جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ


بهترین روش جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

در این روش از سوزن های مخصوص و البته ریزی استفاده می شود. نفوذ سوزن به پوست سطحی است.
میکرونیدلینگ صورت کمک می کند تا بتوانید منافذ باز پوست را ببندید، چین و چروک را کاهش دهید و همینطور ترک‌های حاملگی را بهبود دهید.

داشتن پوستی با طراوت و شاداب یکی از خواسته هایی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روش های مختلف جهت جوانسازی پوستشان هستند.

کلینیک زیبایی سپیدار از جمله معتبرترین مراکز میکرونیدلینگ تهرانپارس ( میکروندلینگ شرق تهران)  می باشد که یکی از بهترین راه های از بین بردن جای جراحی در پوست می باشد.

از گذشته تا کنون روش های مختلفی برای درمان جای جوش، لک، زخم و … وجود داشته است که برخی از آنها به صورت سنتی و برخی دیگر با استفاده از تکنیک های خاص پزشکی قابل استفاده هستند.

طرفداران میکرونیدلینگ  ادعا می کنند این روش می تواند اکثر مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ، جای جوش ، جای زخم های قشر خارجی پوست را درمان کند .

میکرونیدلینگ چیست و چه فوایدی دارد ؟

میکرونیدلینگ که به آن Collagen Induction Therapy هم گفته می شود توسط یک قلم که در سر آن سوزن های ریزی تعبیه شده و باعث ایجاد صدها حفره های نازک روی قشای خارجی پوست می شود .

این روش دو هدف را دنبال می کند :

1- با ایجاد سوراخ های میکرونی روی پوست شرایطی را ایجاد می کند تا سرم های مخصوص بتواند جذب قشای داخلی پوست شده تا نتایج بهتری را جهت ترمیم و بازسازی پوست ایجاد کند .

 

 

2- سوراخ های کوچک ایجاد شده توسط دستگاه میکروپن ، باعث می شود پوست با تولید کلاژن و الاستین شروع به بازسازی خود نماید . این فرایند باعث بهبودی چین و چروک ، خطوط ریز ، جای جوش ، زخم ها و منافذ می شود.

در بعضی از دستگاه های درماپن ، سرم و مواد مغذی همزمان با ایجاد حفره های میکرونی در پوست تزریق می شوند . ولی عموما ابتدا سرم یا مزو روی پوست مالیده شده بعد جهت نفوظ این مواد ، با درماپن روی پوست حفره های ریز ایجاد می گردد.

کلینیک زیبایی سپیدار از برترین مراکز میکرودرم شرق تهران ( میکرودرم تهرانپارس ) نیز می باشد.

کاربرد میکرونیدلینگ چیست؟

رفع چین و چروک و جوانسازی پوست

یکی از اولین و اساسی ترین کاربرد های این متد درمانی، رفع چین و چروک پوست است.

چرا که در طول زمان میزان تولید کلاژن پوست کاهش چشمگیری پیدا می کند و همین مسئله باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک در پوست می شود.

در حالی که با استفاده از این شیوه و مواد مغذی که برای تزریق به پوست استفاده می شوند، میزان تولید کلاژن و الاستین پوست مجددا افزایش پیدا می کند.

 

درمان جای جوش و آکنه

برای کاهش اثر جای جوش و آکنه می توانید از تکنیک ترمیم سازی مجدد استفاده کنید.

همان طور که گفته شد در طول انجام این کار، زخم هایی با روزنه های کوچک روی سطح پوست ایجاد می شود که اگر به در نظر گرفتن مراقبت های لازم به خوبی ترمیم شوند، جای زخم های قبلی را نیز تا حد زیادی کاهش می دهند.

 

کاهش میزان ترک های حاملگی یا چاقی/لاغری

یکی از قابلیت های پوست خاصیت کشسانی بودن آن است. علاوه بر این که در گذر زمان این خاصیت پوست رو به تحلیل می رود، بلکه با بروز اتفاق هایی مانند حاملگی، چاقی / لاغری و … فشار شدیدی به پوست وارد شده و باعث از بین رفتن این حالت پوست در بخش هایی از بدن مانند شکم، ران، بازو و … می شود. بر اساس مطالعاتی که اخیرا انجام شده است، با استفاده از این شیوه درمان، می توان تا حد زیادی این حالت پوست را بهبود بخشید.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید