بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی


بوتاکس پیشانی و مزایای آن در  بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) 

برای جوانسازی پوست راه های بسیاری وجود دارد که تزریق بوتاکس یکی از این راه ها می باشد .

چین و چروک هایی که ناخواسته و در اثر افزایش سن بروی چهره ی ما نمایان می شود بسیار آزار دهنده است. با پیشرفت علم راه هایی برای ترمیم و جوانسازی پوست صورت ارائه شد.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

بوتاکس برای سه هدف اصلی استفاده می شود:

1-بهبود زیبایی

2-تعریق شدید زیر بغل

3-کنترل اسپاسم ماهیچه ها

 

بوتاکس پیشانی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست است که یک روش درمانی سرپایی، کم تهاجم، ایمن و مقرون به صرفه بوده و برای لیفت کردن موقتی خطوط پیشانی و اخم از آن استفاده می‌شود.

درمانی برای صاف کردن خطوط افقی و عمودی بین چشم (خط اخم) است. در سنین جوانی پوست به علت خاصیت کشسانی فوق العاده ای که دارد می‌تواند چروک و خطوط روی پیشانی را بر طرف کند؛

 

 

هر بار که اخم می کنید، می خندید و یا صحبت می کنید، میلیون ها سلول عصبی در مغز، پیام هایی را ارسال می کنند که باعث انقباض عضلات صورت شده و به ایجاد حالت های مختلف چهره کمک می کنند.

بوتاکس پیشانی با مسدود کردن این پیام ‌های عصبی، از انقباض عضلات و انجام حرکات صورت جلوگیری کرده و به این ترتیب، چین و چروک های پوست و خطوط پیشانی را کاهش می ‌دهد.

در واقع عمل بوتاکس، فلج کردن ماهیچه هاست.

درد حاصل از تزریق بوتاکس بسیار جزئی می باشد و ناشی از ورود سوزن بسیار نازک به پوست می باشد و نه بیشتر به طور کلی سه تا هفت روز طول می کشد تا اثر بوتاکس به طور کامل  بروی نواحی تزریق شده پدیدار شود.

البته این مدت در افراد می توانند متفاوت باشد و تا مدت 2 هفته طول بکشد. ممکن است بعد از 2 هفته که اثر گذاری بوتاکس بروی نواحی تزریق مشخص شد، در برخی نواحی نیاز به ترمیم تزریق باشد. (طبق صلاحدید پزشک)

عوارض بوتاکس پیشانی

تزریق بوتاکس پیشانی در صورتی که توسط یک پزشک مجرب و به طور اصولی انجام شود، کاملا بی خطر است. اما عوارض احتمالی آن عبارتند از:

در موارد بسیار نادر ممکن است سم موجود در بوتاکس، در بدن پخش شود. اگر چند ساعت تا چند هفته بعد از تزریق بوتاکس دچار هر یک از عوارض زیر شدید، فورا به پزشک خود مراجعه کنید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید