لاغری غبغب با مزوتراپی

لاغری غبغب با مزوتراپی


لاغری غبغب با مزوتراپی یک روش بسیار محبوب برای خلاص شدن از شر غبغب می باشد.

در این روش دارویی متشکل از مواد حل کننده چربی در ناحیه چانه یا گردن تزریق می‌شود. پس از پایان درمان، نتایج شما مادام العمر خواهد بود. کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران) با کادری مجرب آماده ارائه تمامی خدمات لاغری، جوانسازی و زیبایی به شما عزیزاان می باشد.

یکی از مسائلی که افراد مراجعه می کنند زیاد بودن چربی در ناحیه ی غبغب می باشد . روش های مختلفی در دنیا برای درمان این عارضه وجود دارد.یکی از روش های نسبتاً آسان مزوتراپی است . در بیشتر مواقع یک برجستگی و تجمع چربی زیر پوست دیده می شود که ما می توانیم با مزوتراپی غبغب ، که یک تزریق بسیار ساده و سرپایی است غبغب را از بین ببریم.

مزوتراپی، که امروزه به طور معمول لیپولیز تزریقی نامیده می‌شود، به عنوان یک روش کم تهاجمی استفاده می‌شود که در آن دارو به صورت “تزریق میکرو” در مناطق هدف برای شکل دادن به بدن شما، برای درمان چربی های اضافی و کمک به کاهش سلولیت که نمی‌توانید از آن با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی خلاص شوید، می‌باشد.

مزوتراپی غبغب چه روشی است؟

غبغب در نتیجه تجمع چربی در ناحیه زیر فک و چانه ایجاد می شود که در صورت گسترش می تواند تا روی قسمت بالایی گردن را هم درگیر کند. این عارضه که یک نقص در زیبایی محسوب می شود می تواند زمینه ارثی داشته باشد و یا در نتیجه اضافه وزن به وجود آید. یکی از روش های درمانی که امروزه برای از بین بردن غبغب مورد استفاده می گیرد روش مزوتراپی است. در این روش مواد مختلف شامل ویتامین ها و فاکتورهای رشد به داخل پوست یا سطح سلول های چربی در سطح فولیکول های مو و یا به صورت سطحی بر روی رنگدانه های پوست تزریق می شود.

در شیوه درمانی مزوتراپی جهت رفع غبغب، پزشک به کمک سوزن های بسیار ریز و مخصوص، چند تزریق ساده براي از بین بردن ناحیه های موضعی کوچک چربی انجام ميدهد. محلول مستقیم در لایه های چربی و تزریق ميشود و فرآیند متلاشی شدن چربی در اصطلاح لیپولیز انجام ميشود. داروی تزریقی واکنشی شیمیایی را در بدن ایجاد ميکند که در کنار فیزیولوژی بدن به سخت شدن دیواره سلول های چربی و از بین رفتن ناحیه های موضعی چربی منجر خواهد شد.

 

دلایل ایجاد غبغب:

وجود غبغب به دلیل ایجاد یک لایه چربی اضافی جمع شده در زیر چانه،می باشد. چند عامل مختلف در بدن ترکیب می‌شوند و غبغب ایجاد می‌کنند. درک این عوامل ممکن است به درک روش‌هایی برای خلاص شدن از شر غبغب کمک کند.

1-سن

2-وزن

3-ژنتیک

4-رژیم غذایی 

5-وضعیت بدن

ماندگاری مزووتراپی غبغب:

سوالی که ممکن است برای برخی افراد پیش بیاید این است که پس از تزریق محلول های مزوتراپی تا چه مدت می‌توانند از ظاهر جدید خود لذت ببرند. در واقع ماندگاری در این روش به دلیل هزینه‌ای که پرداخت می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. باید بدانید که ماندگاری مزوتراپی غبغب بستگی زیادی به مواد مورد استفاد دارد. معمولا نتیجه مزوتراپی حداقل ۶ ماه است و البته برخی برندها نتیجه دائمی دارند. از همین رو مشورت با پزشک و انتخابی محلولی متناسب با پوست و البته سازگار با بدن شما میتواند تاثیر بسیار زیادی در رسیدن به نتیجه مطلوب داشته باشد.

مراقبت قبل از مزوتراپی:

قبل از انجام عمل مزوتراپی بر روی بدن، بهتر است چند قانون اساسی را دنبال کنید. قبل از انجام عمل به اندازه‌ی کافی آب مصرف کنید و هرگز خوردن صبحانه را فراموش نکنید. این دو مهم از بروز سوزش و درد جلوگیری خواهند کرد.

مراقبت‌های بعد از مزوتراپی غبغب:

1-تا ۴۸ ساعت بعد دوش آب گرم نگیرید.

2-به مدت ۱ هفته روزانه دو الی سه لیتر آب بنوشید.

3-تا ۴۸ ساعت پس از مزوتراپی از ورزش کردن پرهیز کنید.

4-تا یک هفته حمام رفتن شما نباید بیش از ۱۱۵ دقیقه به طول بی‌انجامد.

5-تا ۴۸ ساعت از قرار گرفتن در معرض افتاب شدید و مستقیم بپرهیزید.

6-تا هشت ساعت بعد از مزوتراپی از استحمام و شستن صورت خودداری کنید.

 

 

ماندگاری مزوتراپی غبغب

میزان ماندگاری مزوتراپی غبغب، بستگی به محلول مورد استفاده در انجام این عمل دارد، چنانچه پزشک متخصص از محلولی با مارک معتبر استفاده نماید باید گفت که مدت زمان ماندگاری آن،۶ الی ۱۲ ماه می باشد.

 

مقایسه مزوتراپی چربی سوز غبغب و جراحی

مزوتراپی غبغب به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به بیهوشی عمومی ندارد. دوره نقاهت بسیار سبک و کوتاهی داشته به طوری که فرد بلافاصله پس از تزریق می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر گیرد و فردای تزریق به محل کار برود.

روش جراحی غبغب نیاز به بیهوشی کامل دارد. عمل سختی محسوب می‌شود و دوره نقاهت سنگینی دارد. به طوری که فرد باید تا چندین روز در منزل استراحت کند. ضمن آنکه هزینه جراحی بسیار بالاتر از هزینه‌ مزوتراپی غبغب است.

نتیجه گیری

مزوتراپی یکی از بهترین و کم خطرترین روش ها جهت از بین بردن چربی های موضعی خصوصا در ناحیه صورت و غبغب می باشد. تزریق مواد معدنی و ویتامین ها با استفاده از این روش به افزایش سوخت و ساز و آب کردن چربی های تجمع یافته در ناحیه غبغب از افتادگی و شل شدگی پوست در این ناحیه جلوگیری می شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید