جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


با بالارفتن سن، پوست طراوت و شادابی خود را از دست می دهد. قبل از اینکه پوست شما کاملا شادابی خود را از دست بدهد باید به فکر درمان و جوانسازی آن باشید

اگر به دنبال بهترین مرکز جوانسازی پوست تهرانپارس هستید ما به شما کلینیک زیبایی سپیدار را پیشنها د میکنیم. زیبایی و جوانسازی پوست از دیرباز مورد توجه بانوان و آقایان بوده است.

از جمله راه های جوانسازی پوست که در کلیلنیک زیبایی سپیدار قابل انجام است به شرح زیر می باشد

1- لیزر

یکی از رایج‌ترین و موثرترین روش‌های زیبایی است که به محبوبیت خوبی در جهان رسیده و معمولا نتیجه رضایت‌بخشی برای فرد به همراه دارد.

2-بوتاکس

بوتاکس از جمله روش های جوانسازی پوست می باشد که با فلج کردن ناحیه مورد نظر چین و چروک عظله را از بین می برد.

3- تزریق ژل

از دیگر خدمات بهترین کلینیک زیبایی در تهرانپارس، تزریق ژل و بوتاکس است. از بین بردن چین و چروک های صورت، حجم دهی، زاویه سازی و… به وسیله تزریق ژل یا بوتاکس جز مهم ترین خدمات بکلینیک زیبایی سپیدار است.

4- مزوتراپی

مزوتراپی برای هر مشکلی قابل انجام نیست و به زبان ساده می‌توان گفت این روش نوعی متد انتقال دارو است و بایستی با پرسازی بافت افتراق داده شود.

5- هایفو تراپی

یکی از موثرترین روش‌ها برای جوانسازی پوست بدن و صورت،هایفوتراپی است. از روش هایفوتراپی می‌توان برای انجام کارهای زیبایی چون لیفت و سفت کردن پوست، رفع چین و چروک‌ها و شکستن چربی‌های بدن استفاده کرد.

6- پلاسماجت

پلاسما جت نام نوعی تکنیک ایمن جوانسازی پوست می باشد که به وسیله دستگاهی به نام پلاسما جت انجام می شود.

این دستگاه با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست و با ایجاد شار الکترونی بر روی غشای پوست اثر گذاشته و از این طریق با تحریک سلول ها سبب جوانسازی و بهبود بافت تحت درمان می شود .ا

7-لیزر موهای زائد

یکی از اصلی ترین و مهم ترین خدماتی که بهترین کلینیک زیبایی تهرانپارس ارائه می دهد، لیزر موهای زائد است.

8-کربوکسی تراپی و ….

امروزه به لطف تکنولوژی‌های برتر در زمینه پوست مهم نیست شما چند سال دارید! می‌توانیم پوست دوران جوانی را حفظ کنیم و از شادابی و زیبای آن لذت ببریم.

 

مزوتراپی تهرانپارس
  مزوتراپی تهرانپارس

 

شاید برای شما هم سوال شده باشد که اصلاً پیری پوست چیست و چرا ما باید به فکر مراقبت و جوان سازی پوست دست و صورتمان باشیم. برای پاسخ این سوال باید با پوست بدن انسان آشنا شویم.

پوست لایه‌ای بسیار نازک و حساس است که روی بافت‌های چربی و عضلانی بدن ما قرار گرفته است.

پوست یکی از بزرگترین اعضای بدن است، بافت زنده ای که با ۲ مترمربع سطح در تمام بدن گسترده شده و با موها و ناخن‌ها تکمیل شده است.

پوست انسان درست مثل یک موجود زنده مدام در حال تغذیه و بازسازی و ریزش است. پوست حتی به سبک زندگی ما واکنش نشان می‌دهد.

همین حالا با مشاور متخصص پوست و مو در کلینیک زیبایی و جوانسازی سپیدار واقع در تهرانپارس تماس بگیرید و با انتخاب روش درست و اصولی مختص پوست خود، علاوه بر حل مشکلات احتمالی پوست خود، جوانسازی و پاکسازی پوست خود را آغاز کنید .

 

 

لیفت صورت با نخ تهرانپارس
لیفت صورت با نخ تهرانپارس

 

از مهمترین عواملی مه بر سلامت و شادابی و همچنین شفاف شدن پوست تاثیر زیادی دارد می توان

1- تغذیه مناسب

2-نوشیدن آب کافی

3-داشتن خواب منظم و کافی

4-استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کرچک و یا آلوورا

اشاره کرد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید