هایفوتراپی شرق تهران

هایفوتراپی شرق تهران


هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس ) در مرکز زیبایی سپیدار.

جوانسازی با هایفو این روزها از جمله جدیدترین روش های زیبایی و جوانسازی پوست در کلینیک های زیبایی می باشد.

 

 چین و چروک های پوست به دلیل افزایش سن یکی از نگرانی های افراد است. روش های زیادی برای حل این مسئله وجود دارد از قبیل لایه برداری شیمیایی , میکرودرم , لیزر و…

اما یکی از بهترین روش های موجود فعلی که در سال 2008 برای اولین بار استفاده شد هایفوتراپی میباشد که در سال 2009 مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

به کمک هایفوتراپی میتوان با کمک امواج و فرکانس های بالا به جوانسازی پوست دست یافت. هایفو یا هایفوتراپی HIFU روش خارق العاده ایست که میتواند به سفت شدن پوست کمک شایانی کند.

اخیرا طبق پرسشنامه ای که بین بیماران 30 سال به مدت 3 تا 6 ماه انجام گرفت نتیجه بر آن شد که اثرات جانبی و رضایت بیماران از هایفوتراپی واقعا چشمگیر است.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی یک روش نوین و البته کار آمد است. ایا هایفو واقعا تاثیر دارد ؟ بله هایفوتراپی تاثیرگذار است. شاید این سئوال خیلی ها باشد.

جالب است بدانید عوارض هايفوتراپي صورت در مقابل دیگر روش ها بسیار کم است. هایفوتراپی نیز مانند آر اف فرکشنال یکی از راه های جوانسازی است.

استفاده از هایفوتراپی در موارد زیبایی قدمت چندانی ندارد. اولین تاییدیه هایفوتراپی از طرف سازمان غذا و دارو (FDA)در سال 2009 برای لیفت ابرو بود و تنها حدود پنج سال قبل، کاربرد آن در رفع چین و چروک سینه و گردن برای این سازمان محرز شد.

از هایفوتراپی در لیفت، جوانسازی صورت و سفت کردن پوست نیز استفاده می شود. اخیراً چندین تحقیق معتبر در این زمینه نشان می دهد که این شیوه کاملا بی خطر و مؤثر است.

به طوریکه در مواردی که افراد به هر دلیلی مجاز به عمل جراحی نیستند و یا تمایلی به جراحی ندارند استفاده از آن پیشنهاد می شود.

البته میزان این نفوذ به دستگاه استفاده شده نیز بستگی دارد. معمولا در هایفوتراپی از چند کارتریج اصلی استفاده می شود که به صورت زیر هستند:
* کارتریج با عمق نفوذ 3 میلی متر. در این مورد حرارت تا لایه درم فرستاده می شود و جهت جوانسازى و رفع خطوط و چين و چروك استفاده مى شود.
* کارتریج با عمق 4.5 میلیمتر که با رساندن حرارت به لایه ماهیچه ای آن را سفت می کند و باعث ايجاد ليفت در اطراف دهان،غبغب ،زاويه سازى خط فك ،گونه و ابروها مى شود.
* کارتریج با عمق نفوذ 8 میلیمتر
* کارتریج با عمق نفوذ 13 میلیمتر
کارتریجهای اصلی کارتریجهای عمق3 و 4.5 هستند و براى صورت استفاده مى شوند.

کلینیک زیبایی سپیداربهترین مرکز لیزر ( لیزر مو تهرانپارس )و هایفوتراپی جهت جوانسازی پوست می باشد.

نکات و مراقـبت های بعد از هایفوتراپی :

در ادامه به اهمّیت دستورالعمل ها و مراقبت های بعد از هایفوتراپی اشاره نموده ایم.

1-لازم به ذکر است در انتهای این عمل ، پزشک به کمک دستمال اقدام به تمیز کردن ژل هایی که به منظور انجام این روش بر روی صورت شما مالیده است، می نماید.

2-تا 24 ساعت پس از این پروسه ؛ استحمام، رفتن به استخر و همچنین سونا برای شما ممنوع خواهد بود.

3-طی 1 الی 2 هفته بعد، احتمال مواجهه با درد در موضع مورد نظر بویژه در نواحی استخوانی در هنگام لمس وجود خواهد داشت.

4-بروز التهاب و تورم در نواحی مورد نظر، از بدیهی ترین عوارض آن می باشد که ممکن است تا 2 هفته طول بکشد؛ این اتفاق نگران کننده نبوده و با استفاده از کمپرس یخ می توانید به کاهش التهاب و تورم کمک نمایید.

5-توصیه می شود تا یک هفته، به صورت روزانه از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید.

6-بهتر است در روزهای ابتدایی بعد از فرایند در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید؛ در صورتی که ناچار به قرار گیری در معرض آفتاب شدید حتما باید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.

7-بعد از این عمل ، پوست شما تا حدودی حساس خواهد شد؛ لذا تا زمانی که پوست شرایط عادی خود را باز یابد، از استعمال آب گرم در موضع مورد نظر خودداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید