جوانسازی پوست دست با هایفو

جوانسازی پوست دست با هایفو


راههای جوانسازی پوست دست با هایفو و روش های دیگر در کلینیک زیبایی سپیدار

کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی شرق تهران (هایفوتراپی تهرانپارس) می باشد. با افزایش سن و بروز علائم پیری دست ها نیز مانند صورت نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند.

این مرکز یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

اگر مراقبت ها از پوست دست خوبی انجام نشود دستها چروکیده  رگهای برجسته ان نمايان می‌شود. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین راه جوانسازی پوست دست آشنا کنیم.

هایفوتراپی پوست دست یک روش غیر تهاجمی برای رفع چروک پوست دست و رفع لک و مشکلات پوستی دست می باشد که با استفاده از انرژی امواج مافوق صورت هایفوتراپی انجام می گیرد.

در این روش نیروی امواج دستگاه ضمن تحریک  پوست دست به کلاژن سازی باعث منقبض شدن عضلات پوست دست می گردند و از این طریق پوست دست  جوانسازی می شود و چروک آن محو می گردد.

برای کسانی که نمی دانند، HIFU مخفف سونوگرافی متمرکز با شدت بالا است، یک فناوری آرایشی پیشرفته که به طور قابل توجهی چندین ناحیه از صورت و بدن را سفت و جوان می کند. همچنین علائم پیری را کاهش می دهد و رنگ پوست را در یک جلسه بهبود می بخشد.

تعداد جلسات هایفوتراپی دست اغلب یک جلسه است.  هایفوتراپی، یک روش پزشکی است که از امواج اولتراسوند برای درمان برخی شرایط مانند تومورها استفاده می کند. این یک روش کم تهاجمی است.

بهترین راه جوانسازی پوست دست با هایفوتراپی:

هایفوتراپی یکی از شیوه‌های درمانی ایمن و بهترين راه جوانسازی پوست دست میباشد.
در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌شود و هیچ گونه زخم و بخیه ای وجود ندارد دستگاههای هایفوتراپی بر روی پوست امواج فراصوت منتشر می‌کنند و بر لایه‌های زیرین پوست اثر می کند.

این امواج باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود، هایفوتراپی ماندگاری بین ۱ تا ۳ سال دارد و روشی ایمن و موثر برای جوانسازی پوست دست است.

مراحل انجام بهترین راه جوانسازی پوست دست با هایفوتراپی:

1- بررسی وضعیت عمومی فرد و میزان چین و چروک های دست

2- ضدعفونی کردن و بی حسی پوست دست

3- مالیدن ژل مخصوص هایفوتراپی

4- انجام فرآیند هایفوتراپی

کاربرد و مزایای بهترین راه جوانسازی پوست دست با هایفوتراپی:

1- برطرف شدن رگهای برجسته دست

2- روشن شدن پوست دست و بهبود رنگ آن

3- رفع چین و چروک های سطح دست و برطرف شدن شلی پوست

مزایای استفاده از هایفوتراپی:

از مزایای هايفو تراپي نیاز نداشتن به دوره نقاهت ، عوارض خفیف نتایج مطلوب و طولانی مدت می باشد.

 

علائم پیری پوست دست چیست؟

پیری پوست دست در افراد مختلف با توجه به سن و ژنتیک آن‌ها علائم مختلفی هم دارد که در ادامه معرفی می‌کنیم.

1- بیرون زدن رگ دست‌ها

بیرون زدن رگ‌های دست می‌تواند به دلیل مشکلات دیگری در بدن هم باشد. به همین علت قبل از اینکه برای بیرون زدگی سیاهرگ‌های دست از روش‌های  جوانسازی پوست دست استفاده کنید، بهتر است مطمئن شوید که مشکل دیگری وجود ندارد.

اما بیرون زدن رگ‌ها هم می‌تواند با لاغر شدن و از بین رفتن بافت‌های چربی دست اتفاق بیافتد. دو گروه دیگری که ممکن است در گذر زمان از بیرون زدن رگ‌های دست خوششان نیاید نوازنده‌ها و ورزشکاران هستند.

اما جای نگرانی نیست، چرا که  روش‌های مناسبی برای درمان بیرون زدگی رگ دست با کمک جوانسازی پوست دست وجود دارد.

2- لاغر شدن دست‌ها

بعضی از افراد بطور ژنتیکی دست‌های لاغری دارند که روش‌های مخصوصی برای جوانسازی پوست دست این افراد وجود دارد که نتیجه‌ خوبی می‌دهد.

اما همانطور که گفتیم با افزایش سن و کاهش بافت چربی و عضلانی دست‌ها لاغر می‌شوند. در نتیجه استخوان‌ها و مفاصل بیشتر در معرض دید هستند که برای بسیاری خوشایند نیست.

3- چروک دست‌ها

با افزایش سن یکی از علائم پیری پوست که کم کم پدید می‌آید چین و چروک‌های دست‌ها است. ساختار پوست دست از چند بخش تشکیل شده.

بطوری که زیر لایه پوست لایه‌ای چربی و زیر آن ماهیچه‌ها و عضلات قرار دارند. با افزایش سن و کاهش بافت چربی زیر پوست، پوست دست افتاده‌تر می‌شود و به اصطلاح چین و چروک‌ها نمایان می‌شوند.

یکی دیگر از عوامل ایجاد چین و چروک از بین رفتن خاصیت کشسانی پوست و کم آب شدن پوست است. چرا که وقتی سن بالا می‌رود تولید کلاژن و دیگر پروتئین‌ها که به جوانسازی پوست دست کمک می‌کنند و آن را شاداب نگه می‌دارند کم می‌شود. به همین دلیل چین و چروک‌های دست بیشتر به چشم می‌آیند.

جوانسازی با هایفو یکی از جدیدترین تکنولوژی های لیفت صورت و گردن (بدون جراحی) است

4- ایجاد لک روی دست‌ها

ایجاد لک روی دست‌ها از مشکلات شایع افرادی است که به جوانسازی پوست دست روی می‌آورند.

استفاده زیاد و مداوم از انواع شوینده‌ها، تابش زیاد نور خورشید و افزایش سن می‌تواند در بوجود آمدن این لکه‌های پوستی موثر باشند.

در کنار انواع ماسک‌های خانگی برای از بین بردن لکه‌های پوست دست، روش‌های دائمی و موثری برای جوانسازی پوست دست هم وجود دارند که این مشکل را بر طرف می‌کنند.

 

5- شل شدن پوست دست

شل شدن پوست دست یک اتفاق طبیعی است که با افزایش سن رخ می‌دهد. اما امروزه با انجام ورزش‌ها و تمرینات مداوم می‌توان از شل شدن و افتادگی پوست دست جلوگیری کرد.

همچنین روش‌های مختلف جوانسازی پوست دست هم راهکارهای مناسبی برای لیفت شدن و سفت شدن پوست دست دارد.

 

هایفوتراپی دست برای چه افرادی مناسب است؟

کاندید مناسب برای هایفوتراپی دست فردی است که از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشد و بدن فرد بتواند در برابر امواج حرارتی هایفو ،ترمیم مناسبی داشته باشد.

بنابراین افراد جوانتر کاندید مناسب تری برای این روش می باشند. بعلاوه در افرادی که دارای چین و چروک های عمقی می باشند و یا براثر نوسان وزن چربی زیر پوستی تحلیل کامل رفته باشد، تزریق فیلر و یا چربی جایگزین مناسب تری است.

وجود لک های قهوه ای پشت دست که ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید است و اصطلاحا Solar lentigo  گفته می شود با هایفوتراپی درمان نمی شود و روش های جایگزین از قبیل لیزر، پیلینگ و مزونیدلینگ تاثیر بیشتری دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید