میکرودرم صورت

میکرودرم صورت


میکرودرم صورت لایه برداری قوی و غیر تهاجمی است که در بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) انجام می شود.

میکرودرم نیز یکی از راه های جوانسازی پوست می باشد که باعث لایه برداری پوست می‌شود و بسیاری از مشکلات  پوستی مانند چین و چروک، لکه‌های ناشی از پیری، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را درمان می‌کند.

 

 انواع میکرودرم صورت

میکرودرم ابریژن :

با توجه به نوع دستگاه میکرودرم به انواع مختلف طبقه‌بندی می‌شود.

1-میکرودرم با نوک الماسی

2-میکرودرم کریستالی

3- هیدروژن ابریژن

 

 

میکرودرم برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت بعدها دستگاه‌های میکرودرم پیشرفته‌تر شدند و در انواع طرح‌های مختلف راهی بازار شدند‌.

طرح‌های مختلف این دستگاه‌ها، سری‌های متفاوتی دارند که هر سری کاربرد خاص خود را دارد.

 سری دهان الماسی باعث ایجاد خراش روی پوست می‌شود و عمل جوان‌سازی پوست را انجام می‌دهد. سری دایره با دهانه کوچک مکش ضعیفی انجام می‌دهد و جوش‌های کوچک را از بین می‌برد.   

هدف از میکرودرم ابریژن، رسیدن به پوستی جوان، نرم، درخشان و یکدست است. مراجعین میکرودرم ابریژن معمولاً برای رفع مشکلات زیر به کلینیک زیبایی سپیدار مراجعه می‌کنند:

1-چین و چروک‌های سطحی و ظریف

2-شل شدن پوست

3-ناهماهنگی در رنگ پوست

4-ناهماهنگی در بافت پوست

5-خال‌ها و ضایعات قهوه‌ای رنگ ناشی از افزایش سن

6-لکه‌های تیره‌ای که بعد از درمان آکنه به جا می‌مانند

7-جای زخم یا اسکار

8-ملاسما

مهم‌ترین مراقبت‌ های قبل از میکرودرم ابریژن عبارتند از:

1-عدم استفاده از مواد لایه‌بردار:

 داوطلبان میکرودرم ابریژن حداقل یک تا دو ماه قبل از انجام میکرودرم نباید از روش‌های دیگر لایه‌برداری استفاده کنند؛ حتی استفاده از کرم‌های لایه‌بردار نیز چند ماه قبل از میکرودرم توصیه نمی‌شود.

2-عدم مصرف داروی راکوتان:

 داروهای راکوتان باعث نازک شدن پوست صورت می‌شوند به همین سبب به داوطلبان میکرودرم ‌ابریژن توصیه می‌شود که چند ماه بعد از قطع مصرف این قرص‌ها اقدام به انجام لایه‌برداری صورت کنند.

3-خودداری از رفتن به سولاریوم و گرفتن حمام آفتاب

برنزه کردن پوست از طریق روش‌های مختلف قبل از میکرودرم پوست به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود زیرا این کار باعث سوختگی لایه بیرونی پوست می‌شود و برای این افراد میکرودرم انجام نمی‌شود.

4-تمیز کردن صورت:

 میکرودرم ابریژن روی پوست تمیز انجام می‌شود به همین سبب روز انجام این روش نباید از هیچ لوازم آرایشی روی پوست استفاده شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید