تغذیه و رژیم درمانی

تغذیه و رژیم درمانی

تغذیه و رژیم درمانی از موثرترین و کم عارضه ترین راه های کاهش وزن و لاغری می باشد

جدیدترین روش لاغری با دستگاه

 و لاغری به وسیله ی دستگاه ازجمله خدماتی است که در کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) به مراجعین ارائه می شود

 

 

تغذیه و رژیم درمانی
تغذیه و رژیم درمانی

 

لیزر موهای زائد

برنامه کنترل یا کاهش وزن با تغییرات در شیوه زندگی (Life Style) و نوع تغذیه و عادات غذائی است .که فـرد دارای اضــافه وزن را به آهسـتگی و با همان سرعت چاق شــدن درگذشـته به وضعــیت تنـاســب در وزن، اندام و ســلامت جسـمانی خواهد رسانید و آنرا حفظ خواهد نمود.

در این شیوه علمـی که به دور از عجــله و شـتابزدگی می باشـد. فرد بدون تحمل گرسنگی و با اتکا به روشهای تغذیه ایرانی و همچـنین علایـق غــذائی خود می تواند بر مشـکل اضـافه وزن فائق آید.

عوارض ناخواسته ای نظـیر ریزش مو .عصبی شدن و مشکلات گوارشـی یبوست . خستگی مفرط و از دست دادن اعتماد به نفس در این روش جایگاهی ندارد .

تیم تخصصی مرکز تغذیه سپیدار، بعد از تکمیل پرونده ابتدا ضمن بررسی علت چاقی فرد، معاینات و آزمایشات لازم را انجام می شود.

 سپس با اندازه گیری قد و وزن و محاسبهBMI و آنالیـز بدن، در صـد و منـاطق تجـمع چربی و محاسبه توده عضلانی رژیم غذایی ایده آل هر فردی را پیشنهاد می کنند .

رژیم های غذایی این مرکز ، یک رژیم کامل از همه گروههای غذائی (با رعایت هرم غـذائی ) و مطـابق با سـفره ایـرانی و بر اساس علائق و فرهنگ تغذیه ای شخص و همچنین تصحیح عادات غلط غذائی طراحی و تجـویز می شـود .

کاهــش وزن در این برنـامه بر اسـاس ماهیـانه 4 کیلوگرم بوده که فرد بدون احساس گرسنگی ودرسلامتی کامل به وزن دلخواه خودخواهد رسـید.

در پایان دوره و رسیدن به وزن ایده آل، برنامـه های تثبـیت ونگهـدارنده با ارائه آمـوزش های تغـذیه ای تکمیل می شود .

در طی برنامه های کاهش وزن، توصیه های ورزشی متناسب با وضعیت هر فرد توسط کارشناس علوم ورزشی توصیه خواهد شد.درضمـن در صورت نیاز از مشاوره های روان شناسی جهـت درمان پر اشتهائی و پر خوری عصبی استفاده می گـردد.

 

 لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی

 

تغذیه و رژیم درمانی
تغذیه و رژیم درمانی

 

چرا داشتن برنامه تغذیه ای سالم مهم است؟

رشد طبیعی بدن و عملکرد آن بدون وجود مواد مغذی، غیرممکن است. مواد مغذی غذا، سوخت مورد نیاز سلول‌ های بدن را تامین می‌ کند.

بدن انسان بدون وجود مواد مغذی مناسب، دربرابر بیماری‌ های ویروسی و باکتریایی آسیب‌ پذیر می‌ شود. انرژی مورد نیاز برای انجام عملکردهای بدن، هم عملکردهای ذهنی و عملکردهای فیزیکی، از چربی اندوخته شده بدن تامین می‌ شود.

عدم تعادل ناشی از اختلال در سطح چربی بدن هم می‌ تواند منجر به چاقی و هم سوء تغذیه شود که هردو آن‌ ها برای بدن خطرناک است.

بدن انسانی که از چاقی یا سوء تغذیه رنج می‌ برد شانس بالایی در ایجاد بسیاری از بیماری‌ ها مثل اختلال عملکرد قلب، سرطان، دیابت‌ ها، پوکی استخوان و بسیاری از بیماری‌ های زمینه ای دیگر را دارد.

 

فواید رژیم درمانی

1- کاهش وزن ثابت بدون عوارض جانبی.

2- عدم افتادگی پوست در کاهش وزن های سنگین.

3- احساس سبکی، آرامش و افزایش اعتماد به نفس.

4- بهبود سایر بیماری های مرتبط با چاقی یا کاهش وزن.

5- به سبک زندگی هر فرد توجه می کند و با آن مطابقت می دهد.

6- از رژیم های غذایی سخت استفاده نمی کند و گرسنگی را در طول روز طولانی نخواهد کرد.

 

تغذیه و رژیم درمانی
تغذیه و رژیم درمانی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید