پلاسما جت

پلاسما جت


پلاسما جت
پلاسما جت

رفع افتادگی پلک با پلاسما جت

پلاسما جت

پلاسما جت نام نوعی تکنیک ایمن جوان‏سازی پوست است که به وسیله دستگاهی به همین نام انجام می‏‌شود. برای آشنایی بیشتر با پلاسما جت با ما در کلینیک زیبایی سپیدار همراه باشید.

این فناوری برای انواع درمان‌ های پوستی و زیبایی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلاسما جت از لیفت بدون جراحی تا بهبود ناحیه اطراف چشم، لیفت پلک، سفت کردن پوست گردن و دکلته، لیفت ناحیه دور دهان، جوانسازی پوست دست و همچنین از بین بردن خال و اسکین‌تگ و زگیل، مورد استفاده پزشکان و متخصصان زیبایی پوست قرار می‌گیرد.

شما برای آبرسانی، درخشندگی و سفت شدن پوست می توانید از روش درمانی پلاسما جت استفاده کنید. این روش یک عمل زیبایی سرپایی و غیر تهاجمی می باشد که کاملا بدون درد است که نتایج مطلوبی را برای افراد به ارمغان می آورد.

این روش به علت خطرات و عوارض کمی که نسبت به سایر روش ها دارد مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و درمانی قرار گرفته است. این روش بدون درد و خونریزی است و نیازی به بخیه ندارد.

در این روش درمانی، با توجه به نوع عارضه و جنس پوست، تعداد جلسات درمان مشخص می شود. پلاسما جت هیچ عوارضی ندارد و نسبت به سایر روش های درمانی و زیبایی به مراقبت های کمتری نیاز دارد.

 

کاربرد پلاسما جت

روش درمانی پلاسما جت کاربرد های زیادی در حوزه پزشکی و زیبایی دارد. یکی از مهم ترین کاربرد های آن لیفت بینی و درمان افتادگی پلک است.

افتادگی پلک تاثیرات منفی زیادی بر زیبایی شخص دارد همچنین موجب سردرد، کم شدن بینایی و خستگی در فرد می گردد. در گذشته برای درمان افتادگی پلک با عمل جراحی درمان می شد ولی عوارض و روند درمانی آن بسیار طولانی بود و امکان بروز عفونت و باقی مانند جای بخیه وجود داشت.

پلاسما جت پلک با کم ترین درد، بی عارضه ترین و سریع ترین روش برای درمان افتادگی پلک محسوب می شود.

این روش کاملا بدون درد بوده و به صورت سرپایی انجام می شود. این روش جایگزین عمل زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی شده است. در این روش، ابتدا به صورت نقطه به نقطه ناحیه تحت درمان اسکن می شود.

سپس با ایجاد نقطه های متناوب در آن، درمان انجام می شود. پلاسما جت پوست را برش نمی دهد و لایه سطحی پوست در کم ترین زمان از حالت جامد به به حالت گاز در می آید و در واقع لایه های پوست توسط امواج برداشته می شوند. 

 

پلاسما جت
پلاسما جت

 

نحوه انجام پلاسما جت

این فرایند شامل گرفتن مقدار کمی خون از بازو و سپس جدا سازی گلبول های قرمز و پلاسما است به طوری که می توان پلاسمای غنی از پلاکت را دوباره به پوست اطراف چشم تزریق می کنند یا به صورت موضعی استفاده می کنند.

اگرچه ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، اما جوان سازی از طریق پلاسما جت در اصل پوست شما را فریب می دهد و فکر می کند در محل تزریق یا استفاده از آن آسیب دیده است و بنابراین پلاکت ها به پوست کمک می کنند سلول های جدید تر و سخت تری ایجاد کند، این سلول ها هستند که مسئول ظاهر جوان تر وعده داده شده پلاسما جت هستند.

 

دیگر کاربردها و مزایای پلاسماجت:

1- بهبود آکنه و اسکار

2- کمک به لیفت صورت

3- پاک کردن تاتوهای کوچک

4- درمان زگیل پوست صورت

5- کاهش سیاهی زیر چشم

6- کاهش چین وچروک گردن

7- درمان لکه های سفید روی پوست

8- کاهش افتادگی پلک (بلفاروپلاستی)

9- درمان لکه های ناشی از اشعه خورشید

10 -کاهش چین و چروک صورت و خطوط خنده

 

پلاسما جت
پلاسما جت

مزایای پلاسماجت چیست؟

پلاسماجت تولید کلاژن را تحریک کرده و پوست را جوان می‌کند. این تکنیک برای هر نوع پوستی قابل استفاده است. پلاسماجت یک روش راحت، سریع و بدون عوارض است.

جایگزین مناسبی برای عمل های‌ جراحی زیبایی پلک است.

گرمای جت پلاسما به عمق پوست نفوذ می کند و به سطح پوست آسیب نمی رساند. این درمان جز در موارد خاص نیازی به استفاده از بیهوشی ندارد.

پلاسماجت در درمان طیف وسیعی از بیماری ‌های‌ پوستی مؤثر است. درمان با تکنیک پلاسماجت طول عمر خوبی دارد. نسبت به روش های‌ دیگر مانند جراحی بینی هزینه پایینی دارد.

زمان کوتاه درمان و دوره نقاهت بسیار کوتاهی را ارائه می ‌دهد. طیف وسیعی از بیماری های‌ پوستی را درمان می کند.

پلاسما جت یک روش شناخته شده برای داشتن حداقل عوارض جانبی است و عوارض جانبی پلاسماجت شامل التهاب، قرمزی و تورم ناحیه تحت درمان است که ممکن است دو تا سه روز طول بکشد. اگر جراحی پلک پلاسماجت انجام داده اید، عوارض جانبی این روش می تواند مدت بیشتری طول بکشد.

تورم ممکن است تا 10 روز طول بکشد. خوابیدن با بالش اضافی برای بالا نگه داشتن سر می تواند به کاهش عوارض جانبی کمک کند.

پوسته پوسته شدن محل درمان ممکن است به مدت یک هفته تا 10 روز رخ دهد. بسیار مهم است که پوست ها را خراش ندهید و اجازه دهید بدون تداخل از بین بروند. حداقل تا 24 ساعت پس از درمان از آرایش استفاده نکنید.

 

سخن پایانی

پلاسما جت می تواند روشی موثر برای برداشتن خال، لیفت پلک، کوچک شدن بینی و… باشد که این روش نسبتاً بدون درد بوده و تاثیر بسزایی دارد. اگر مستعد پیگمانتاسیون پوست هستید یا پوست تیره دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

انجام این روش برای سفت کردن پوست و بلند کردن پلک ها بسیار ارزان تر از گزینه هایی مانند جراحی است. اطمینان حاصل کنید که فردی که این کار را انجام می دهد یک متخصص پزشکی و در یک کلینیک معتبر باشد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید