جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

جوانسازی پوست

جوانسازی پوست یکی از موضوعات مهمی است که افراد بعد از بالارفتن سن، به فکر آن می افتند. حال سوالی که اینجا به وجود می آید این است که، بهترین زمان برای دریافت درمان‌های جوانسازی پوست، در چند سالگی است؟

جواب این سوال به شرایط شما بستگی دارد. جنس پوست و مراقبت هایی که از پوست انجام می شود هم می تواند از جمله عوامل موثر بر زمان جوانسازی باشد.

این که چه زمانی علائم پیری برایتان آزاردهنده یا نگران کننده می‌شود و چقدر از پوست خود محافظت کرده‌اید، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و ضد آفتاب، شستن پوست و تمیز نگه‌داشتن آن مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی هستند که می‌توانند در کاهش سرعت پیری پوست موثر باشند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

مراجعین قبل از دریافت انواع خدمات زیبای، به کلینیک انتخابی خود دقت کنند که مرکز مورد نظر دارای مجوز رسمی از سوی سازمان بهداشت و درمان باشد .در صورت عدم داشتن مدرک از گرفتن هرگونه خدماتی اجتناب کنند.

 

از جمله خدمات جوانسازی که در کلینیک سپیدار بهترین کلینیک زیبایی شرق تهران  انجام می شود از قرار زیر می باشد:

1- مزوتراپی

2- بوتاکس

3- لیفت بینی

4- سابسیژن

5- پلاسماجت

6- تزریق ژل

7- میکرودرم

8- هیدرودرم

9- هیدروفشیال

10-میکرونیدلینگ

11- کاشت مو

12- کربوکسی تراپی

13- لیزر کیوسوئیچ

14- لیفت صورت با نخ

15- جوانسازی با هایفو

16- لیز CO2 فرکشنال 

17- کرایو زیگیل تناسلی

18- جوانسازی با آر اف

 

جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

بر طبق تحقیقات به دست آمده، برخی از متقاضیان جوانسازی پوست، از اوایل ۳۰ سالگی دچار علائم اولیه پیر پوستی مانند چین و چروک‌های ظریف می‌شوند. افتادگی و لکه‌های پوستی هم ممکن است در این سنین مشاهده شود.

درمان‌های لیزری، لایه برداری و هایفوتراپی از جمله روش‌های کم‌تهاجمی و موثری هستند که می‌توانند باعث بهبود ساختار پوستی و جلوگیری از پیری شوند.

نمایان شدن چین‌ و چروک‌های اطراف چشم و دهان، خشکی و لکه‌های پوستی از جمله مواردی هستند که در سنین بالای ۴۰ سالگی رخ می‌دهند. در این سنین هم روش‌های کم‌تهاجمی‌تر مثل هایفوتراپی، لیزر درمانی، تزریق ژل یا تزریق بوتاکس توصیه می‌شود.

شایع ‌ترین محل‌ های چین و چروک شامل خطوط افقی پیشانی، خط اخم، خطوط شعاعی دور چشم و خطوط پنجه کلاغی، خط خنده، خطوط شعاعی دور لب (بارکد لاین) هستند. به همین علت است که اقداماتی مانند تزریق ژل خط خنده و تزریق فیلر خط اخم امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و تا این حد شایع شده اند.

یکی دیگر از شرایطی که ممکن است صورت را پیر نشان دهد کاهش حجم صورت است که به خاطر تحلیل بافت چربی ایجاد می شود. اغلب این مورد در حوالی دهه 5 زندگی رخ می دهد ولی در مراجعه کنندگان پروسه زیبایی می توان از راهکارهایی استفاده کرد تا این پروسه به تعویق بیفتد. اغلب کاهش حجم صورت در نواحی زیر چشم، گونه، نیمه تحتانی صورت و اطراف لب و بینی رخ می دهد.

چه زمانی می توانیم برای جوانسازی پوست اقدام کنیم؟

آسیب هایی که منجر به تخریب پوست یا ضایعات پوستی می شوند، می تواند انگیزه ای برای اقدام شما برای جوانسازی پوست باشد. این آسیب ها شامل:

  • عفونت پوستی.
  • دانه پوستی.
  • تخریب یا تغییرات بافت پوست: برای مثال در هنگام اضافه یا کاهش وزن ناگهانی.
  • اثرات زخم ها و بریدگی ها.
  • سوختگی: آثار سوختگی از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی با آتش.
  • واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی.
  • لکه های تیره و روشن روی پوست.
  • دیر خوب شدن زخم ها.
  • پیری (پیر شدن به صورت طبیعی می تواند باعث کاهش تولید کلاژن شده و در نهایت باعث افزایش چین و چروک و یا لکه های پوستی گردد).
جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

 

تغییرات کوچک ولی حیاتی در سبک زندگی برای داشتن پوستی زیبا

اقدامات زیر هر چند انرژی، وقت و هزینه ناچیزی برای شما دارد، اما تغییرات بزرگتری در روند جوانسازی پوست ایجاد خواهند کرد:

 

مشروبات الکلی کمتری بنوشید و سیگار کشیدن را ترک کنید. زیرا هر دوی این مواد می‌توانند پوست شما را خشک کرده و روند و بروز نشانه‌های پیری را تسریع کنند.

روزانه 30 دقیقه ورزش کنید تا گردش خون خود را تقویت کرده و مرطوب کننده‌های طبیعی را در پوستتان فعال کنید.

آرایش خود را در شب حتماً پاک کنید. مواد آرایشی منافذ پوست شما را مسدود کرده و می‌تواند منجر به بروز آکنه شود. پس لازم است هر شب قبل از خواب با استفاده از یک پاک‌کننده ملایم مواد آرایشی را از روی پوست خود بردارید.

علاوه بر دست و صورت، بهتر است آرنج‌ها، زانوها و بخش‌هایی که بیشتر در معرض خشکی هستند را نیز به طور مرتب روغن‌درمانی کنید.

اگر از رفتن به ورزشگاه معذورید، یوگا را امتحان کنید.

سبزیجات و منابع غذایی سالم و طبیعی را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

آب کافی بنوشید.

 

جوانسازی پوست
جوانسازی پوست

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید