جدیدترین روش لاغری با دستگاه

جدیدترین روش لاغری با دستگاه


لاغری موضعی به وسیله ی جدیدترین روش لاغری با دستگاه بهترین راه برای تناسب اندام بدون رژیم های سخت است.

امروزه کلینیک های زیبایی با استفاده از آخرین متد و تکنولوژی های روز در دنیا همچنین به وسیله ی جدیدترین دستگاه های لاغری از جهات 

مختلف چربی های انباشته شده را بدون داشتن عوارض ناخواسته و کاملاٌ بصورت هوشمند و هدفمند از بین برده و شما را به سمت داشتن

اندامی مناسبتر و زندگی سالمتر و آینده ای درخشانتر هدایت می کنند.

حتما تا به حال برای بسیاری از شما پیش آمده که از دیدن اندام خود در آینه احساس خوبی نداشته باشید و با پوشیدن لباس، چربی های شکم و پهلویتان مزاحم زیبا به نظر رسیدنتان باشند؟

شایدبسیاری از شما هم ورزش و هم رژیم را تجربه کرده باشید اما همچنان این مشکل برایتان باقی مانده باشد.

اما امیدتان را از دست ندهید زیرا علم پزشکی به کمک پیشرفت هایی که داشته، توانسته تا به طور موثر این مشکل را رفع کند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین دستگاه های لاغری در جهان بپردازیم، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید

بهترین دستگاه لاغری موضعی چیست

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بزرگترین مجموعه کلینیک های شرق تهران خدمات ویژه ای را در زمینه لاغری با دستگاه های روز دنیا ارائه می دهد

برای اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های کلینیک زیبایی سپیدار با ما همراه باشید.

ما امروزه با توجه به تکنولوژی روز دنیا راه حل های گوناگونی برای رفع معضل چاقی ارائه شده است به همین دلیل هر شخصی با توجه به شرایط خاص خود و همچنین برای دست یابی سریع به اندام دلخواه دست به دامان جدیدترین روش لاغری با دستگاه می شوند که این روش نیز خود به چندین بخش و روش مختلف تقسیم می شود.

در عصر حاضر دستگاه های لاغری بسیار پیشرفته هستند و برای کاهش بافت های چربی از چندین روش متفاوت مانند حرارت، لرزش، امواج اولتراسوند، انجماد و… استفاده می کنند.

توجه داشته باشید که برخی از نواحی بدن دارای بافت های چربی برگشت پذیر و برخی غیرقابل برگشت هستند اما مکانیسم دستگاه های لاغری به گونه ای است که تا جای ممکن بافت های چربی بدن را به بافت های چربی برگشت ناپذیر تبدیل می کند.

 

1- لاغری با دستگاه کویتیشن

با استفاده از تکنیکی مشابه با تکنیک سونوگرافی یعنی با استفاده از امواج اولتراسوند موجب در هم شکستن سلول های چربی به وسیله مولکول های آب می شود .در واقع برخورد امواج اولتراسوند با مولكول هاي آب سبب تشکیل و فوران حباب های ریز در آب می شود که به این فرایند کویتیشن گفته می شود .

 

 

 

 

2- لاغری با دستگاه RF 

 

 دستگاه RF با استفاده از امواج رادیو فرکانسی سبب از بین رفتن سلولیت و انباشتگی چربی در بدن می شود. استفاده از این دستگاه هیچ گونه عارضه ای برای بیماران ندارد همچنین از این دستگاه برای از بین بردن چین و چروک و آکنه نیز استفاده می شود.

3-  لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

در این روش سلول‌های چربی طوری سرد می‌شوند که بدن قادر می‌شود آن‌ها شکسته و دفع کند. رسوبات چربی‌های ناخواسته به شیوه‌ای کنترل شده و غیرتهاجمی شکسته می‌شوند تا بهبود کنترل شده فرم بدن امکان‌پذیر شود.

قرارگیری در معرض دماهای پایین باعث می‌شود که بافت چربی زیر جلدی، بدون آسیب رسیدن به بافت‌های اطراف، نابود شود. کرایو لیپولیز یک جایگزین غیرجراحی برای عمل جراحی لیپوساکشن است.

4- لاغری با ESM

5- لاغری با لیزر

6-دستگاه لاغری لیپوسونیکس

 

چه کسی کاندیدای مناسب برای لاغری با دستگاه است ؟

تجمع سلول های چربی در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پهلو، غبغب، بازو، ران، باسن و … را چاقی موضعی می گویند.

این چربی های انباشت شده، حتی در برابر ورزش و رژیم غذایی مناسب نیز بسیار مقاوم هستند. از این رو افرادی که تمایل به از بین بردن این نوع چربی ها در بدن دارند کاندیدای اصلی لاغری سریع با دستگاه هستند.

کدام روش لاغری با دستگاه بهتر است؟

متخصصین با بررسی شرایط بدنی افراد، میزان چربی های موضعی و سلولیت ها، دستگاه مناسب را برای درمان انتخاب می کنند.

لاغری با دستگاه می تواند همزمان با ایجاد فرم دلخواه، سلولیت ها را بهبود بخشد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که به مراکز و کلینیک های معتبری مراجعه کنید که تمامی دستگاه های مورد نیاز را داشته باشند.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید