لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا


لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا

 

لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا یکی از پرطرفدار ترین موارد لیزر می باشد.به دلیل زخیم بودن موهای پا از سایر قیمت های بدن، از بین بردن این موها زحمت و زمان زیادی را می طلبد.

لیزر موهای زائد پا  قطعا بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد است.  لیزر موهای زائد یک  روش درمانی و علمی است که بدون عوارض و درد، موهای زائد را ریشه کن می کند‌.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز لیزر در شرق تهران می باشد در این مرکز انواع خدمات لیزر، جوانسازی پوست، خدمات لاغری با دستگاه و …. انجام می شود

داشتن پاهایی زیبا، لطیف و بدون موهای زائد مو ، آرزوی همه ی خانم های زیبا است. با استفاده از لیزر دیگر نیازی نیست زمان  خود را برای  انجام کارهایی مثل اپیلاسیون هدر بدهند.

ناحیه ساق پا قسمتی از بدن است، که موهای ضخیمی دارد. برخی از افراد هم به دلیل مشکلات هورمونی و ژنتیکی رشد موهای سریع سریعی دارند . 

تعداد زیادی از  خانم‌ها برای از بین بردن موهای زائد خود از تیغ ، موم ، اِپیلاسیون استفاده می کنند .و که نتایج نامطلوبی مانند :

سوزش و برجستگی های قرمز و خارش را مشاهده کردند می کنند، چنین مواردی اثرات بدی روی زیبایی پا باقی می‌گذارند  می گذارد 

از طرفی این روش ها نتایج کوتاهی مدتی  دارد دارند و باید مدام تکرار شوند و که این موضوع خسته کننده است.

 

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال روش هایی هستند، که با استفاده از آن ها بتوانند موهای زائد پای  خود را بدون دردسر و اتلاف وقت برای مدت زمان طولانی از بین ببرند و به پاهایی زیبا و یکدست برسند.

که لیزر موهای زائد پا یکی از بهترین و موثرترین ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد پا است‌.

در این روش نور لیزر هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت می‌دهد و می سوزاند و باعث سوزاندن مو  میشود، ریشه مو به طور کامل از بین خواهد رفت ؛ در نتیجه در مدت زمان زیادی به هیچ گونه روشی برای از بین بردن موهای زائد پا نیاز نخواهید داشت. 

 

قیمت لیزر موهای زائد

 

مزیت های لیزر موهای زائد پا چیست ؟

در این قسمت به بیان چند نمونه از مزیت لیزر موهای زائد پا پرداخته ایم:

1- صرفه جویی در زمان:

استفاده از روش های سنتی برای از بردن موهای زائد پا، بسیار وقت گیر است، همچنین استفاده از این روش ها ممکن است باعث رشد بیشتر مو هم بشود. اما لیزر سرعت بالایی دارد و همچنین در طی چند هفته اول نتیجه نازک شدند و کاهش حجم موهای خود مشاهده می کنید.

2- زیبایی و طراوت :

لیزر موهای زائد باعث درخشندگی و براق شدن پاها شود. لیزر موهای زائد پا به پوست آسیب نمی رساند. همچنین این عمل در مواردی می تواند باعث افزایش کیفیت پوست  ، لطافت و زیبایی پوست بشود.

 

3- تاثیر گذاری بالا در حذف موهای زائد پا :

 اشعه لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول موها را  می‌سوزاند و آن را ازبین می برد ، در نتیجه برای رشد مجدد موها به زمان زیادی نیاز دارد است به همین دلیل نتایج این عمل برای مدتی طولانی باقی می مانند، لیزر موهای زائد پا موثرترین روش برای رفع موهای زائد پا  است.

4- بدون درد و عوارض :

لیزر موهای زائد برخلاف روش های سنتی برای از بین بردن موهای زائد، بدون درد و عوارض می باشد. همچنین لیزر اگر توسط اساتید مُجرب و ماهر انجام شود، باعث ایجاد زخم یا بریدگی و سوختگی نمیشود و هیچ نوع خطری و عوارضی شما را تهدید نخواهد کرد .

 

5- افزایش اعتماد به نفس :

لیزر موهای زائد پا باعث زیبایی ، صاف و یکدست شدند (شدن ) پاها می‌شود. و همین کاربه جذابیت خانم های زیبا می افزاید.

 

6- از بین رفتن موهای زیر پوستی پا :

با انجام دادن لیزر موهای زائد پا لیزر موهای زائد باعث از بین رفتن منافذ باز پوستی و ریشه های ضخیم موها  می‌شود. و بعد از انجام دادن لیزر، مو از ریشه تخریب شده و دیگه دیگرجایی برای رشد کردن ندارد. ولی در شیوه های سنتی فولیکول های مو سر جای خودشان هستند و احتمال زیادی  دارد که دوباره شروع به رشد کنند و به صورت کج رشد کنند که دوباره به صورت کج شروع به رشد کنند و باعث جوش های زیر پوستی شوند.

 

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

 

عوارض شایع بعد از لیزر موهای زائد

 

1- گرمای زیاد و التهاب پوست :

اگر تنظیمات دستگاه لیزر با دقت چک نشود ممکن است بعد از انجام لیزر پوست پا در اثر گرمای زیاد دچار التهاب شود، برای این مشکل کافیست از کرم های ضد التهاب و از لوسیون استفاده کنید، اما ممکن است لکه های پوستی ظاهر شود که آنها بعد از چند روز از بین خواهند رفت.

2- احساس سوزش و درد :

 با انجام این عمل تا چند روز احساس سوزش خواهید داشت و پوست حساس تر خواهد شد ، و اگر  احساس درد داشتید،از کمپرسور یخ استفاده کنید. نگران نباشید بعد از چند ساعت این حس از بین می‌رود.

3- آسیب لیزر به چشم :

خیلی دقت کنید در زمان انجام لیزر از عینک محافظ استفاده کنید تا اشعه لیزر نتواند به چشمان شما آسیب برساند.

 

به صورت کلی عوارض به دو شکل تقسیم کرده است :

موارد شایع بعد از لیزر:

  1. قرمزی 
  2. سوزش پوست 
  3. ورم التهاب پوست 

موارد کمیاب بعد از لیزر :

  1. سوختگی
  2. تاول 
  3. زخم 
  4. تغییرات دائمی رنگ پوست در نواحی تحت لیزر 

 

ماندگاری لیزر موهای زائد :

نتایج لیزر موهای زائد در افراد مختلف ، متفاوت است و به عوامل های مختلفی مانند: رنگ پوست،ژنتیک ،رنگ مو…، بستگی دارد. در بعضی افراد نتیجه ماندگاری طولانی یا تقریبا طولانی دارد.

و در برخی افراد روز به روز باعث کاهش و نازک شدن موها می‌شود و همچین سرعت لیزر موهای زائد به شکل چشمگیر و

موثری عمل خواهد کرد.

در هر صورت این قول را می توانیم به شما بدهیم  که با هر بار انجام دادن لیزر، سرعت رشد موهای زائد بسیار کم خواهد شد.  

 

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد پا:

 

برای جلوگیری از عوارض لیزر پا، باید مراقبت‌ها و اقدامات قبل و بعد لیزر پا را به‌ دقت انجام دهید.

 

 اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید ۶ هفته قبل از لیزر از اپیلاسیون خودداری کنید . چون لیزر ریشه موها را هدف قرار می‌دهد و آنها را می‌سوزاند و از بین می‌برد. ولی با اپیلاسیون، ریشه موها به طور موقت از بین می‌رود.

 

 ۶هفته قبل از اولین جلسه لیزر، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید ، آفتاب گرفتن و برنزه کردن خودداری کنید. زیرا  قرار گرفتن زیر نور مستقیم خورشید باعث کاهش اثرگذاری  اشعه لیزر و افزایش عوارض لیزر می‌شود.

 

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد پا :

بعد از اتمام  جلسه لیزر، اپراتور دستورالعمل‌هایی  را برای بهبود پوست و جلوگیری از عوارض لیزر به شما توصیه می کند.

 از جمله اقدامات بعد از لیزر موهای زائد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

 

1- موهای پار را به هیج عنوان اپیلاسیون نکنید، زیرا باعث ایجاد مشکل در روند لیز می شود

2- در صورت ملتهب شدن پوست از کُمپرس یخ برای کاهش و بهبودی وَرم استفاده کنید.

3- بعد از لیزر حداقل تا ۴۸ ساعت از حمام‌های بسیار داغ، دوش گرفتن یا اتاق‌های سونا و جکوزی خودداری کنید.

4- بعد از اتمام جلسه لیزر، پماد زینک اکساید را روی سطح پوست لیزر شده ماساژ دهید.

5- بعد از لیزر، پوست حساس می‌شود در نتیجه از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کرده و از کرم ضدآفتاب استفاده نمایید.

 

لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

 

لیزر موهای زائد پا به دو صورت انجام می شود:

  • لیزر کل پا

لیزر درمانی شامل جلو ، پشت، بالا و پایین پا می‌شود؛ هرجلسه درمان بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طول می کشد و بازه های زمانی میان جلسات درمان ۸ تا ۱۰ هفته است.

  • لیزر نیمه پا

در هر فرد می‌تواند شامل قسمت‌های جلو، پشت، بالا یا پایین پای فرد باشد؛ هر جلسه درمان بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه طول می کشد و بازه زمانی میان جلسات لیزر درمانی بین ۸ الی ۱۰ هفته است.

 

هزینه‌  لیزر موهای زائد پا 

حجم و جنس مو ، تعداد جلسات مورد نیاز، ضخامت و رنگ موها، نوع دستگاه و جدید یا قدیمی بودن آن، موفقیت مکانی  کلینیک، اپراتور لیزر و مقدار  ناحیه لیزر بستگی دارد. این موارد از جمله عواملی هستند  که در قیمت لیزر تاثیر می‌گذارند.

این مورد را نیز باید در نظر داشته باشیم که قطعا قیمت لیزر نواحی مختلف پا با یکدیگر متفاوت است و با توجه به وسعت منطقه ای که لیزر بر روی ان انجام می شود کم و یا زیاد می شود. 

  همچنین این امر به کشور سازنده دستگاه وابسته است، این هم باید در نظر داشته باشیم که قطعا قیمت لیزر پا تا زانو با  قیمت لیزر ساق پا  و قیمت لیزر کل پا متفاوت است.

 

نتیجه گیری:

 

در کلام آخر  انجام لیزر موهای زائد پا می تواند تا طولانی مدت باقی بماند همچنین بر خلاف سایر روش ها که برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌شوند دردی ندارد و زخم یا بریدگی را روی پا وجود نمی آورد و آسیبی به پا نمیرساند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید