پلاسما جت

پلاسما جت


پلاسما جت تکنیکی ایمن در جوانسازی پوست می باشد که در کلینیک زیبایی سپیدار انجام می شود. این مرکز  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) می باشد. در این مرکز تمام خدمات زیبایی و جوانسازی پوست از جمله لیز، بوتاکس هایفو و … انجام می شود.

 این مرکز را می توان  بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) نیز دانست که فعالیت گسترده ی خود را بیش از 15 سال آغاز کرده است.

پلاسما جت یک روش غیر لیزر برای بازسازی پوست است. این روش از طریق بهبود خطوط و چروک‌های صورت (رایتیدها) و رنگ‌دانه‌های پوستی استفاده می‌کند.

دستگاه Port®r PSR اولین فناوری غیر لیزر است که توسط FDA تأیید شده و از نظر بالینی به اثبات رسیده است، که با استفاده از انرژی پلاسما می‌تواند بازسازی پوست و جوانسازی پوست صورت را انجام دهد.

در این شیوه نقاط ریز کنار هم توسط پلاسماجت سوزانده میشود که فقط سطحی ترین لایه پوست آسیب میبند و درنتیجه اسکار بجا نمیگذارد ولی درعین حال بدلیل تبخیر قسمتهایی از لایه های عمقی، پوست جمع تر میگردد در نتیجه بعد از یک هفته که پوست ترمیم شد، عمق خطوط کمتر میشود و روزنه ها کوچکتر شده و پوست ناحیه لیفت میشود.
معمولا برحسب نوع نیاز پوست و جنس هر پوست جلسات بین سه تا چهار جلسه و با فواصل یک تا دو ماه تکرار میشود.

 

 

کاربردهای پلاسماجت

این روش اغلب برای درمان بیماری پوستی، لیفت صورت، درمان افتادگی پلک و جوانسازی کاربرد دارد. با این حال از این تکنیک در دندانپزشکی، چشم پزشکی و حتی جایگزین جراحی بینی نیز استفاده می شود.

بلفاروپلاستی برای چه کسانی مفید است ؟

افرادی که از جراحی یا از بیهوشی و بیحسی هراس دارند

افرادی که افتادگی پلک کمی دارند و قصد دارند آنرا ترمیم کنند

افرادی که افتادگی یکطرفه دارند و ممکن است جراحی باعث عدم تقارن شود

افرادی که بیماری خونریزی دهنده دارند یا دارویی مثل وارفارین مصرف میکنند

افرادی که مشغله زیادی دارند و تورم و بخیه یک هفته ای جراحی را نمیتوانند داشته باشند

افرادی که چشمان شرقی دارند و قصد دارند با کمی لیفت نمای غربی تری به آن بدهند

افرادی که قبلا جراحی پلک کرده اند ولی متقارن نیست و میخواهند هر دو چشم متقارن شود

مزایای استفاده از پلاسماجت در جراحی بلفاروپلاستی

عوارض جراحی پلک را ندارد.

بهترین نتیجه را افرادی که دچار شلی و افتادگی متوسط پوست بدون سایر نشانه های پیری چون چروک می برند

این روش بسیار سریع بوده و در مدت زمان کمتر از ۳۰ دقیقه قابل انجام است

بهبودی بسیار سریع بوده و در مدت زمانی کمتر از ۱۰ روز التهاب رفع می شود

فرد در مدت زمان کمتر از یک هفته به محیط کار بر می گردد .

عوارض بلفاروپلاستی چیست ؟

عوارض جانبی، فوری بوده و ممکن است شامل تورم و قرمزی در ناحیه تحت درمان به مدت دو تا سه روز باشد. فرایند بهبودی شامل پوسته پوسته شدن (که باید منتظر ماند تا خود به خود بریزند) طی یک دوره‌ی حدوداً یک هفته‌ای خواهد بود.

درمان گاهی اوقات می‌تواند منجر به قرمزی و تورم طولانی مدت در حین بهبودی پوست شود. این وضعیت بخصوص هنگامی که پلک‌ها یا نواحی نزدیک به چشم درمان می‌شوند، محتمل است. برطرف شدن آن برای برخی از افراد ۷ تا ۱۰ روز بطول می‌انجامد.

می‌توان در صورت لزوم از لوازم آزایشی برای پوشاندن عوارض درمان استفاده کرد اما نباید تا ۲۴ ساعت پس از درمان استفاده شوند. نتایج فوری بوده و طی دو تا چهار هفته بهبود پیدا می‌کنند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید