لیزر موهای زائد شرق تهران

لیزر موهای زائد شرق تهران


لیزر موهای زائد شرق تهران (لیزر موهای زائد تهرانپاس ) دربهترین کلنیک زیبایی در شرق تهران آماده ی خدمت رسانی به شما می باشد.

کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) ارائه دهنده کلیه خدمات جوانسازی پوست در شرق تهران می باشد.

 لیزر نوعی تکنولوژی است که باعث‌‌ می‌شود پرتوهای نوری در یک طول موج مشخص و فرکانس خاص متمرکز شوند.

دستگاه‌‌های لیزر موهای زائد به نحوی طراحی و تولید شده‌‌‌اند که پرتوی نور، با طول معین و انرژی مشخصی را تولید کند.

این پرتوها باید تنها بر روی فولیکول‌‌های مو اثر بگذارد و باعث آسیب به نواحی دیگر نشوند و به عمق پوست نفوذ نکنند.

از بین بردن موهای زائد به کمک لیزر موهای زائد در واقع شامل نابود کردن فولیکول‌ های موهای ناخواسته در نقاط مختلف بدن با استفاده از روشی به نام نور گرمایی یا Photothermalysis می‌باشد.

در این روش موهایی که در ناحیه‌ تحت تابش نور لیزر قرار می‌گیرند، از بین می‌روند. در این سیستم مقصود از ارسال پالس‌های نور لیزر، نابودی فولیکول‌ مو است، که نهایتاً موجب از بین رفتن موی آن ناحیه می‌شود.

 

 

مشاوره قبل از لیزر

مشاوره با سرپرست و مسئول بخش لیزر قبل از انجام لیزر موهای زائد الزامی است و بلافاصله پس از آن کار لیزر انجام می گردد.

در جلسه مشاوره، رنگ پوست و جنس و ضخامت ریشه موهای ناحیه مورد نظر بررسی می شود. در صورت مشاهده علائم بیماری های پوستی مانند اگزما، تبخال، کهیر، پسوریازیس و …

لیزر موهای زائد انجام نمی شود. همچنین نواحی که پوست حساس و موها نازک و کرکی هستند نیز نباید لیزر انجام شود.

 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی مناسب نیست؟

1- افراد باردار

2-سابقه تبخال مکرر

 3-مصرف ایزوترتینویین 

4-وجود اختلالات هورمونی

5-مصرف دارو های خاص

 6-مصرف داروهای حاوی طلا

 7-سابقه بیماریهایی مثل لوپوس

8-سابقه گوشت اضافه در محل لیزر

9-سابقه عفونت فعال مثل جوش های چرکی

10-وجود تاتو یا خال یا کک و مک در محل لیزر

 

لیزر الکساندرایت (الکس)

دارای طول موج ۷۵۵ نانومتری است و یکی از پیشرفته‌ترین دستگاهای لیزر دنیا برای از بین بردن موهای زائد می‌باشد. طول موج کوتاه‌تر، درمان را برای پوست‌های روشن تر به نسبت پوست تیره، موثرتر می‌سازد.

از آن جایی که لیزر الکساندرایت از اندازه بزرگ‌تری برخوردار است، موجب می‌شود نواحی بزرگ‌تر سریع‌تر درمان شود.
این لیزر بهترین تاثیر و کم‌ترین عارضه را دارد و در نژاد ایرانی استفاده از این دستگاه بسیار مناسب و پر طرفدار است زیرا این نوع لیزر مناسب تیپ پوستی ۱ تا ۴ می‌باشد.

مکانیسم آن برای رفع موهای زائد بر پایه جذب انتخابی نور نهاده شده است که در آن اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول‌های مو می‌گردد.

در این حالت آسیب‌های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و دریافت محیطی در حداقل است.

رنگدانه ملانین در لایه اپیدرم پوست حتی در پوست‌های تیره بسیار کم و در مقابل به میزان بسیار زیاد در مو تجمع یافته است بنابراین ملانین بهترین و مهمترین ماده بیولوژیکی هدف برای بکارگیری جذب انتخابی لیزر به منظور رفع موهای زائد است .

هر چه موها تیره‌تر و کلفت‌تر باشند، تاثیر لیزر بیشتر است و بهترین نتایج با لیزر الکساندرایت برای افراد با پوست روشن و دارای موی سیاه و ضخیم به دست می‌آید.
لیزر بر روی موهای سفید، بور و کرکی اثری ندارد.

هیچ دستگاه لیزری نمی‌تواند به طور کامل موهای بدن را برای همیشه از بین ببرد و هدف از درمان، کاهش طولانی مدت تراکم موها، کاهش سرعت رشد و کاهش ضخامت مو تا حدی که مورد رضایت فرد باشد خواهد بود. ی

کی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو می‌باشد. برخی کارشناسان لیزر الکس را قدرتمندترین و پر تاثیرترین لیزر می‌دانند.

 

کاربرد لیزر الکساندرایت

1-پاک کردن تتو

2-حذف موهای زائد

3-درمان لکه های پیری

4-درمان رگ های عنکبوتی

5-درمان لک های مادرزادی عروقی

لیزر الکساندرایت سرعت بالاتری نسبت به دیگر مدل های لیزر دارد و اندازه ی محلی که درمان می کند، بیشتر است. بنابراین انتخاب مناسبی برای درمان نواحی بزرگ با سرعت بالا است.

این دستگاه دارای عمق نفوذ فوق العاده می باشد و آن را به یکی از موثرترین و سریع ترین روش های موجود تبدیل کرده که به جلسات درمانی کم تری نیاز دارد.

علاوه بر آن ثابت شده است که در حذف موهای نازک تر نسبت به دیگر مدل ها تاثیر بیشتری دارد و آن را برای نواحی از بدن که دارای موهای ضخیم نیست، ایده آل کرده است.

معایب سرعت بالا این است که باعث می شود لیزر الکساندرایت نسبت به روبی دردناک تر باشد. با وجود طول موج بلندش هنوز هم خطر تغییر رنگدانه ی پوست به دلیل جذب بالای نور توسط ملانین در پوست های تیره تر وجود دارد.

بنابراین برای پوست های نوع یک تا سه بهترین گزینه است. هر چند در تیپ پوستی چهار هم کاربرد دارد اما اثر آن کمتر است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید