لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد


لیزر موهای زائد فول بادی در کلینیک زیبایی سپیدار

لیزر موهای زائد از دیرباز مورد توجه بیساری از بانوان و آقایان بوده است. امروزه نیز در بیشتر کلینیک های زیبایی از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از مراکز لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی در شرق تهران می باشد که با بیش از 15 سال سابقه

 لیزر موهای زائد را می توان ازجدیدترین روش های از بین بردن موهای زائد بدن دانست ( لیزر موهای زائد شرق تهران (لیزر موهای زائد تهرانپاس ) )

تا قبل از تکنولوژی لیزر موهای زائد رهایی از خارش ناشی از موهای تیغ زده و یا دیدن موهای زبر و مجعد بر روی چانه روزگاری ، یک خواب و خیال بود اما امروزه تمام این رویاها به حقیقت پیوسته است.

لیزر فول بادی به معنای لیزر کل بدن است. افرادی که به دلایل بهم ریختگی هورمون و یا وراثت دچار موهایی ضخیم و زائد هستند میتوانند از این شیوه درمانی برای درمان قطعی موهای زائد استفاده کنند.

در واقع لیزر موهای زائد در چندین مرحله 6 تا 8 جلسه ای و یا بنا به تشخیص پزشک مربوطه ممکن است بیشتر به طول بیانجامد. لیزر فول بادی شامل لیزر بیکینی نیز می شود.

فرد در این دوره درمان نباید موهای خود را به هر طریقی از ریشه در آورد چون اینکار باعث کاهش موهای زائد برای مدتی خواهد شد و عمل انجام لیزر تاثیرات خود را بر ریشه مو نخواهد گذاشت.

البته بهتر است قبل از انجام دوره لیزر حتما با پزشک مربوطه پوست و مو مشاوره ای داشته و زیر نظر پزشک مربوطه اقدام به انجام لیزر بدن کنید.

در این مشاوره باید شما ضمن نشان دادن ضخامت و نوع موهای زائد به پزشک ، اگر دارویی مصرف میکنید حتما به پزشک اطلاع داده و تمامی دستورات دکتر پوست و مو را رعایت کنید.

اگر در دوره انجام مراحل لیزر دچار حالاتی ناگهانی شده اید ، مانند حساسیت های پوستی یا خارش بسیار زیاد و … بهتر است هر چه سریع تر پزشک خود را در جریان قرار دهید.

در این جلسات لازم است شما قبل از انجام هر جلسه موهای خود را شیو کرده و به هیچ طریقی مانع رشد طبیعی موهای خود نشوید.

محبوب‌ترین ناحیه‌ها برای لیزر موهای زائد بدن آقایان عبارت است از:

  • قفسه سینه؛
  • پشت بدن؛
  • شکم؛
  • گردن؛
  • کشاله ران؛
  • باسن و
  • بین ابروها.

 

 

 

همچنین سال‌هاست که خانم‌ها لیزر موهای زائد را عموماً روی ناحیه‌های زیر انجام می‌دهند:

  • صورت (لب بالا، چانه، گونه)؛
  • زیربغل؛
  • پشت بدن؛
  • پاها؛
  • ناحیه بیکینی و
  • برزیلی که شامل لابیا هم می‌شود.

البته هرچند ناحیه‌های زیر پرطرفدارترین نقاط برای لیزر موهای زائداند، می‌توانید لیزردرمانی را روی نقاط زیر نیز انجام بدهید:

  • گوش؛
  • بینی؛
  • پیشانی و
  • پوست سر.

تعداد متقاضیان لیزردرمانی آقا با ضرب‌آهنگی پیوسته رو به افزایش است، به‌ویژه آقایان 24 تا 45 ساله برای لیزر موهای زائدشان به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند.

ناحیه تناسلی (منکینی) نیز یکی از ناحیه‌هایی است که بسیاری از آقایان متقاضی رفع موهای زائد آن هستند. فرهنگ پاپ، رسانه‌های اجتماعی و استانداردهای زیبایی جدید تأثیر قابل‌توجهی در محبوب شدن لیزر ناحیه منکینی داشته و آقایان را تشویق کرده است که لیزر موهای زائد دیگر نقاط بدن را هم انجام بدهند.

مزایای لیزر فول بادی

درست است که لیزر موهای زائد بدن پرهزینه است، اما مزایایی دارد که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد:

1- خلاص شدن از دست موهای زائد: لیزر یکی از دائمی‌ترین راه‌حل‌ها برای از بین بردن یا کاهش موهای زائد بدن است؛

2- صاف‌تر و هموارتر شدن پوست: لیزر موهای زائد مشکلات پوستی ناشی از رویش موها، مانند فولیکولیت و تغییررنگ را برطرف می‌کند؛

3- کاهش زمانی که برای رفع موهای زائد صرف می‌شود: پس از لیزردرمانی لازم نیست که زمان بیشتری را برای اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون صرف کنید و

4- لیزر موهای زائد خطر موهای درون روییده را از بین می‌برد.

معایب لیزر فول بادی

لیزر فول بادی بدن عوارض و معایبی هم دارد که باید به آنها توجه کنید:

1- ناراحتی موقتی: لیزر موهای زائد با عوارضی جانبی مانند ورم خفیف، سرخ شدن جزئی پوست و تحریک موقتی همراه است که باعث تاول زدن، پوسته پوسته شدن، باقی ماندن جای زخم یا تغییر بافت پوست می‌شود.

2- احتمال ایجاد شدن مشکلات رنگدانه‌ای: لیزر موهای زائد، بسته به نوع پوست می‌تواند باعث مشکلات رنگدانه‌ای و تغییر رنگ پوست شود؛

3- دردسرساز بودن: قبل و بعد از لیزر موهای زائد لازم است که چند هفته از نور خورشید دوری کنید و از پوستتان در مقابل آفتاب محافظت کنید.

بنابراین اگر لیزر کل بدن را در روزهای گرم سال یا قبل تعطیلات انجام می‌دهید، باید این توصیه‌های مهم را به دقت رعایت کنید؛

4- دوره بین دو جلسه درمان: در زمان بین جلسات باید بگذارید تا موها دوباره رشد کند و آنها را با وکس یا بند انداختن از پوست جدا نکنید و

5- احتمال بی‌تأثیر بودن: متخصصان متوجه شده‌اند که اثربخشی لیزر موهای زائد تابعی از استعداد ژنتیکی، داروهای مصرفی و عامل‌های تغذیه‌ای است.

برای مثال افرادی که تستوسترون مصرف می‌کنند، ممکن است نتایج بلندمدت رضایت‌بخشی به دلیل عوارض مصرف دارو نگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید