لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز


کرایولیپولیز
کرایولیپولیز

کرایولیپولیز

 لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یکی از روش های جدید لاغری با دستگاه غیر تهاجمی است که در کلینیک ها زیبایی در حال انجام می باشد.

کلینیک زیبایی سپیدا بهترین کلینیک پوست شرق تهران  می باشد که در زمینه لاغری نیز فعالیت چندین ساله دارد.( لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران ).

اگر به دنبال راهی هستید که به تناسب اندام و لاغری دست پیدا کنید، یکی از روش های مرسوم استفاده از فریز کردن چربی شکم است.

کرایولیپولیز جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لاغری می باشد که معمولاً به عنوان انجماد چربی شناخته می شود، یک روش مفید غیر جراحی برای کاهش چربی است.

در این روش از دمای سرد برای کاهش رسوب چربی در نواحی خاصی از بدن استفاده می شود. این روش برای کاهش رسوبات یا برآمدگی های چربی موضعی که به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند استفاده می شود.

البته از فریز کردن چربی شکم برای اب کردن چربی های گسترده در افراد چاق در نظر گرفته نشده است. همچنین خوب است بدانید از این تکنیک تحت عنوان CoolSculpting™ ثبت اختراع شده است.

نحوه عملکرد کرایولیپولیز

1- ضخامت لایه چربی به طور چشمگیری کم می‌شود.

2- کاهش ضخامت لایه چربی در ناحیه مورد هدف قرار گرفته باعث بهبود ظاهر پهلو‌ها می‌شود.

3- با روش کرایولیپولیز سلو‌ل‌های چربی ابتدا شناسایی‌ می‌شوند و تا دماهایی که باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود سرد می‌شوند.

4- با توجه به اینکه چربی (لیپید) موجود در سلول‌ها در دمایی بالاتر از آب موجود در انواع سلول‌های دیگر منجمد می‌شود، هیچگونه آسیبی به بافت‌های دیگر وارد نمی‌شود.

5- بعد از انجام کرایولیپولیز، سلول‌های چربی شروع به از بین رفتن کرده و وارد یک زنجیره مرگ می‌شوند و به تدریج طی چند هفته یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌شوند.

ََ

آیا عوارض جانبی هنگام استفاده از روش کرایولیپولیز وجود دارد؟

کرایولیپولیز یک روش غیر تهاجمی است، بنابراین نیازی به بریدگی، بیهوشی یا داروهایی ندارد که بتواند یک واکنش آلرژیک ایجاد کند.

این بدان معنی است که میزان عوارض و عوارض جانبی نسبت به روشهای تهاجمی مانند لیپوساکشن بسیار پایین است.

ولی ممکن است هنگام انجام کرایولیپولیز و بعد از آن عوارض جانبی موقت زیر را تجربه کنید:

احساس سوزن سوزن شدن

1- ورم

2 – کبودی

3 – قرمزی پوست

4- درد موضعی

5- حساسیت

6- بی حسی

7- گرفتگی

اما این عوارض جانبی بسیار ناچیز به حساب می آیند و معمولاً به خوبی تحمل می شوند. آنها بسته به منطقه تحت درمان و بیمار معمولاً به مدت دوازده روز یا یک ماه طول می کشد.

نواحی قابل درمان

سازمان غذا و دارو کرایولیپولیز را برای درمان رسوبات چربی در زیر چانه(غبغب)، بازوها، قسمت داخلی و خارجی ران ها، شکم، لگن، پهلو، قسمت بین دو کتف، کمر و باسن تایید کرده است.

کرایولیپولیز تکنولوژی کاهش وزن می باشد که در روش‌های درمانی شبیه آن، به منظور کاهش وزن از دستگاه های مختلفی مثل CoolTech استفاده می شود. در این دستگاه چربی تمامی نواحی بدن از بین ببرد . CoolTech دارای هندپیس‌های مختلفی است که باعث می شود فرم و شکل تمامی نواحی بدن را به خود بگیرد بنابراین برای تمام قسمت های بدن کاربردی می باشد.

1- شکم و پهلو

2- بالا و پایین شکم

3- ران و باسن

4- بالای بازوها

5- ناحیه دکولته(نواحی زیر کتف)

6- کشاله ران

مزایای استفاده از دستگاه لاغری کرایولیپولیز

1- سریع و بدون درد بودن

2- عدم نیاز به بی‌حسی یا بیهوشی

3- پیشرفته‌تر بودن از لیپوساکشن

4- غیرتهاجمی بودن و عدم استفاده از سوزن

5- عدم بروز عوارض جراحی‌های متداول

6- امکان از بین بردن 26 % از چربی ناحیه مورد نظر

7- نتایج چشمگیر: بهبود تناسب اندام ظرف تنها 6 هفته

8- ضروری نبودن استراحت پس از عمل و مختل نشدن برنامه روزانه

کرایولیپولیز
کرایولیپولیز

آیا کاهش سایز با روش کرایولیپولیز دائمی است؟

نتایج در مناطقی که تحت درمان قرار گرفته اند دائمی تلقی می شوند. با این حال، اگر وزن خود را حفظ نکنید، احتمال دارد که چربی ها در مناطق دیگر تجمع پیدا کنند. یک رژیم مناسب همراه با فعالیت بدنی نتایج بهینه دائم را تضمین می کند.

اگرچه این روش می تواند مناطقی از چربی را از بین ببرد، ولی این یک درمان معجزه آسا نیست و افراد نباید انتظار داشته باشند که چربی کامل از بین برود. این روش برای همه مفید نخواهد بود و ممکن است برخی از افراد عوارض جانبی بدتری را نسبت به دیگران تجربه کنند.

سبک زندگی و سایر عوامل نیز ممکن است در نتیجه نهایی نقش داشته باشند. فردی که رژیم غذایی ناسالم خود را ادامه می دهد و در حالی که کرایولیپولیز را انجام می دهد، بی تحرک و بدون فعالیت بدنی باقی بماند، باید انتظار کاهش چربی کمتری داشته باشد.

به همین ترتیب، کرایولیپولیز نمی تواند پوست شل را سفت کند.


روشهای دیگر لاغری موضعی غیر تهاجمی (بدون جراحی)

لاغری موضعی با کویتیشن

لاغری موضعی با دستگاه RF

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید