بهترین لیزر جوانسازی پوست

بهترین لیزر جوانسازی پوست


بهترین لیزر جوانسازی پوست چیست؟

کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) به شما ارائه می شود.

پیری پوست ممکن است در هر سنی رخ دهد که این امر می‌تواند اعتماد بنفس را از افراد بگیرد.

معمولا، این بانوان هستند که بسیار نگران پوست خود بوده و به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی و حفظ طراوت پوست خود می‌باشند.

روش‌های زیادی برای حفظ شادابی و سلامت پوست همچنین جوانسازی پوست وجود دارد که بیشتر آن‌ها خانگی و سنتی می‌باشند.

اما برای جوانسازی و رفع پیری باید از بهترین دستگاه جوانسازی پوست بهره برد تا نتایج ایده‌آلی کسب کرد؛ در غیر اینصورت هیچ روش خانگی و سنتی نمی‌تواند تاثیر روش‌های کلینیکال را داشته باشد.

البته، نمی‌توان گفت که کدام روش کلینیکال بهترین است؛ چراکه هر پوستی نیاز به یک روش خاص داشته و این پزشک است که بهترین روش را مطابق با جنس پوست بیمار تجویز می‌کند.

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

 

علل پیری پوست

پیری پوست به دلایل مختلف و تحت تاثیر عوامل گوناگون ایجاد می‌شود که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌نماییم:

1- افزایش سن

2- آلودگی های محیطی

3- ژنتیک و عوامل وراثتی

4- استرس و خواب ناکافی

5- عدم مراقبت مطلوب از پوست

6- تغذیه نامناسب و کمبود مصرف آب

7- مصرف الکل، سیگار، قلیان و مواد مخدر

8- قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید بدون استفاده از ضد آفتاب و پوشش مناسب

 

 لیز CO2 فرکشنال تهرانپارس (لیز CO2 فرکشنال شرق تهران )

 

بهترین لیزر جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با لیزر چیست؟

جوانسازی پوست با لیزر یک روش اثبات‌شده برای کاهش چین‌وچروک‌ها، لکه‌های ناشی از افزایش سن، جای جوش و زخم‌ها، انواع لکه‌های پوستی و همچنین سفت کردن پوست است.

لیزرها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آن‌ها می‌توانند برای یک یا چند مشکل پوستی مختلف استفاده شوند. عملکرد این لیزرها روی پوست‌های مختلف می‌تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد.

پس مهم است که بهترین لیزر جوانسازی پوست را با توجه به مشکل خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

در ادامه انواع لیزرهای جوانسازی پوست را بررسی می‌کنیم تا با آگاهی کامل به انتخاب بهترین لیزر جوانسازی پوست بپردازید.

 

آشنایی با بهترین دستگاه جوانسازی پوست

جوانسازی با آر آف فرکشنال

استفاده از آر اف فرکشنال برای جوان سازی پوست صورت از سایر روشهای جوانسازی با لیزر متمایز می باشد؛ زیرا عوارض جانبی کمی دارد. پس از کشیدن پوست صورت با این روش درمانی، در واقع پوست دچار التهاب یا درد نمی‌شود و به دوره ریکاوری نیاز نمی باشد. با این حال، شایان ذکر است که این روش جوانسازی پوست صورت تنها در یک جلسه انجام نمی‌گیرد و برای بهبودی کامل ظاهر پوست با لیزر فراکشنال چند هفته تا چند ماه زمان نیاز خواهد بود.

فرکشنال CO2

لیزر co2 فرکشنال یکی از موثرترین دستگاههایی است که این روزها بر سر زبانها افتاده تا با این مسئله به مبارزه برخیزد.

لیزرهای فرکشنال تنها نواحی خاصی از پوست را هدف قرار داده و نواحی نقطه نقطه مانند ایجاد کرده و نواحی مابین نقاط عملا بدون آسیب دیدگی و تاثیرگذاری باقی می مانند.

ولی لیزرهای غیرفرکشنال، کل ناحیه هدف را تخریب می کنند. در نتیجه لیزر فرکشنال تنها باعث آسیب جزئی به پوست شده و پوست بسیار سریع تر از حالت غیر فرکشنال ترمیم می یابد.

 

لیزر اربیوم

لیزر اربیوم که با مکانیسم تبخیر آب سلولی سبب انهدام سلول های سطحی و مرده پوست می شود؛

لایه سطحی پوست را با عمق کمتری به تدریج برداشته و برای درمان چروک های سطحی در نواحی نظیر اطراف چشم ، اطراف دهان ، پوست صورت و گردن و پشت دست ها قابل استفاده است.

 

جوانسازی با هایفو

دستگاه هایفوتراپی (HIFU) یکی از دستگاه‌هایی است که کاربرد فراوانی در جوانسازی پوست دارد. این دستگاه با امواج متمرکز رادیویی و با شدت بسیار بالا کار می‌کند.

این امواج مشابه امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود و تنها فرقی که با آن دارد این است که کمی متمرکزتر بوده و به تحریک پوست جهت تولید کلاژن کمک می‌کند.

در این روش بیمار سرپا بوده و تحت بیهوشی قرار نمی‌گیرد. از این رو، روش هایفوتراپی جزو روش‌های غیرتهاجمی محسوب شده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بسیاری از افراد هایفو را بهترین دستگاه جوانسازی پوست می‌دانند و برای این ادعای خود مدرک محکمی دارند. به گونه‌ای که غیرتهاجمی بودن این دستگاه را یک مزیت بزرگ برای آن بشمار می‌آورند.

از مزایای دیگر این دستگاه می‌توان به عدم برش پوست اشاره کرد که نیازی به بخیه نداشته و بیمار هیچ دردی را حین عمل احساس نخواهد کرد.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید