کاشت مو شرق تهران

کاشت مو شرق تهران


یکی از مظاهر زیبایی در چهره مو می باشد. بسیاری از افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش مو و طاسی شده اند به دنبال حل این مشکل به کاشت مو روی می آوردند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهرتین و معتبرترین مراکز کاشت مو شرق تهران ( کاشت مو تهرانپارس ) می باشد که فعالیت خود را بیش از 15 سال شروع کرده است. 

عمل کاشت مو بسته به تعداد موهای کاشته شده، ممکن است چهار تا هشت ساعت در یک روز و در مواردی دو روز زمان ببرد.

اکثر مراجعان در طول جراحی به­ هوش بوده و فقط بی­‌حسی در قسمت پوست سر آن‌ها اعمال می­‌شود. جراحی با برداشتن موهای سالم توسط متخصص پوست آغاز می­‌شود.

برای طبیعی شدن کاشت مو، متخصص پوست می‌­تواند به دو صورت عمل کند؛ جراح در روش اول یک نوار از پوست سر را با موهای سالم برش می‌­دهد و در روش دوم عمل برداشت مو را روی هر تار مو به صورت جداگانه انجام می­‌دهد.

زمان روش دوم طولانی‌تر است؛ در عوض از ایجاد زخم‌های نواری روی پوست سر جلوگیری می­‌کند.

قبل از انجام پیوند، تکنسین­‌ها موهای برداشته شده و جراح پوست سر را برای عمل پیوند، آماده می­‌کنند. پس از پیوند کامل موها، پوست سر بانداژ شده و دستورالعمل‌­های مراقبت در منزل به شما داده می‌­شود.

 

کاشت مو برای چه کسانی مناسب است؟

برای کاشت مو محدودیتی وجود ندارد و تمام افرادی که تحت درمان کاشت مو ، کاشت ریش و سبیل و یا کاشت ابرو قرار می‌گیرند می توانند از این خدمات بهرمند شودند.

اما افرادی که از الگوی ریزش موی ژنتیکی رنج می‌برند و همچنین افرادی که در اثر تغییر عادت های غذایی خود دچار ریزش موی شدید شده اند گزینه های مناسب تری هستند.

ممکن است افراد در سنین جوانی هم موهای خود را از دست بدهند و تمایل داشته باشند که سریعتر درمان را شروع کنند.

همچنین، شدت ریزش مو و مقدار موی سالم موجود در سر نقش مهمی دارد.

برای اینکه بتوان مو را از یک ناحیه به پوست سر پیوند زد، به طور اجتناب ناپذیری باید منبع خوبی از فولیکول های موی سالم وجود داشته باشد.

ارزیابی سطح ریزش مو و کیفیت و کمیت ناحیه اهداکننده یک بخش اساسی در تعیین این موضوع است که آیا متقاضی، کاندید مناسبی برای کاشت مو هست یا خیر.
جالب است بدانید که نوع موی شما می‌تواند در انجام کاشت مو تفاوت ایجاد کند.

گرچه امکان اینکه کاشت برای تمامی انواع مو وجود دارد، هرچه موها ضخیم‌تر باشند، پوشش آن در ناحیه طاسی بیشتر است و موهای مشابه که فر یا موج دار هستند نیز پوشش خوبی در نواحی تحت درمان ایجاد می‌کنند.

اگر در حال انجام هرگونه عمل زیبایی اعم تزریق ژل ، تزریق چربی ، لیفت صورت و … هستید حتماً پیش از کاشت مو پزشک خود را از آن آگاه کنید.

روش های کاشت مو طبیعی چیست؟

روش‌های کاشت مو را می‌توان در دو گروه کلی طبقه‌بندی کرد:

روش کاشت مو بدون بانک مو یا روش BHT

در این روش از موهای بدن برای کاشت در سر استفاده می‌شود. از این روش بسیار کم استفاده می‌شود زیرا موهای بدن بسیاری افراد برای سر مناسب نیست از طرفی برداشت مو از بدن کار بسیار سختی است.

روش با جراحی: کاشت موی نواری یا FUT

FUT قدیمی­ترین و متداول­‌ترین روش کاشت مو است که در آن پس از بی­هوشی یا بی­‌حسی نواری از پوست پشت سر (که اصطلاحا به آن، بانک مو گفته می‌­شود) برداشته می شود.

برای شست‌وشو و جدا کردن گرافت‌­ها (قطعه‌­ای از بافت حاوی فولیکول­‌های مو برای کاشت) به یک اتاق خاص برده می­‌شود. سپس گرافت­‌های جداشده در قسمت طاس یا کم‌­موی سر که دریافت‌­کننده نام دارد، پیوند داده می‌­شود.

” FUE و FUT هر دو می‌توانند نتیجه خوب یا ناموفق داشته باشند.

بسته به عوامل مختلف ، ممکن است هر یک در یک زمان معین در یک بیمار معین ارجحیت داشته باشند و به دلیل تغییر شرایط ، هر دو ممکن است در طول زندگی فرد برای بدست آوردن نتایج مطلوب استفاده شوند.

 

انواع روش های کاشت مو

 

روش بدون جراحی: تکنیک‌ انتقال واحد‌های فولیکولی یا FUE که در ایران با نام FIT شناخته می‌شود. روش‌هایی مانند SUT و Micro FIT نیز بر اساس روش FIT انجام می‌شوند.

  • FUE: با گذشت زمان و پیشرفت فناوری­‌های کاشت مو روش FUE یا استخراج واحد فولیکولار عرضه شد. در این تکنیک مدرن بخشی از بانک مو تراشیده شده و سپس رشته‌های مو به صورت برش‌های دایره‌ای جداگانه بریده و به قسمت دریافت کننده پیوند داده می‌شود.
  • FIT: در این روش مانند FUE، فولیکول مو به صورت جداگانه از بانک مو استخراج و در قسمت دریافت کننده، پیوند داده می‌­شود.
  • SUT: این تکنیک، روش جدیدی است که تمام مراحل کاشت مو با استفاده از دستگاه­‌های اتوماتیک و تحت نظارت پزشک انجام می­‌شود.
  • Micro FIT: در روش Micro-FIT، جراح از ابزارهای بسیار ظریف و پیچیده­‌تری برای برداشت مو استفاده می­‌کند و ظاهر بهتر و عوارض کمتری نسبت به روش FIT دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید