پلاژن تراپی شرق تهران

پلاژن تراپی شرق تهران


اگر بخواهیم یکی از بهترین مراکز پلاژن تراپی شرق تهران (پلاژن تراپی تهرانپارس) را نام ببریم به جرات می توان از کلینیک زیبایی سپیدار نام برد.

این مرکز با بیش از 15 سال سابقه آماده انجام تمامی خدمات زیبایی و لیزر می باشد. در این مقاله به بررسی پلاژن تراپی که یک روش درمانی عالی برای رفع مشکلات پوستی می باشد پرداخته ایم،.

پلاژن تراپی نوعی لایه برداری بسیار عمیق است که چربی جمع شده در زیر پوست را از بین برده و به جوانسازی آن کمک فروانی می کند. این شیوه ی درمانی برای رفع اکثریت مشکلات پوستی مناسب است.

از مهم ترین خاصیت پلاژن تراپی می توان به جوانسازی پوست اشاره داشت. جوانسازی به معنی سفت و کشیده شدن پوست است.

همان طور که می دانید بعد از گذشت چندین سال پوست دچار افتادگی می شود و خط و خطوطی بر روی آن ایجاد می گردد.

دستگاه پلاژن به وسیله کلاژن سازی باعث سفت شدن پوست فرد می گردد. با از بین رفتن افتادگی صورت جوانی را تجربه خواهید نمود. همچنین این دستگاه به کاهش چین و چروک ها نیز کمک زیادی می نماید.

بنابراین در صورتی که به دنبال جوانسازی پوست خود هستید بهتر است از پلاژن تراپی استفاده نمایید.

 

 

 کاربردهای پلاژن تراپی

1-بازسازی و ترمیم پوست

2-روشن تر کردن پوست صورت

3-کاهش منافذ باز سطح پوست

4-حفظ رطوبت و آبرسانی پوست

5-کمک به گردش خون و کاهش سلولیت

6-کاهش چربی های اضافی انباشته شده

7-بهبود بافت پوست و خطوط کوچک پوستی

8-سفت شدن لایه های پوست با استفاده از حرارت

9-کاهش دهنده اسکرج مارک ها با بهبود متابولیسم

 

مزایای روش پلاژن تراپی

1- کاهش چین و چروک های پوستی

2-محکم کردن و افزایش الاستیسیته پوست صورت

3-خارج کردن و کاهش چربی های زیرپوستی است.

 

مراقبت های پوستی پس از پلاژن تراپی

 

مراقبت های پوستی بعد از انجام پلاژن تراپی:

روش پلاژن حساسیت پوست را بالاتر از قبل برده و به همین دلیل نیز مراقبت های بعد از انجام این روش برای تثبیت و افزایش اثر بخشی آن بسیار مهم است.

 

1- از پوست خود در برابر نور شدید خورشید محافظت کنید: همانطور که می دانید افتاب تاثیر بسیار بدی بر پوست گذاشته و موجب ایجاد لک و دیگر مشکلات در آن خواهد شد؛

از این رو توصیه ی همیشگی متخصصان استفاده از ضد آفتاب های متناسب با پوست است، بعد از انجام این روش درمانی اهمیت استفاده از ضد آفتاب و عدم قرار گرفتن در نور شدید خورشید چند برابر می شود.

به خاطر داشته باشید عدم رعایت مراقبت های بعد از درمان، موجب کاهش اثر بخشی این شیوه  ی درمانی خواهد شد.

 

2- از خوردن داروهای مختلف دوری کنید: سرخی و التهابی که بعد از انجام این شیوه درمانی بر روی پوستتان ایجاد می شود کاملا طبیعی است و بعد از گذشت چند روز از بین می رود.

به همین دلیل نیازی نیست که دارو های مختلف را برای کاهش التهاب پوستتان مصرف کنید زیرا مصرف داروهای خود سرانه باعث کاهش اثرگذاری این روش خواهد شد.

 

 

 

تعداد جلسات

تعداد دقیق جلسات بستگی به منطقه موردنظر برای درمان دارد. همچنین به چندین عامل دیگر مانند وضعیت پوست، سن، جنسیت و موارد دیگر نیز بستگی دارد.

اگر می‌خواهید دقیقاً بدانید که برای رسیدن به نتایج مورد نظر چند جلسه درمانی لازم دارید، با یکی از متخصصان زیبایی صحبت کنید.

شما باید تمام آنچه را که لازم است در مورد پلاژن تراپی و سایر گزینه‌های مشابه بدانید، از پزشک بپرسید تا در پایان بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید