جوانسازی پوست با پلاژن تراپی

جوانسازی پوست با پلاژن تراپی


جوانسازی پوست با پلاژن تراپی در کلینیک زیبایی سپیدار

این کلینیک یکی از بهترین مراکز پلاژن تراپی شرق تهران (پلاژن تراپی تهرانپارس) می باشد.

پوست به عنوان مهمترین عنصر زیبایی به حساب می آید. و موضوع پوست و زیبایی یکی از دغدغه های مردم به شمار می آید. این عنصر با توجه به افزایش سن ممکن است فرسوده و دستخوش تغییراتی شود.

این تغییرات می ‌تواند اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. اعتماد به نفس افراد با زیبایی آن ها رابطه مستقیمی دارد. به همین خاطر مردم به دنبال راه های جوانسازی پوست هستند.

یکی از راه های جوانسازی پوست صورت پلاژن تراپی است. دستگاه پلاژن سه بازو می باشد. این دستگاه به طور همزمان سه درمان شامل جوانسازی عمیق پوستی، اکسیژن رسانی به پوست و لایه برداری میباشد.

از دیگر مزیت های این دستگاه میتوان به درخشش جوانی اشاره کرد. آموزش کامل این دستگاه در دوره های صفر تا صد پاکسازی آموزش داده شده است.

درفرایند تزریقی،ماساژور پلاژن تراپی را باتوجه به استفاده از سری ماساژور دستگاه،کمترین میزان درد و ناراحتی برای مشتری ایجاد میشود.

تاثیرات استفاده از این شیوه اغلب پس از سپری شدن جلسه اول و انجام اولین دفعه استفاده از فرایند آغاز میشود.رعایت اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از فرایند پلاژن تراپی الزامات استفاده از این فرایند به شمار می آید.

1-دستگاه پلاژن، وسیله ای مناسب برای رطوبت رسانی به پوست و بازسازی آن بوده که نقش موثری در روشن کردن پوست دارد. این دستگاه منافذ پوست را بشدت کاهش داده و در درمان سلولیت نیز تاثیرگذار است.

2-دستگاه پلاژن دارای سه هندپیس یا سه بازو است که هر کدام مخصوص درمان خاصی روی پوست هستند.

3-دستگاه پلاژن لک های پوستی که بر اثر آکنه، آفتاب سوختگی و بارداری ایجاد شده اند را رفع می کند. همچنین به مرور سبب سفت تر شدن پوست می گردد.

 

پلاژن تراپی شرق تهران

 

اثرات درمانی با پلاژن تراپی

1-حرارت

مقدار انرژی که در این درمان وجود دارد سبب گرم کردن لایه بافت چربی می شود. این گرما روی متابولیسم رسوب چربی اثر می گذارد و چربی را از سلول ها به ماتریس سلولی ارسال می کند که سبب تجزیه چربی های انباشته در سلول می شود.

2-آزادسازی

این چربی خارج شده به منظور حفظ انرژی بدن  استفاده می شود و با ورزش کردن این سلول های چربی به عنوان غذا مورد مصرف قرار می گیرند.

این فرآیند کمک می کند که چربی های انباشته شده در یک منطقه از بدن را با انتخاب خود متابولیزه کنید.

3-تغییر شکل، سفت کننده و صاف کنندگی

انرژی تثبیت شده سبب گرم کردن فیبر های کلاژن درون درمیس می شود و سبب انقباض پوست می شود. این فرآیند این امکان را به پوست می دهد که سفت تر و صاف تر شود.

به طور همزمان اثر گرما روی سرعت متابولیسم نیز موثر است که باعث تشکیل کلاژن و سفت شدن دائمی پوست می شود.

 

وجود این سه عنصر برای سلامت و جوانی پوست ضروری است:

1-کلاژن سازی پوست که همانند یک داربست در پوست عمل می کند

2-الاستین که برقرارکننده ارتباط و اتحاد بین سلول های پوستی صورت می باشد.

3-هیالورونیک اسید نیز در دهیدراته،پمپاژ و نرم کردن پوست صورت نقش بسیار زیادی دارد.

هنگامی که این سه عنصر در درون پوست وجود داشته باشد، با پوستی متراکم، جوان و محکم روبروخواهید شد.

درصورتی که کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید در پوست وجود نداشته باشد، فقدان این مواد باعث شل شدن و افتادگی پوست صورت و یا چین و چروک و ایجاد خط خنده و اخم روی پوست صورت شود.

به وسیله ی دستگاه پلاژن تراپی صورت این مشکلات حل خواهد شد و با پوستی سالم، سفت و تراکم دار روبرو خواهید شد.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید