بهترین مرکز میکرونیدلینگ شرق تهران

بهترین مرکز میکرونیدلینگ شرق تهران


بهترین مرکز میکرونیدلینگ شرق تهران

میکرونیدلینگ یک روش بی‌خطر، بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی و کم‌تهاجمی است که تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث جوان‌سازی پوست صورت می‌شود.

کلاژن و الاستین، بافت، ساختار و ظاهر پوست را شکل می ‌دهند.

با افزایش سن، این ترکیبات به علت قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید و عوامل محیطی تجزیه شده و باعث خشک، نازک و چین و چروک‌دار شدن پوست می ‌شود.

میکرونیدلینگ یک روش مکانیکی برای معکوس کردن روند شکست این ترکیبات است.

میکرونیدلینگ ، به وسیله سوزن های خیلی ظریف و ریز در اپیدرم و درم ، تعداد زیادی میکروکانال ایجاد می کند .

با ورود این سوزن ها به درون پوست ، انتشار فاکتور های رشد ، افزایش می یابد و عملکرد پلاکت های خونی ، فیبروپلاست ها و فاکتور های رشد آلفا و بتا بهتر خواهد شد و در نهایت نیز تولید کلاژن بیشتر می شود .

 

 

مزایای میکرونیدلینگ چیست؟ 

پزشکان مراجعان جوانی دارند که دارای زخم‌های آکنه هستند و مراجعان بالغ‌تری که به میکرونیدلینگ برای رفع آسیب‌های آفتاب و چین و چروک احتیاج دارند.

نتایج روش میکرونیدلینگ به طور طبیعی زیبا است و روشی بدون استفاده از مواد شیمیایی است که در آن هیچ گونه ماده خارجی تزریق نمی‌شود.

پس از درمان، پوست شما ضخیم‌تر و محکم‌تر می‌شود. تولید کلاژن و الاستین در پوست تا ۱۰۰۰ درصد افزایش می‌یابد. این درمان را روی هر یک از بخش‌های بدن می‌توان انجام داد و برای رنگ پوست‌های تیره‌تر هیچگونه ضرری ندارد.

در سایر درمان‌ها که شامل روش‌های ablative یا متدهای حرارتی هستند، درمان سیکاتریسی هدف قرار می‌گیرد و کلاژن نوع l از بالا تا پایین در لایه‌های پوست تشکیل می‌شود.

مهم‌ترین مزیت میکرونیدلینگ این است که فاکتورهای رشد باعث آزاد شدن ماشه جوان سازی می‌شوند. این نوع از درمان شامل کلاژن نوع lll است که از پایین به سمت بالا، در لایه‌های پوست تشکیل می‌شود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید