هیدرودرم

هیدرودرم


 هیدرودرم چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو تهرانپارس) در شرق تهران می باشد که انواع خدمات زیبایی و جوانسازی پوست در این کلینیک انجام می شود.

دستگاه هیدرودرم یا هیدرودرمی ژل مخصوص آب‌رسانی را ابتدا یونیزه کرده سپس ژل را به قسمت‌های موردنظر که دچار خشکی شده‌اند نفوذ می‌دهد.

این کار که در اصطلاح یونتوفرزیس نامیده می‌شود سلول‌های خشک و آسیب‌دیده پوست را به‌صورت اصولی ابرسانس می‌نماید. درواقع یونتوفرزیس به معنی دقیق یعنی نفوذ مواد آب‌رسان یونیزه شده به لایه‌های زیرین پوست است.

هیدرودرم ابریژن یک درمان با سه قابلیت بسیار ویژه است: میکرودرم ابریژن بدون کریستال و بسیار موثر، ماساژ کششی با سیستم وکیوم یا مکنده و در آخر تکنیک آبرسانی بسیار پیشرفته با سرم آنتی‌اکسیدانی.

این روش جوانسازی برای تمام انواع پوست مناسب است و سرم استفاده شده در آن برای مدیریت آکنه‌ها و رفع علایم پیری پوست بسیار موثر است.

 

کاربرد و اثرات هیدرودرم چیست؟

هیدرودرم علاوه بر آب‌رسانی، درخشندگی و جوان‌کنندگی پوست اثرات فراوان دیگری نیز دارد برای مثال استفاده از این دستگاه معمولاً بین 28 تا 35 درصد چین‌وچروک‌های ناحیه پیشانی را کاهش می‌دهد.

آب‌رسانی و جوانی گونه‌ها را تا 85 درصد افزایش داده و منافذ پوست را نیز تا 60 درصد تحت تأثیر قرار می‌دهد (باعث کاهش آن می‌شود).

همچنین استفاده از هیدرودرمی در قسمت چانه‌ها و زیر لب باعث کاهش التهاب و قرمزی، رفع آکنه‌های کوچک و بهبود کشش پوست شده همچنین اریتم را نیز کاهش می‌دهد.

 

لاغری غبغب با مزوتراپی

 

 

مزایای هیدرودرم

آب رسانی به پوست یکی از بهترین مزایای هیدرودرم به حساب می‌آید. استفاده از محلول ویژه‌ای از آب این قدرت را به وجود آورد

تا سلول‌های مرده پوست را به راحتی از بین ببرد و لایه برداری عمیق پوست صورت گرفته و سلول‌های جدید را جایگزین سلول‌های مرده کند.

استفاده از محلول اکسیژن و آب در این روش می‌تواند خشکی پوست را به طور کامل از بین ببرد و پوست شما را مرطوب و شفاف کند.

استفاده از انواع مواد مغذی و معدنی به همراه انواع ویتامین در محلول به کار رفته  باعث می‌شود تا به این روش دارای خواص درمانی هم باشد و روی نتیجه نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

یکی از مزایای هیدرودرم عوارض بسیار کم آن است. این روش برخلاف روش میکرودرم قدرت تهاجمی بسیار کمتری دارد و می‌تواند روی انواع پوست‌ها انجام شود.

از دیگر فواید هیدرودرم می‌توان به کاهش چین و چروک صورت، بهبود علائم پیری، افزایش نرمی و لطافت پوست و کاهش بافت‌های ناهموار و بهبود جای زخم اشاره کرد.

هزینه هیدرودرم

هزینه هیدرودرم معمولا پس از بررسی دقیق پزشک متخصص و همچنین تعداد جلساتی که برای رسیدن به نتیجه مطلوب مورد نیاز است، مشخص می‌شود.

این روش از جمله روش‌های متداول جوانسازی پوست است و شما در همان جلسه اول هم می‌توانید نتایج قابل ملاحظه‌ای را مشاهده کنید.

اما هر فرد می‌تواند به توجه به مشکلات پوستی و با رعایت فاصله زمانی یک ماهه چندین بار از این روش استفاده کند تا نتیجه مورد قبول را دریافت کند.

عوارض جانبی هیدرودرم

هیدرودرم ابریژن روشی ایمن است و اگر در کلینیک معتبر و به دست اپراتورهای مجرب انجام شود، هیچ عارضه‌ی جانبی نخواهد داشت.

قرمزی، تورم و کبودی که در روش میکرودرم ابریژن از عوارض طبیعی درمان بودند، در این روش به حداقل رسیده‌اند و در بسیار از مراجعین رخ نمی‌دهند.

 

هیدرودرم

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید