زدایی پوست توسط خون و لنف تسهیل خواهد شد.

بهترین ویژگی هیدروفیشیال این است که دوره نقاهت ندارد و تأثیر آن بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

به همین علت این روش می‌تواند بخشی از روتین مراقبت از پوست ماهانه شما باشد؛ بدون اینکه به درس یا کار شما لطمه وارد کند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید