قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد


قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد با توجه به عوامل متعددی قیمت گذاری می شود. مثلا قیمت لیزر موهای زائد یک ناحیه مثل پشت لب، لیزر دست و پا با کل لیزر کل بدن یا فول بادی، حتما متفاوت است.
یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه لیزر موهای زائد نوع دستگاه لیزر است. هر چه دستگاه جدیدتر باشد و از تکنولوژی پیشرفته‌تری درآن استفاده شده باشد، ایمن‌تر است و نتیجه مطلوب‌تری می‌دهد که در نهایت هزینه آن بیشتر خواهد بود.

تمامی خدمات لیز و جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی سپیدار با استفاده از دستگاه‌های جدید و فوق پیشرفته و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ انجام می‌شود.
برای برآورد هزینه‌های لیزر می‌توانید با استفاده از شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید و همچنین می توانید از کلینیک های مربوط قیمت لیزر بدن یا نواحی‌ای که خودتان در نظر دارید را جویا شوید.
لازم به ذکر است لیرز موهای زائد بسته به نواحی مختلف بدن دارای پکیج های مختلفی است که با توجه به تعرفه های موجود در سایت‌های متفاوت کلینیک‌های زیبایی می‌توانید پکیج مورد نظر خود را پیدا کنید.

در صورتی که چند ناحیه کوچک از بدن خود را برای درمان با لیزر کندلا الکس را انتخاب کنید هزینه آن در نواحی‌ای مانند نصف بازو، نصف پا، ناحیه بیکینی و زیر بغل بسیار کمتر از نواحی وسیع بدن مثل کمر، کل پا و کل بازو است.

علاوه بر این پکیج لیزر موهای زائد کل بدن شامل موهای زائد پشت لب، خط ریش، چانه، گردن و غیره نمی‌شود و چنان‌چه بخواهید برای این قسمت‌ها نیز خدمات لیزر دریافت کنید باید نواحی مورد نظر را به لیزر موهای زائد کل بدن اضافه کنید که طبیعتا هزینه‌ی کلی‌ای شما افزایش خواهد یافت.

 

قیمت لیزر موهای زائد
قیمت لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن شامل چه قسمت‌هایی می‌شود؟

بسته به پکیج انتخابی شما قیمت لیزر نیز نوسان دارد، برای مثال لیزر موهای بدن شامل لیز زیر بغل، لیزر شکم و کمر، شانه، گردن، لیزر پوست صورت، لیزر بیکینی، پاها و نواحی دیگر بدن است که لیزر کل بدن نسبت به نواحی مختلف در بسیاری از موارد مقرون به صرفه‌تر از لیزر جداگانه است.

هم‌چنین دستگاهی که برای لیزر انتخاب می‌کنید در میزان هزینه‌های شما تاثیرگذار است برای مثال چون لیزر با دستگاه کندلا الکس قطر لکه بزرگی دارد و می‌توان در طول یک جلسه ۴۰ دقیقه ای چند ناحیه از بدن را درمان کند؛ هم از نظر زمانی و هم از جهت هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

آیا لیزر کل بدن نسبت به روش های دیگر حذف موهای زائد به صرفه تر است؟

روش‌های بسیاری برای حذف موهای زائد بدن از جمله اپیلاسیون یا شیو کردن و بند انداختن نواحی مختلف بدن وجود دارد اما اگر از صرف زمان و هزینه‌های ماهانه‌ی این روش‌ها خسته شده‌اید بهتر است با یکبار هزینه‌ی لیزر برای همیشه از شر این مسئله خلاص شوید.

برای این کار بیاید هزینه‌های اپیلاسیون، شیو کردن، بند انداختن و …. را محاسبه کنید و سپس همین برآورد هزینه را در مورد لیزر موهای زائد کل بدن انجام دهید و هزینه‌های این دو را با یکدیگر مقایسه کنید.

با انجام چنین کاری شما متوجه خواهید شد که حذف موهای زائد بدن با روش لیزر یک روش مقرون به صرفه، دائمی و ایمن است که به شما کمک می‌کند جایگزین مناسبی برای حذف موهای زائد بدن خود داشته باشید.

 

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد کل بدن توسط هر دستگاه چه تاثیری بر قیمت‌ها دارد؟

انتخاب نوع دستگاه لیزر مو بستگی به رنگ پوست شما دارد. معمولا افرادی که پوست روشنی داشته باشند از لیزر کندلا الکس و افرادی که پوست تیره داشته باشند از لیزر کندلا یگ استفاده می کنند. هر دو نوع لیزر کندلا الکساندرایت و کندلا یگ قابلیت استفاده برای لیزر موهای زائد کل بدن را دارند.

قیمت لیزر کل بدن

همان گونه که می‌دانیم راه های بسیار زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد که هر کدام از این راه ها دارای مزایا و معایب خود هستند.

یکی از روش هایی که امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود، لیزر موهای زائد کل بدن است که بسیار اثرگذار است، دستگاه‌های مختلفی برای لیزر کردن وجود دارد که هر کدام از این دستگاه ها برای یک نوع رنگ پوست استفاده می‌شود و انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای پوست هر شخص با تشخیص پزشک معالج باید صورت گیرد.

بهترین شیوه و راه حل برای رفع موهای زائد کل بدن استفاده از لیزر است و اگر تصمیم دارید چند قسمت از بدن را لیزر کنید، ما توصیه می‌کنیم این کار را برای همه قسمت های بدن و در یک جلسه انجام دهید زیرا انجام لیزر کل بدن در یک جلسه بسیار کار آمد تر و مقرون به صرفه‌تر از جلسات متعدد و تعیین نواحی مختلف بدن به صورت مرحله‌ای می باشد.

با انجام این کار علاوه بر پائین آمدن هزینه‌های لازم، به بدن خود اجازه می دهید تا به درمان لیزری عادت کرده و با این شیوه و دستگاه مورد انتخاب شما هماهنگ شود.
در گذشته هزینه‌ی لیزر با توجه به تعداد شات های دستگاه های مختلف محاسبه می شدند اما در حال حاضر قیمت گذاری با توجه به ناحیه تحت لیزر و نیز جنسیت فرد تعیین می شود برای مثال لیزر ناحیه کمر در آقایان با قیمت لیزر همین ناحیه در خانم‌ها بسیار متفاوت است.

هم‌چنین قیمت لیزر زیر بغل در خانم ها و آقایان نیز متفاوت است علاوه بر آن که این مسئله حتی در افراد متفاوت ولو به جنسیت یکسان نیز فرق می کند. به طور کلی قیمت لیزر هر فرد بستگی به میزان موهای زائد بدن اش دارد.

به طور کلی سه عامل بر هزینه لیزر افراد تاثیر می گذارد:

1- دستگاه لیزر

2- ناحیه تحت درمان 

3- مهارت و تجربه اپراتور

مورد دوم و سوم قیمت پایه را تعیین می کنند و در نهایت تاثیر دستگاه لیزر هزینه نهایی هر فرد را مشخص می کند.

 

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید