لیزر موهای زائد بیکینی شرق تهران

لیزر موهای زائد بیکینی شرق تهران


لیزر موهای زائد بیکینی شرق تهران ( لیزر موهای زائد بیکینی تهرانپارس

لیزر موهای زائد بیکینی : کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهرتین مراکز لیزر در شرق تهران می باشد. در این مرکز انواع خدمات لیزر ، بوتاکس ، جوانسازی پوست و دیگر خدمات زیبایی به صورت نخصصی انجام می شود .

در این مقاله قصد داریم در مورد لیزر موهای زائد بیکینی ( لیزر موهای زائد واژن ) صحبت کنیم. 

همانطور که می دانید لیزر بهترین روش از بین بردن موهای زائد در تمام نقاط بدن می باشد.

لیزر بیکینی یکی از روش­ های پیشنهادی است که سال­ها است در سراسر جهان انجام می­ شود و بین بانوان طرفداران زیادی دارد. علت محبوبیت این روش این است که اثر آن بلند مدت است و همچنین درد ندارد. 

این ناحیه به علت گردش هورمون‌های زیاد و رطوبتی که دارد، نسبت به سایر مناطق بدن، بیشتر در معرض رشد موهای زائد قرار می‌گیرد. 

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی چگونه انجام می‌شود؟

قبل از انجام لیزر بیکینی لازم است که تمام موهای زائد ناحیه بیکینی خود را از طریق شیو بزدایید. باید توجه داشته باشید که اپیلاسیون قبل از جلسه لیزر مانع عملکرد تاثیر گذار اشعه‌های ساطع شده از دستگاه می‌شود.

زیرا در اثر اپیلاسیون، شما ریشه مو همراه با نواحی رنگدانه‌ای آن را از جا در می‌آورید. توجه داشته باشید که برای انجام جلسات لیزر به ریشه مو و همچنین گاهی ساقه کوتاه مو نیاز است.

بعد از مراجعه به کلینیک ابتدا ناحیه مورد نظر توسط اپراتور خانم آموزش دیده با یک ژل لوبریکانت پوشانده می‌شود و سپس دستگاه لیزر با دقت روی پوست نواحی مورد نظر چرخانده می‌شود.

حرکات تناوبی رفت و برگشتی پروب دستگاه همراه با ساطع کردن اشعه و گرما موجب اعمال تاثیر می‌شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که آستانه تحمل درد بسیار پایینی دارید می‌توانید از پمادهای بی‌حس کننده موضعی مانند زایلاپی و یا لیدوکائین استفاده نمایید.

توصیه ما این است که به منظور اثربخشی بیشتر و حصول نتیجه دلخواه، تحملتان را بالا ببرید و از پمادهای ذکر شده استفاده نکنید.

 

لیزر موهای زائد بیکینی چه مزایایی دارد؟

1-لیزر موهای زائد برای آقایان و خانم ها مناسب است.

2-مناطق بزرگ بدن را می توان در یک جلسه لیزر، هدف قرار داد.

3-نتایج لیزرهمچنین نسبت به اپیلاسیون، وکس زدن یا کرم‌های موبر،  ماندگارتر هستند.

4-لیزر موهای زائد کاهش دائمی رشد مو را بدنبال دارد و می تواند تا ۹۰ درصد از رشد مجدد موها جلوگیری کند.

5-بر خلاف IPL (فلش لامپ های زنون)، لیزر موهای زائد برای پوست های تیره و مناطقی که دسترسی به آن سخت است، مناسب است.

6-لیزر موهای زائد به شما این امکان را می دهد که پوستی صاف داشته باشید و از رشد مجدد موها و تحریکاتی که ممکن است با اصلاح کردن ایجاد شود جلوگیری کنید.

7-با انجام یک دوره لیزر موهای زائد، ممکن است دیگر هرگز مجبور به اپیلاسیون یا اصلاح نباشید و با این کار در دراز مدت،  در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید