لاغری با دستگاه کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن


لاغری با دستگاه کویتیشن

 

کویتیشن لاغری 

لاغری موضعی یا کاهش وزن موضعی به روش‌هایی که برای از حذف چربی‌های مقاوم در نقاطی هم چون کمر، بازو و شکم به کار می رود را ‌گویند.

از جمله روش های لاغری موضعی که در کلینیک زیبایی سپیدار در قابل انجام می باشد عبارتند از : لاغری با دستگاه RF ، لاغری با دستگاه کویتیشن،  لاغری با دستگاه کرایولیپولیز 

در این مقاله قصد داریم لاغری با دستگاه کویتیشن را بررسی کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

 امروزه دستگاه هایی برای انجام لاغری موضعی پا به عرصه نهاده‌اند که ادعا می‌شود بدون هیچ درد، عمل جراحی و یا حتی عارضه‌ای باعث لاغری می‌شوند.

 یکی از این دستگاه‌ها نیز دستگاه کویتیشن لاغری است که با تولید امواج اولتراسونیک -که فرکانس پایین و شدت بالایی دارند- بافت چربی بدن را دچار لرزش می‌نماید و با تولید فشار در بافت های چربی، حباب‌هایی در میان سلول‌های چربی تولید می‌کند.

 این روش را می توان جدیدترین روش لاغری با دستگاه و از محبوب ترین راه های لاغری و تناسب اندام بدون رژیم های سخت دانست.

به همین دلیل فشار حاصل از حباب‌های تولید شده علاوه بر لرزش بافت چربی، سبب پاره شدن غشای سلول‌های چربی می‌شود و در نهایت سبب می‌شود که چربی آزاد شده از سلول‌های چربی وارد رگ‌های لنفاوی و عروق خونی شوند.

 در این روند لاغری بافت چربی نمی‌تواند در برابر لرزش ایجاد شده از سوی دستگاه مقاومت کند و به همین دلیل شروع به تجزیه و متلاشی شدن می کند.

امواج حاصل از این دستگاه اثرات کمتری بر سیستم عصبی، ماهیچه‌ها و بافت عروقی دارند اما نمی توان گفت هیچ تأثیر بر بافت‌های چربی ندارند.

ذرات چربی آزاد شده از بافت‌های چرب در بدن گردش می کنند و سپس وارد جریان خون می شوند لذا سطح چربی خون در بدن رو به افزایش می گذارد. اما لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن به عنوان یکی از مؤثرترین و کارآمدترین شیوه ها  برای لاغری شکم و پهلو است.

این چربی ها اصولا همان بافت چربی ماندگار در بدن هستند که با رژیم غذایی یا ورزش های سبک و سنگین و پیاده روی قابل حذف نیستند به همین دلیل روش حذف چربی های بدن با دستگاه کویتیشن امروزه یکی از پرطرفدارترین شیوه های لاغری موضعی به شمار می آید.

 

لاغری با دستگاه کویتیشن
لاغری با دستگاه کویتیشن

 

مزایای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن:

در خصوص مزایای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن توجه به مزیت های زیر به شما در انتخاب این روش کمک می کند. از جمله مزایای این روش می‌توان به این موارد اشاره کرد:

 

حذف چربی های پایدار:

با وجود ماساژور الکتریکی این دستگاه می‌توان انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کند و سپس این انرژی پوست شما نفوذ کرده و فرآیند سوزاندن را سرعت می بخشد که این فرآیند می‌تواند به حذف چربی‌های ناخواسته از مناطق مورد انتخاب شما در بدن، کمک می کند و سبب لاغری می شود.

لیفتینگ با دستگاه کویتیشن:

طریق ماساژ الکتریکی این دستگاه می توان با ایجار فرآیند ماساژ، به تولید کلاژن در پوست شما کمک کند و سبب سفت شدن پوست شود؛ این کار ظاهر شل و افتاده پوست شما را بهبود می بخشد.

فرم دهی بدن به صورت انتخابی:

به کمک این دستگاه می‌توانید به بدنی زیبا و لاغری موضعی دست پیدا کنید و بدون انجام جراحی به فرم بدنی دلخواه خود برسید.

طراحی دستگاه متناسب با نیاز افراد:

به کمک دستگاه کویتیشن می‌ توانید روشی ایمن و ملایم برای درمان لاغری مناطق مختلف بدن خود را تجربه کنید. اگر قصد انجام لاغری موضعی را دارید توصیه می کنیم به منظور کاهش هزینه های درمان این دستگاه را امتحان کنید تا اثرات امن و کارآمد آن را به خوبی دریابید.

این دستگاه به دلیل کارایی موضعی خود مناسب همه افرادی است که به دنبال لاغری موضعی و نه لاغری کلی که سبب نارضایتی برخی می‌شود، در بین افراد طرفداران بسیاری دارد.

زیرا برخی با عمل لاغری یا با دریافت رژیم های لاغری به دلیل افتادگی پوست یا لاغری صورت، از اصلاح لاغری موضعی نیز چشم پوشی می کنند.

 

لاغری با دستگاه کویتیشن
لاغری با دستگاه کویتیشن

به همین دلیل استفاده از این دستگاه می تواند بدون دغدغه لاغری در نواحی ناخواسته سبب رضایت مندی بیشتر افراد و گرایش به این دستگاه شود. اگر قصد انجام لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن را دارید، خوب است بدانید هزینه این درمان به تعداد ناحیه‌های در نظر گرفته شده، تعداد جلسات لازم و حق‌الزحمه پزشک بستگی دارد.

 

نتیجهگیری

در حال حاضر روش لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن در میان سایر شیوه های درمان چاقی، بهترین روش لاغری موضعی است که در کلینیک های زیبایی و تناسب اندام انجام می‌شود.

لاغری با کویتیشن، عمدتا روشی کم‌خطر و بدون عوارض جانبی برای کاهش دادن سایز و رسیدن به اندام متناسب به شمار می رود. لازم است بدانیم که پس از انجام این شیوه با دستگاه کویتیشن باید به زندگی عادی و روزمره خود ادامه دهید زیرا بدن بعد از کویتیشن همواره باید هیدراته باشد تا چربی‌ها به نحو راحت تری دفع شوند.

استفاده از آب فراوان نیز به سیستم لنفاوی بدن کمک می‌کند تا سلول‌های چربی راحت‌تر از بدن خارج شوند. عوارض کویتیشن عمدتا نزدیک به صفر است و روند درمان نیز نسبت به سایر شیوه ها بسیار راحت تر است.

هم چنین نتایج لاغری با کویتیشن دائمی است، اما فردی که چنین عملی را انجام می دهد باید رژیم غذایی درست و تحرک لازم را در برنامه روزانه‌اش داشته باشد تا از بازگشت چربی‌ها جلوگیری کند.

در پایان باید بگوییم که اگر شما هم خواهان اندامی زیبا و خوش فرم هستید پیشنهاد می کنیم این روش را حتما امتحان کنید.

 

لاغری با دستگاه کویتیشن
لاغری با دستگاه کویتیشن

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید