لیزر دست و پا شرق تهران

لیزر دست و پا شرق تهران


کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز لیزر دست و پا شرق تهران می باشد. لیزر دست و پا ، لیزر پوست صورت و لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین راه های رهایی از موهای زائد بدن می باشد .

این کلینیک علاوه بر لیزر سایر خدمات زیبایی را نیز ارائه می دهد. با توجه به سابقه ی 15 ساله ی این کلینیک یکی از بهترین مراکز درخصوص لیز و لیزر دست و پا تهرانپارس می باشد.

 بیشتر خانم ها و آقایان دوست دارند بدنی بدون مو داشته باشند ، به همین دلیل ما به این افراد خدمات لیزر مو را پیشنهاد میکنم مخصوصا برای داشتن پاهایی خوش فرم و زیبا ، لیزر موهای پا را انجام دهید.

لیزر موهای زائد یک روش مدرن است که با اصول علمی کار میکند و بهترین نتیجه را با کمترین عوارض جانبی به شما هدیه میدهد.

در فرایند لیزر پاها ، فولیکول های مو در ناحیه پا آسیب می بینند و رشد تار های مو در این ناحیه متوقف می شود. در نتیجه شما صاحب پاهایی بدون مو با لطافت قابل توجه و همچنین زیبایی مثال زدنی خواهید شد.

 

 

 افراد باید با توجه به رنگ پوست و نوع موهای زائد خود لیزر کنند تا نتیجه بهتری برای آنها حاصل شود. به صورت کلی لیزر یک راه ‌حل خوب برای تمامی افراد با هر رنگ و نوع پوست و مو می‌باشد.

این روش تقریبا برای تمامی افراد اثرگذار بوده و فقط زمان و میزان اثر گذاری آن در هر شخص با توجه به نوع پوست متفاوت خواهد بود.

عموما قسمت‌هایی چون دست وپا، زیربغل، بیکینی، چانه و بالای لب مستعد استفاده از لیزر می‌باشد، سایر نقاط بدن به جز خط رویش موها و پلک‌ها نیز قابل لیزر کردن هستند.

لیزر ، از پالس هایی استفاده میکند که فولیکول های مو را از بین میبرد و تمامی افراد با هر نوع پوست و مویی نتایج مطلوبی میگیرند.

مدت زمان انجام لیزر بستگی به منطقه درمان دارد و به خاطر اینکه موهای پا ضخیم و زیاد هستند معمولا لیزر پاها بین 1 الی 2 ساعت طول میکشد

همچنین لازم است بدانید که این خدمات برای هر کسی نتیجه یکسان ندارد و به همین دلیل قبل از انجام هر اقدامی ، به کلینیکی مراجعه کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید تا با تمامی نکات آشنا شوید.

لیزر موهای زائد پا عملی با ماندگاری طولانی است. در بعضی افراد با یک دوره لیزر موهای زائد دیگر رشد نخواهند کرد و نتایج آن تا مدتی طولانی باقی خواهد ماند.

اما در بعضی دیگر ممکن است نیاز به تکرار دوره‌ای جلسات لیزر با فاصله‌های کمتر وجود داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید