هایفوتراپی

هایفوتراپی


هایفوتراپی و جوانسازی غب غب در کلینیک زیبایی سپیدار

جوانسازی با هایفو یکی از پرطرفدار ترین راه های جوانسازی پوست است. یکی از قسمت های صورت که با این روش انجام می شود چوانسازی غب غب است. کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس) می باشد.

هایفوتراپی غبغب روشی نسبتا جدید است و افراد بسیاری هستند که شناخت درستی از آن ندارند. در این روش امواج فراصوت با شدت بالا سلول‌های پوستی را گرم کرده و آن‌ها را جمع می‌کنند.

در نتیجه اگر غبغب در اثر افتادگی پوست ایجاد شده باشد، از بین خواهد رفت. درواقع در این روش گرم شدن سلول‌های پوستی باعث تحریک آن‌ها شده و تولید کلاژن را افزایش می‌دهد.

در نتیجه تجمع کلاژن‌ها در گردن و زیر چانه پوست محکم شده و خاصیت ارتجاعی خود را دوباره به دست می‌آورد.

 

 

در واقع تکنولوژی نوین هایفو، انقلابی در جوانسازی پوست می‌باشد که با ماندگاری بالا، و تنها در یک جلسه با نتایج شگفت انگیزی همراه است.

در استفاده از دستگاه هایفو، پرتوهای متمرکز اولتراسوند، با ایجاد گرما در لایه‌های زیرین پوست، ضمن تجزیه و حذف سلول‌های چربی و تحریک کلاژن سازی، باعث جوانسازی و لیفت پوست در ناحیه زیر چانه شده و غبغب را از بین می‌برد.

بهترین سن برای استفاده از هایفو بین ۳۰ تا ۶۵ سال است. درمان با هایفوتراپی دوره نقاهت ندارد و عوارض احتمالی آن شامل التهاب، تورم و قرمزی پوست است که در ساعات اولیه بعد از درمان، از بین می‌روند.

هایفو یک روش درمانی کارآمد و نتیجه بخش برای رفع غبغب با هزینه مناسب و ماندگاری قابل قبول است.

در روز عمل شخص باید با پوستی تمیز و بدون آرایش به کلینیک مراجعه کند. پزشک قبل از شروع هایفوتراپی پوست غبغب و نواحی اطراف آن را به‌طور کامل تمیز می‌کند. سپس ژل مخصوصی بر روی پوست ریخته می‌شود. این ژل همان ژلی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود.

پس‌ازآن دستگاه بر روی گردن و غبغب فرد قرار گرفته و متناسب با شدت افتادگی یا ضخامت چربی زیرپوستی، شدت و مقدار امواج فراصوت تنظیم می‌شوند.

این امواج دقیقا به محل هدف برخورد می‌کنند و هیچ آسیبی به نواحی اطراف نخواهند رساند.

هر جلسه هایفوتراپی معمولا بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و انجام آن نیازی به بی‌حسی یا بیهوشی ندارد، چراکه فرایندی کاملا بدون درد است.

معمولا پزشک با توجه به شرایط فرد تعداد جلسات موردنیاز را تعیین می‌کند. شخص بعد از انجام هایفوتراپی می‌تواند به محل کار خود برگردد و نیازی به استراحت نخواهد داشت.

در مواردی که غبغب ناشی از تجمع چربی در ناحیه گردن و زیر چانه است، باید امواج فراصوت را به سلول‌های چربی تاباند. گرم شدن این سلول‌ها آن‌ها را تجزیه کرده و غیرفعال می‌کند.

این سلول‌ها باید به طریقی از بدن دفع شوند. کبد و سیستم لنفاوی وظیفه دفع سلول‌های چربی غیرفعال شده را بر عهده دارند. بنابراین سلامت این دو عضو در هایفوتراپی بسیار مهم است.

توجه کنید که مصرف غذاهای چرب، دخانیات و نوشیدنی‌های کافئین دار در عملکرد آن‌ها اختلال ایجاد می‌کند. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که قبل از انجام هایفوتراپی و مدتی پس از انجام آن از مصرف این مواد خودداری کنید.

 

چه افرادی نمی‌توانند هایفوتراپی انجام دهند؟

استفاده از این روش ممکن است به دلایل پزشکی برای بعضی از افراد مضر باشد، که این موارد عبارتند از:

1-خانم‌های باردار یا شیرده

2-مبتلایان به بیماریهای خاص مانند دیابت

3-افرادی که در محل درمان خالکوبی یا تبخال فعال دارند

4-در افرادی که اجسام فلزی در بدن دارن مانند باطری قلب یا پلاتین

 

 

عوارض هایفوتراپی غبغب

هایفوتراپی غبغب یکی از بی‌خطرترین و کم عارضه‌ترین روش‌ها برای از بین بردن غبغب است. در صورتی که هایفوتراپی در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و باتجربه انجام گیرد، عوارض آن بسیار جزئی بوده و پس از مدتی کوتاه به‌طور کامل برطرف می‌شوند.

معمولا فرد پس از انجام هایفوتراپی غبغب قرمزی، التهاب و سوزش جزئی در پوست را شاهد خواهد بود. در اکثر موارد عوارض هایفو چند ساعت پس از عمل برطرف خواهند شد. اما در برخی افراد ممکن است تا یک هفته نیز باقی بمانند.

احساس خارش در پوست چانه و ناحیه اطراف آن بسیار نادر است. اما اگر در این ناحیه احساس خارش داشتید، به‌هیچ‌وجه پوست خود را نخارانید.

ممکن است برخی افراد در ناحیه گردن و پایین صورت خود احساس گزگز، خواب‌رفتگی یا گرگرفتگی داشته باشند. این مورد کاملا طبیعی بوده و پس از چند روز کاملا رفع می‌شود.

در موارد نادر و در صورتی که هایفوتراپی غبغب در کلینیک نامعتبر یا توسط شخص غیرمتخصص انجام شده باشد، ممکن است شخص در چانه یا صورت خود احساس درد داشته باشد یا عوارض برای مدتی طولانی باقی بمانند.

در این صورت شخص باید از مصرف خودسرانه هرگونه آنتی‌بیوتیک یا پمادهای موضعی خودداری کرده و بلافاصله به پزشک متخصص مراجعه کند.

 

ماندگاری هایفو غبغب

ماندگاری هایفوتراپی 1 الی 3 سال است؛ البته لازم به ذکر است، چون پوست بافتی زنده و پویا می‌باشد؛

بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سن ادامه خواهد داشت و عملا هیچ روشی اثر دائمی ندارد اما اثر هایفو با یک جلسه درمان تا مدتی طولانی، به ویژه در صورت رعایت اصول نگهداری پوست باقی می‌ماند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید