لیزر بیکینی

لیزر بیکینی


لیزر بیکینی

لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی  ( لیزر بیکینی ) یکی از دغدغه های بزرگ مراجعه کنندگان به مراکز لیزر و زیبایی است و افراد زیادی خواهان انجام لیزر بکینی هستند.

موهای این ناحیه، قوی و ضخیم و پوست آن نازک و مستعد آسیب و تحریک می باشد و همچنین، سریع‌تر از سایر نواحی بدن رشد می‌کنند؛

این امر دلیل مواجه‌شدن شما با قرمزی مداوم،رطوبت، ضخیم‌شدن و موهای زیرپوستی است. لیزر موهای زائد بیکینی، می‌تواند از موارد بسیاری جلوگیری کند.

 

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

 

در صورت تمایل شما میتوانید با شماره های مرکز لیزر سپیدار تماس بگیرید و با متخصصان ما مشورت کنید و در صورت تمایل لیزر بیکینی یا لیزر دیگر نواحی بدنتان را با قیمت مناسب و بهترین دستگاه های لیزر مو انجام دهید.

برای راحت‌شدن از موهای این ناحیه و عدم مواجهه با آزردگی‌ها و تحریکات پوستی دردناک، چندین جلسه لیزر کافی است. در لیزر موهای زائد بیکینی از انرژی پرتو نور استفاده می‌شود تا فولیکول تک‌تک موها به‌طور دائمی آسیب ببیند و نابود شود.

این پروسه، فتوترمولیز نامیده می‌شود. این روش درمان، ریشه‌ها را در زیر سطح پوست با لیزر پزشکی هدف قرار داده و مانع رشد مجدد آن‌ها می‌شود.

کلینیک زیبایی سپیدار از یکی از مراکز لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی در شرق تهران می باشد.

از دیگر مزایای لیزر بیکینی می توان به لیزر جوانسازی پوست و روشن کنندگی این ناحیه اشاره داشت.

لیزر ژنیتال یکی از خدمات زیبایی و جوانسازی واژن است که برای روشن سازی پوست این ناحیه میباشد. معمولا برخی زنان بعد از لیزر ناحیه واژن از این خدمات استفاده میکنند تا تیرگی رنگ پوست واژنشان را برطرف کنند.

اگر این امر توسط یک تکنسین خبره انجام شود هم ایمن و بدون درد خواهد بود و هم متقاضی شاهد نتایجی دلخواه خواهد بود.

با این روش برای همیشه با تغییر رنگ و ناهمواری های پوست که به خاطر تیغ، شیو و وکس و اپیلاسیون ایجاد میشوند خداحافظی میکنید.

 

لیزر بیکینی با روش ها و نام های متفاوتی انجام می شود. به عنوان مثال لیزر بکینی و لیزر برزیلی، که در این بخش به معرفی و تفاوت این دو لیزر پرداخته ایم.

 

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

 

 تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی

افراد بسیار زیادی تفاوت میان لیزر خط بیکینی و لیزر برزیلی را نمی‌دانند. این دو خدمات بسیار شبیه هم هستند و معمولاً با هم اشتباه گرفته می‌شوند.

از آنجایی که صحبت کردن درباره این موضوع برای برخی خانم‌ها سخت است ترجیح می‌دهند تا به جای پرسیدن از متخصص، در اینترنت درباره آن بخوانند.

لیزر خط بیکینی

به ناحیه خارج از خط شُرت، خط بیکینی می‌گویند. لیزر خط بیکینی معمولاً تا ۳ اینچ فراتر از این خط را پوشش می‌دهد و این ناحیه را کاملاً تمیز و بدون نقص می‌کند.

در این روش برخی از نواحی مانند لبه‌های بیرونی واژن و بالای ناحیه شرمگاهی که زیر لباس‌زیر قرار دارند نیز تحت درمان قرار می‌گیرند که البته لیزر این نواحی به انتخاب خود داوطلب بستگی دارد.

 

لیزر برزیلی

در این روش نواحی بیشتری نسبت به خط بیکینی تحت درمان قرار می‌گیرند، مانند لبه‌های بیرونی واژن و خط باسن. در این روش قسمتی از موهای ناحیه شرمگاهی به شکل یک نوار باریک باقی می‌ماند. در لیزر برزیلی داوطلب باید کاملاً برهنه شود.

 

موارد منع لیزر بیکینی کدام است؟

مراجعان همواره قبل از انجام لیزر باید یک جلسه مشاوره با اپراتور داشته باشند تا از سلامت جسمی بدن خود اطمینان حاصل کنند. در این جلسه اگر مشکل پوستی یا هر نوع عارضه دیگری داشته باشید می‌توانید با اپراتور آن را در میان بگذارید.

معمولا به چند دلیل ممکن است اپراتور شما را از انجام لیزر بدن منع کند، ازجمله این دلایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- در صورت شیردهی به نوزاد

2- در صورت استفاده از داروهای هورمونی

3- در صورت بارداری یا اقدام برای باردار شدن

4- فرادی که داروهای خاص استفاده می‌کنند

5-در صورت تزریق ژل و بوتاکس از لیزر در ناحیه مورد نظر استفاده نکنید.

6- در صورت استفاده از روش هورمون درمانی برای درمان تیروئید و ناباروری بدن

7- افرادی که در اثر استفاده از لیزر موهای زائد، پوستشان سوخته و تیره رنگ شده است.

 

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی  

 ازجمله نکات مراقبتی قبل از لیزر بیکینی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1- یک ماه قبل از اولین جلسه لیزر از وکس، اپیلاسیون، بند، موچین و…. استفاده نکنید.

2- در صورت استفاده از هرگونه مواد آرایشی بهتر است بدن خود را با آب و شوینده تمیز کنید.

3- بهتر است به منظور تاثیرگذاری بیشتر از یک ماه قبل استفاده از لایه بردار‌های بدن را قطع کنید.

4- سعی کنید لباس نرم و آزاد بپوشید، در واقع پوشیدن لباس‌های تنگ باعث اصطحکاک بیشتر با پوست بدن می‌شود.

5- در صورتی که از داروهای راکوتان، ماینوکسیدیل، کورتون، فنیتویین، سیکلوسپورین استفاده می‌کنید حتما به اپراتور این موضوع را اطلاع دهید.

6- بهتر است موهای ضخیم و مشکی رنگی داشته باشید. از این رو پزشک به شما پیشنهاد می‌کند تا موهای خود را با تیغ اصلاح کنید.

7- اگر دچار بیماری خاص، مشکلات تیروئید، نازایی، اختلالات پوستی، اختلالات روحی و روانی، اختلالات هورمونی و….هستید بهتر است با اپراتور این موضوع را در میان بگذارید.

8- اگر بیماری پوستی فعال چون اگزما، تبخال، کهیر، زگیل، جوش و… در ناحیه مورد نظر دارید از لیزر آن ناحیه تا بعد از دوران نقاهت خودداری کنید.

9- بهتر است تا یک ماه قبل از لیزر بدن، از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده نکنید. در غیر اینصورت دچار سوختگی شدیدی در پوست خواهید شد. معمولا دستگاه لیزر پوست افرادی که تیره رنگ هستند با دستگاه لیزر رنگ پوست معمولی متفاوت است.

10 – ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از انجام لیزر بیکینی، حتما ناحیه مورد نظر را با استفاده از ژیلت شیو کنید. هرچه اندازه ساقه مو کمتر باشد، میزان سوختگی و اثرگذاری لیزر مو هم به مراتب کمتر خواهد بود.

 

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

 

 جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی 

تمامی افرادی که قصد انجام لیزر دارند بایستی طبق تشخیص و صلاحدید پزشک کلینیک، به طور منظم در طی چندین جلسه جهت رفع کامل موهای زائد با لیزر مراجعه نمایند.

برای دستیابی به نتیجه دلخواه و حذف کامل موهای ناحیه بیکینی لازم است چندین جلسه لیزر درمانی ادامه یابد.

حداقل تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی، ۴ مرتبه مراجعه به صورت ماهی ۱ بار است و این مسئله به چرخه رشد موها مربوط می شود

زیرا لیزر تابیده شده به پوست، فولیکول‌ موهای ناحیه مدنظر را تحت تاثیر انرژی گرمایی قرار می‌ دهد و این انرژی، چرخه رشد مو را پس از چند جلسه و مدت زمانی معلوم، مختل می کند.

همچنین حداکثر تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی نیز وابسته به عوامل فردی خواهد بود.

در این میان، یکی از مهم‌ ترین عوامل، رنگ پوست، رنگ موهای بدن، ضخامت پوست و ضخامت موهای زائد می باشد. به عنوان مثال اشخاصی که موهای نازک و کم رنگ دارند، نیازمند تعداد جلسات بیشتری برای نتیجه گیری هستند

زیرا اساس کار لیزر، جذب انرژی توسط رنگدانه ی مو می باشد و هرچقدر موهای ناحیه بیکینی، رنگ دانه بیشتری داشته باشند، انرژی بیشتری جذب کرده و سریع تر از بین می روند.

حتی تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیکینی به نوع دستگاه استفاده شده نیز وابسته است؛

دستگاه های جدیدتر و نوینی همچون الکساندرایت، ICE Platina، دایود، ICE Platinum و غیره موجود هستند که پزشک متخصص با بررسی وضعیت پوست و موهای زائد، بهترین دستگاه و تعداد جلسات لازم برای حصول نتیجه را برای شما شرح می دهند.

بنابراین مدت زمان نتیجه گیری از لیزر موها در هر شخصی متفاوت است و برای رسیدن به بهترین نتیجه در لیزر بیکینی بطور میانگین حداقل ۴ جلسه و حداکثر ۱۰ جلسه وابسته به مشخصات بیولوژیکی بدن و نوع دستگاه لازم می باشد.

 

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید