جوانسازی پوست

جوانسازی پوست


انوع روش های جوانسازی پوست در کلینیک زیبایی سپیدار

طبیعی است که همه از داشتن زیبایی و داشتن پوستی زیبا و شفاف لذت ببرند. اما ممکن است در میان این اسامی مختلف و تکنیک های گسترده گیج شوید و نتوانید تشخیص دهید که کدام خدمات جوانسازی پوست برای شما مفید است.
کلییک زیبایی سپیدار،  بهترین مرکز لیزر موهای زائد و  لیزر مو شرق تهران می باشد با بروزتریدن دستگاه های جهان آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان عزیز می باشد.
پیشرفت‌های علم پزشکی راه‌های زیادی را برای جوانسازی پوست در اختیار ما قرار داده‌ است؛ از لیزر گرفته تا بوتاکس، ژل‌ها و تکنیک‌های گوناگون جراحی. تمام این روش‌ها به نوبه‌ی خود موثرند و بهترین روش جوانسازی پوست باید با توجه به شرایط شما تعیین شود.
بالا رفتن سن باعث تخریب اجزای شکل دهنده به پوست می‌شود. پروتئین‌های کلاژن و الاستین از جمله‌ی این اجزا هستند که بر زیبایی و جوانی پوست تاثیر بسیار دارند.
سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب در کنار بالا رفتن سن، باعث تخریب و تحلیل رفتن پوست می‌شوند. به مرور زمان لایه‌ی سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف می‌شود.

روش های جوانسازی پوست

1- بوتاکس

2- تزیق ژل

3-میکرودرم

4- مزوتراپی

5-هایفو تراپی

6- پلاسماجت

7-هیدروفشیال

8-میکرونیدلینگ

9-آر اف فرکشنال

10-لیفت صورت با نخ

 

چه زمانی برای جوانسازی پوست مناسب است؟

آسیب هایی که منجر به تخریب پوست یا ضایعات پوستی می شوند، می تواند انگیزه ای برای اقدام شما برای جوانسازی پوست باشد. این آسیب ها شامل:

1-عفونت پوستی.

2-دیر خوب شدن زخم ها.

3-ایجاد دانه های پوستی.

4-اثرات زخم ها و بریدگی ها.

5-لکه های تیره و روشن روی پوست.

6-واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی.

7-سوختگی: آثار سوختگی از جمله آفتاب سوختگی یا سوختگی با آتش.

8-تخریب یا تغییرات بافت پوست: برای مثال در هنگام اضافه یا کاهش وزن ناگهانی.

9-پیری (پیر شدن به صورت طبیعی می تواند باعث کاهش تولید کلاژن شده و در نهایت باعث افزایش چین و چروک و یا لکه های پوستی گردد).

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید