جوانسازی پوست با پلاسما جت

جوانسازی پوست با پلاسما جت


جوانسازی پوست با پلاسما جت چگونه است؟

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکزپلاسما جت شرق تهران ( پلاسما جت تهرانپارس ) می باشد. این مرکز با بیش از 15 سال سابقه انواع روش های جوانسازی پوست را ارائه می دهد.

حفظ جوانی و شادابی پوست همواره تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد. به همین دلیل است که افراد در جهت حفظ زیبایی پوست تلاش کرده و در طول عمر خود روش‌های متفاوتی را برای این کار امتحان می‌کنند.

پوست بدن انسان با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض انواع آسیب و آلودگی ، خیلی زودتر از دیگر قسمت‌ها جوانی و طراوت خود را از دست می‌دهد.

روشی موثر و کم عارضه که می‌تواند زیبایی و شادابی را بار دیگر میهمان پوست شما کند. ما برای این منظور پلاسماجت را به شما پیشنهاد می کنیم.

پلاسماجت روشی غیر تهاجمی است برای جوانسازی پوست، روشی است که مراقبت‌های کمتری می‌خواهد و نتایج مناسب‌تری نیز دارد و میزان ماندگاری پلاسما جت نسبت به سایر روش های تهاجم و غیر تهاجمی بیشتر است.

دستگاه پلاسماجت با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست، با ایجاد بار الکترونی بر روی غشای پوست اثر می‏ گذارد و از این طریق با تحریک سلول‌ها سبب جوان ‌سازی و بهبود بافت تحت درمان می‌شود.

عملکرد دستگاه پلاسما جت به اینگونه است که به آرامی نزدیک پوست می‌شود و پرتوهای پلاسما به تمام نواحی مقاوم پوست نفوذ کرده و به خصوص می‌تواند نواحی آسیب ‌دیده را هدف قرار دهد و باعث حذف پوست اضافه و جوانسازی می گردد.

کاربرد پلاسماجت

1-درمان جوش

2-درمان افتادگی پلک‌ها

3-درمان افتادگی پلک بدون جراحی

4-کم کردن لکه‌های پیری و خال‌های رنگی

5-کاهش نقاط قرمز ایجاد شده روی پوست

6-از بین بردن چین و چروک‌های صورت و گردن

 

پوست پلک بسیار نازک و حساس است و تحرک زیادی دارد. به دلیل پلک زدن ‏های فراوان در طول روز فشار بسیاری متحمل می‏ شود. به همین دلیل اولین علائم افزایش سن و خستگی در پوست اطراف چشم ظاهر می ‏شود.

پلاسما جت یکی از بهترین روش های بازگردانی و زیبایی اطراف چشم است. هدف پلاسماجت از بین بردن یا کاهش این نواقص است تا چشم ها زیبا و جوان تر به نظر برسند.

امروزه دستگاه ‏های جدیدی با استفاده از تکنولوژی پلاسمای گرم امکانات درمانی و زیبایی فراوانی را به ما ارائه می‏ دهند.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز هیدروفیشیال شرق تهران

 

پلاسماجت روشی است که علاوه بر درمان انواع آسیب‌های پوستی نظیر چین و چروک‌ها، آکنه، جای زخم و بریدگی می‌تواند برای رفع افتادگی پلک و اطراف چشم نیز استفاده شود.

علاوه بر این می‌توان برای لیفت بینی و اصلاح حالت آن از روش پلاسما جت استفاده کرد. این موضوع برای کسانی که از جراحی می‌ترسند یا نمی‌توانند هزینه زیادی صرف زیبایی پوست خود کنند، بسیار مناسب است.

علاوه بر این‌ها از این روش می‌توان برای درمان ترک‌های پوستی نیز استفاده کرد. این ترک‌ها ممکن است به دلیل افزایش وزن، حاملگی یا بلوغ در پوست افراد ایجاد شوند. از بین بردن انواع ضایعات پوستی نیز از دیگر کاربردهای این روش است.

با پلاسماجت می‌توان انواع زگیل و فیبروئیدها را درمان کرد. پلاسماجت را می‌توان روشی پرکاربرد و تاثیرگذار در برطرف کردن چین و چروک دانست.

چین و چروک‌های اطراف چشم، خط لبخند، خطوط پیشانی و دیگر نواحی چهره و بدن افراد از طریق این روش برطرف می‌شوند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز کربوکسی تراپی تهرانپارس کربوکسی تراپی شرق تهران ) می باشد.

 

آیا انجام پلاسما جت درد دارد؟

قبل از انجام پلاسما جت از بی حسی موضعی استفاده می شود. بنابراین درد ناشی از درمان حداقل می باشد. روند بهبودی نیز می تواند با ناراحتی خفیفی همراه باشد اما می توان از مسکن برای تسکین درد استفاده کرد.

مراقبت ‏های قبل از پلاسماجت

در صورت لزوم آزمایش‌های تجویز شده را انجام داده باشید. 3 روز قبل از عمل از مصرف آسپرین یا هر نوع رقیق‌ کننده‌ خون پرهیز کنید.

مراقبت های بعد از پلاسما جت

1-تا سه هفته بعـد از پلاسماجت از مواد آرایشـی در ناحیه مورد نظر استفـاده نکنید.

2-ممکن است تا چند روز ناحیه درمان متورم و قرمز شود؛ کرم تجویزشده را طبق دستور پزشک معالج مصرف کنید.

3-بهتر است تا 24 ساعت از آرایش کردن پرهیز کنید. نتیجه عمل را بعد از  2 تا 4 هفته به خوبی خواهید دید.

4-در ناحیه ای که پلاسما جت انجام شده معمولا تورم و قرمزی برای 2 تا 3روز مشاهده می شود. گاهی بهبود تورم و قرمزی برای به خصوص پلک ها و نواحی نزدیک چشم مدت بیشتری طول می کشد.

در بعضی موارد بهبود آن یک هفته طول می کشد که در این بازه زمانی پوست ناحیه مورد نظر پوسته پوسته می شود که باید به صورت طبیعی از بین برود. بهبود کامل در بعضی افراد 7 تا 10 روز طول می کشد.

 

موارد منع استفاده از پلاسماجت

1-یانوانی که که باردار هستند.

2-آلرژی به مواد ضدعفونی کننده

3-آلرژی به بی حس کننده های موضعی

4-بیماری انکولوژیک Oncological disease

5-بیماری های پوستی، التهاب های پوستی

6-کسانی که به بیماری صرع و التهاب حاد مبتلا هستند.

7-افرادی که دارای دستگاه تنظیم ضربان قلب، هولتر مانیتور و هرگونه شی فلزی در ناحیه تحت درمان هستند.

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید