جوانسازی

جوانسازی


جوانسازی دور چشم یکی از جدیدی ترین روش ها جوانسازی پوست درکلینیک زیبایی سپیدار می باشد.

همانطور که می دانید یکی از زیبایی های صورت چشمها می باشند. پوست دور چشم یکی از نازک‌ترین و ظریف‌ترین پوست‌های بدن است و به همین دلیل بسیار سریع‌تر پیر می‌شود.

حال در نظر بگیرید پلک شما دچار افتادگی شده و یا اینکه اطراف چشم های شما دچار چین و چروک شده اند.

برای رفع افتادگی پلک بالا و پایین، چین و چروک‌های دور چشم، همچنین گودی، سیاهی و تیرگی زیر چشم روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

برای برطرف کردن این دغدغه‌ها نیاز به عمل‌های زیبایی خاصی است که هرکدام از این عمل‌های زیبایی دارای معایب و مزایا خاص خوشان هستند.

با توجه به معاینه‌ای که پزشک انجام می‌دهد و با بررسی وضعیت چروک‌های ایجاد شده و شلی پوست و میزان تیرگی و گودی دورچشم بهترین نوع عمل را برای جوانسازی دورچشم شما پیشنهاد می‌دهد.

این مرکز یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

چین و چروک اطراف چشم از بارزترین نشانه های پیری پوست این ناحیه محسوب می‌شوند؛ که برای درمان، بهبود و رفع آنها بسته به تشخیص متخصص پوست می‌توان از روشهای بسیار موثر موجود بهره برد.

با تزریق بوتاکس می‌توان چروک های داینامیک اطراف چشم را درمان نمود. با تزریق ژل و  فیلرهایی مانند چربی یا ژل خطوط و چین های اطراف چشم پر می‌شوند و با پوست اطراف هم سطح می‌گردند.

به کارگیری لیزرهای جوانسازی که یکی از بهترین آنها آر اف فرکشنال می‌باشد نیز می‌توانند تاثیر زیادی در کاهش و رفع چین و چروک های اطراف چشم داشته باشند.

جوانسازی با آر اف ( جوانسازی با آر اف فرکشنال شرق تهران ) یکی دیگر از روش های جوانسازی پوست است که در مرکز زیبایی سپیدار ارائه می شود.

پلاسما تراپی هم روش دیگری است که می‌تواند نتایج چشمگیری در جوانسازی اطراف چشم داشته باشد.

 

دلایل بروز چین و چروک و شل شدگی پوست:

1- خستگی مداوم

2- نداشتن آرامش اعصاب

3- مشکلات وراثتی و ژنتیکی

4- نداشتن خواب کافی و لازم

5- استفاده مداوم از لوازم آرایشی نامناسب

6- از دست دادن چربی پوست و خشکی آن

7- نازک شدن بیش از اندازه پوست دور چشم

8- قرار گرفتن مداوم در معرض تابش شدید آفتاب

 

1- آراف فرکشنال

یکی دیگر از بهترین روش جوانسازی دور چشم آراف فرکشنال برای زیبایی دور چشم می باشد. آر اف فرکشنال یا RF دستگاهی تایید شده توسط پزشکان می باشد که با استفاده از لیزر فرکانس رادیویی برروی بافت پوست اطراف چشم تغییرات مثبتی ایجاد می کند.

این دستگاه با بازسازی و ترمیم سلول های پوستی ناحیه اطراف چشم به درمان چروک دور چشم کمک می‌کند و بدون آسیب رساندن به سطحی‌ترین لایه پوست، اثرگزاری بر روی لایه عمقی پوست می‌گذارد اما اثری کمتر از پلکسر و لیزر فرکشنال دارد.

این روش جوانسازی چشم عوارض حداقلی دارد که بسیار ارزشمند است و در تمامی فصل‌های سال می‌توان از آن استفاده کرد  و فقط شخص درگیر قرمزی‌هایی چند روزه بر زیر پلک و دور چشم خود می‌شود.

باید توجه داشته باشید که برای جوانسازی چشم با استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال لازم است که به پزشکی با مهارت و مجرب مراجعه کنید چرا که تخصص پزشک در اثرگذاری این روش تاثیر بسزایی دارد.

 

2- تزریق ژل و فیلر؛ بهترین روش درمان چین و چروک دور چشم

بهترین و موثر ترین روش موجود برای کاهش چین و چروک های پوستی در این ناحیه، تزریق فیلر دور چشم است که برای پر کردن تمامی خطوط ریز روی صورت نیز می توان از آن استفاده نمود.

از طرفی تزریق فیلر موجب افزایش رطوبت زیر پوست شده و انعطاف پذیری آن را افزایش می دهد. این روش ماندگاری 6 تا 12 ماهه دارد و پس از آن نیاز به تزریق مجدد می باشد.

البته تزریق ژل در کلینیک پروفسور نیلفروش زاده به گونه ای است که به طور تخصصی و با انجام اقدامات تمدیدی در دوره های کوتاه مدت باعث افزایش طول ماندگاری و حتی دائمی شدن نتیجه این اقدام می شود.

 

 

3-میکرونیدلینگ

یکی دیگر از مهم ترین روش های جوانسازی دور چشم میکرونیدلینگ است. این درمان باعث کلفت شدن پوست نواحی نازکی مثل اطراف چشم می شود.

بسیاری از لیزر ها و لایه بردار های شیمیایی برای استفاده در اطراف چشم مناسب نیستند زیرا خطر آسیب رساندن به چشم وجود دارد.

البته این روش معمولا برای ناحیه بالای چشم به علت نازک بودن پوست انجام نمی شود ولی روی پلک پایین اثرات ویژه ای دارد.

 

4- تزریق بوتاکس

بوتاکس با تزریق به ماهیچه ای که موجب ایجاد چروک شده است و وارد کردن آن به فاز استراحت باعث بهبود چروک ها می شود.

این محصول حدود ۴ ماه ماندگاری دارد و حتما از یک پزشک متخصص پوست و مو با تجربه برای تزریق کمک بگیرید تا عوارض آن جلوگیری گردد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید