لیزر موهای زائد تهرانپارس

لیزر موهای زائد تهرانپارس


کلینیک زیبایی سپیدار، بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهرانپارس

ازبین بردن موهای زائد از گذشته تا کنون یکی از دقدقه های مردم بوده است.  لیزر موهای زائد یکی از روش های نوین، همچنین یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است.

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود.

هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر بدن، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است.

با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد شرق تهران می باشد همچنین این کلینیک یکی از بهترین مراکز لیزر و لیزر زیر بغل شرق تهران  ( لیزر زیر بغل تهرانپارس ) است.

 

این کلینیک یکی از موفق ترین مراکز لیزر مو تهرانپارس و بهترین مرکز لیزر و جوانسازی در شرق تهران می باشد.

 

 

 

 

کاربردهای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است.

مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است. در آقایان لیزر زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود.

با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

منطقه‌ی تحت درمان هر چقدر که محدود یا وسیع باشد (حال می‌خواهد فقط پشت لب باشد یا لیزر کل بدن) برای حذف یا کاهش موثر موهای زائد، شما باید یک دوره‌ی درمانی را تکمیل کنید.

این دوره معمولاً شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ی لیزر با فواصل حدود ۶ هفته است.

 

آیا لیزر موهای زائد به صورت دائمی اثر‌‌ می‌گذارد؟

باید بدانید که با لیزر، موهای زائد بدن به صورت دائمی از بین‌‌ نمی‌روند. لیزر فقط به صورت دائمی باعث کاهش موهای زائد‌‌ می‌شود.

موها به طور دائم در حال رشد هستند و در یک دوره درمانی لیزر موهای زائد، فقط موهایی که در چرخه رشد قرار داشتند، توسط لیزر از بین‌‌ می‌روند.

ممکن است موهای زائدی وجود داشته باشند که در زمانی که شما لیزر انجام‌‌ می‌دهید، در دوره استراحت باشند، و بعد از دوره لیزر، رشد کنند. به همین علت، لیزر باعث حذف صددرصدی موها‌‌ نمی‌شود.

 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

لیزر موهای زائد از نظر جنسیتی هیچ محدودیتی برای کسی ندارد. با این که لیزر به صورت کلی، باعث ایجاد عوارض خاص و شدید‌‌ نمی‌شود، اما برخی افراد با شرایط زیر بهتر است لیزر موهای زائد خود را به تعویق بیندازند و یا آن را انجام ندهند.

1- افرادی که به بیماری لوپوس مبتلا هستند.

2- کسانی که دارای اختلالات هورمونی هستند.

3- بانوان در دوران بارداری نباید لیزر موهای زائد انجام دهند.

4- وجود تتو یا خال در محل لیزر، باعث عدم نتیجه گیری‌‌ می‌شود.

5- اگر در محلی که قصد لیزر دارد، گوشت اضافه وجود داشته باشد.

6- افرادی که داروهای خاص مثل راکوتان و ایزوترتینوئین مصرف‌‌ می‌کنند.

7- افرادی که به تازگی پوست خود را برنزه کرده‌اند، نباید لیزر انجام دهند.

8- اگر به طور مرتب تبخال‌‌ می‌زنید، یا در زمان لیزر در محل مورد نظر تبخال دارید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید