لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد


در عصر جدید لیزر موهای زائد یکی از نیازهای مهم افراد شده است. لیزر عمدتا در کلینیک های زیبایی قابل انجام می باشد.

کلینیک زیبایی سپیدار را می توان بهترین کلینیک زیبایی شرق تهران دانست. در این مرز انواع خدمات لیزر، جوانسازی، خدمات لاغری با دستگاه و …. انجام می شود

به عنوان مثال در زمینه لیزر موهای زائد

 لیزر بدن

 لیزر بیکینی 

 لیزر پوست صورت

لیزر دست و پا 

لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد واژن

 چندین سال سابقه درخشان مشغول به کار می باشند .

 

لیزر موهای زائد

 

ساق پا یکی از قسمت‌هایی می باشد که موهای درشت و زیادی دارد. مطمئنا درد وحشتناک اپیلاسیون پاها را بارها و بارها تجربه کردید.

همچنین میدانید که اصلاح موهای پا با استفاده از تیغ تاثیر چندانی نخواهد داشت و دو سه روز بعد موهای این ناحیه شروع به رشد کرده و خودنمایی خواهد کرد.

در طول این مدت برجستگی‌های قرمز و خارش ناشی از اصلاح موها را هم می تواند آزار دهنده باشد  و نادیده نمیشه گرفته شود .

روش‌های رفع موهای زائد سنتی مثل اپیلاسیون ، وکس و استفاده از تیغ ، نتایج کوتاه‌ مدتی دارند و باید در دوره‌های زمانی کوتاهی مدام تکرار کنید.

لیزر موهای زائد پا یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد است . در این روش ریشه مو به‌ طور کامل از بین خواهد رفت ؛ به ‌طوری که مدت زیادی نیاز به هیچ‌گونه روشی برای از بین بردن موهای زائد نخواهید داشت.

کلینیک زیبایی سپیدار را می توان بهترین مرکز جوانسازی پوست ( بهترین مرکز جوانسازی پوست شرق تهران ) دانست.

 

هزینه لیزر موهای زائد پا

هزینه لیزرموهای زائد در همه کلینیک‌ها یکسان نیست و به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت .

نوع دستگاه ، جدید یا قدیمی بودن آن ، موقعیت جغرافیایی کلینیک ، اپراتور لیزر و وسعت ناحیه تحت درمان از جمله عواملی می باشد که در هزینه لیزر تاثیرزیادی دارد.

هزینه لیزرپا اغلب نسبت به بقیه نواحی  بدن بیشتر می باشد . چون  پا سطح پوست وسیع‌تر و تراکم موی بیشتری را شامل می شود.

همچنین قیمت لیزر نواحی مختلف پا مانند ساق پا یا کشاله ران با یکدیگرفرق دارد و یکسان نمی باشد .

برای انجام لیزر موهای زائد با بهترین هزینه می‌توان از پکیج‌هایی که کلینیک‌ها ی زیبایی مثل کلینیک زیبایی سپیدار در شرق تهران برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته‌ است استفاده کرد .

تعدادی از کلینیک‌ها یا مراکز لیزر به دلیل استفاده از دستگاه‌های قدیمی و غیرپیشرفته و  اپراتورهای کم‌تجربه و غیرماهر، خدمات لیزر را با قیمت‌های بسیار پایین ارائه می‌دهند.

انجام لیزر در چنین مراکزی تاثیر کم و عوارض به شدت بالایی خواهد داشت.

 

عوارض جانبی لیزر موهای پا

لیزر موهای زائد اگر توسط اپراتور باتجربه و ماهر و با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر انجام شود، هیچ خطری به همراه نخواهد داشت.

چون  اپراتور قدرت و شدت اشعه لیزر را مطابق با رنگ پوست ، ضخامت موها و ناحیه تحت ‌درمان تنظیم خواهد کرد.

با این حال ، قرمزی ، تغییر رنگ و ورم کردن از جمله عوارضی است که شایع و خفیف می باشد  که بعد از چند ساعت کاملا از بین خواهد رفت.

اما اگر خدمات لیزر را در مراکز غیرمعتبر و با استفاده از دستگاه‌های غیراستاندارد یا قدیمی دریافت کنید ، عوارض جانبی شدیدتری را تجربه خواهید کرد .

تغییر دائمی رنگدانه‌های پوست ، ایجاد زخم ، سوختگی ناشی از حرارت بالای دستگاه ، درد شدید حین لیزر، تاول و عفونت از جمله عوارض خطرناک لیزر پا در شرایط غیراستاندارد است.

لیزر موهای زائد یک تکنیک مدرن است که از پرتو لیزر با پالس های انرژی کنترل شده دقیق برای حذف موهای زائد از بدن استفاده می کند.

انرژی لیزر موها را مستقیماً تا ریشه گرم می کند و بدون آسیب رساندن به پوست اطراف آن را با خیال راحت از بین می برد.

 

 

 

 

نتیجه گیری ازمطالعه روی لیزرموهای زائد پا  

در کلینیک های زیبایی پزشکان بسیار آموزش دیده لیزر با استفاده از بروزترین دستگاه ها، روزانه تعداد بالایی لیزر موی زائد انجام می دهند و دارای تجربه بالایی می باشند.

روش‌های سنتی رفع موهای زائد ، مانند اصلاح یا اپیلاسیون ، قبل از اینکه موها ضخیم‌تروقوی‌تر شوند ، موقتی است . این میتواند به خصوص در مورد موهای صورت نگران کننده نیز به نظر برسد.

تراشیدن و کندن موهای زائد درد را سخت تر کرده و می تواند باعث تحریک پوستی آزار دهنده نیزبشود. به همین دلیل است که افراد بیشتری لیزر را برای رفع موهای زائد را ه حل مناسبی می دانند.

قبل از انجام لیزر موهای زائد در بهترین کیلینک ها ی تهرانپارس ، در زمینه لیزرهمیشه بهتر است یک مشاوره اولیه داشته باشید.

هدف از مشاوره پرسیدن چند سوال در مورد سلامت و سبک زندگی شماست تا از مناسب بودن لیزر موهای زائد اطمینان حاصل کنیم .

یک مشاوره کامل برای همه مشتریان انجام خواهد شد که  شامل  بررسی سابقه درمان های قبلی ، داروهای فعلی ، آلرژی و هرگونه مشکل رنگدانه می باشد.

سپس یک آزمایش را روی ناحیه کوچکی از پوست انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که فناوری لیزر ما هیچ اثر نامطلوبی روی پوست شما نخواهد گذاشت.

اگر تست موفقیت آمیز باشد ، می توانند  شما را برای درمان لیزر موهای زائد در تاریخ و زمان مناسب 48 ساعت بعد درنوبت قراردهند.

پس برای انجام لیزر موهای زائد پا با مطالعه دقیق می توان با مراجعه به مراکز و کلینیک های زیبایی از آنها بهترین بهره را برد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید