جوانسازی صورت و رفع خط خنده با بوتاکس

جوانسازی صورت و رفع خط خنده با بوتاکس


بهترین راه جوانسازی پوست صورت و رفع خط خنده با بوتاکس ، در کلینیک زیبایی سپیدار

یکی از آثار بالا رفتن سن ایجاد خط و چین و چروک هایی در اطراف دهان می باشد. برطرف کردن چین و چروک‌ها و رفع خط خنده با بالارفتن سن و شل شدن پوست از واجبات جوانسازی و شادابی پوست می باشد.

خطوط خنده که با نام‌های خط لبخند، خطوط پرانتزی یا چین‌های دوطرف بینی و دهان نیز شناخته می‌شوند، خطوطی هستند که هنگام لبخند زدن و یا سایر حالات صورت در اطراف دهان ظاهر می‌گردند.

این خطوط از گوشه بیرونی پره‌های بینی تا گوشه‌های بیرونی دهان، امتداد می‌یابند. این خطوط در صورت هر فردی ایجاد می‌گردند، به همین دلیل است که تقاضا برای درمان خطوط لبخند بسیار رایج است.

بوتاکس ارسال سیگنال های عصبی را محدود می کند تا از ارسال سیگنال های عصبی به عضله هدف جلوگیری شود. این عمل باعث جلوگیری از ایجاد هرگونه انقباض در عضلات می شود و اینگونه می شود که عضلات دیگر قدرت حرکت نخواهند داشت.

انجام این عمل به طور مداوم باعث می شود عضلات اطراف لب به مرور زمان قدرت حرکت خود را از دست داده و طی مرور زمان باعث برطرف شدن خط خنده خواهد شد.

چگونگی انجام تزریق بوتاکس خط خنده

در ابتدای امر و برای شروع باید صورت کاملا تمیز شده باشد تا مواد آرایشی و یا آلودگی بر روی پوست نباشد. سپس بوتاکس خط خنده به وسیله سوزن های ریز مستقیم به نواحی اطراف دهان برخورد می کند.

استفاده از سوزن های بسیار ریز باعث ایجاد درد کمتری در ناحیه اطراف دهان می شود.

توجه به این نکته بسیار مهم است که اگر آستانه درد بسیار پایینی دارید می توانید از کرم های بی حس کننده و یا یخ برای جلوگیری از ایجاد درد استفاده کنید.

عواملی که باعث به وجود آمدن خط خنده می شوند به شرح زیر می‌باشند:

1- استرس

2- آلودگی هوا

3- استعمال دخانیات

4- نداشتن خواب کافی

5- استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب

6- رژیم غذایی سرشار از مواد قندی

 

بوتاکس خط خنده برای چه کسانی مفید است؟

این روش برای تمامی افرادی که از ایجاد خط خنده ای که در اطراف دهانشان به وجود آمده است ناراضی هستند و به دنبال راهی برای برطرف کردن آن می باشند، مفید می باشد.

توجه داشته باشید که این افراد قبل از تزریق بوتاکس خط خنده حتما با پزشک مشورت کنند:

1- خانم های باردار و یا شیرده.

2- افرادی که به بوتاکس حساسیت دارند.

3- افرادی که از اختلالات عصبی رنج می برند.

4- افرادی که از داروهای رقیق کننده خون و یا داروهای خاص استفاده می کنند.

 

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس خط خنده

بعد از انجام بوتاکس هیچ فاصله زمان برای درمان نیازندارید وشما در همان روز بهبود پیدا می کنید و نتیجه درمان خود رامشاهده می کنید. پزشک شما مراقبت های ویژه بعداز تزریق را برای شما بازگو می کند.

روش تزریق بوتاکس برای رفع  خط خنده و اخم بسیار ساده است .درمانی که بدون نیاز به جراحی می تواند چین وچروک ها وخطوط چهره را به طور موقت صاف کند و چهره شما را جوان تر و آرام ترکند.

بعد از انجام عمل بوتاکس به طور موقت خطوط اخم ،خطوط پیشانی و خطوط زیر چشم کاهش می یابند و یا کاملا از بین می روند و نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

درمان بوتاکس دقایق کمی طول می کشد و تفاوت های خود را درطول چندین روز می توانید مشاهده کنید.تاثیر آن می تواند بیشتر از ۴ ماه باقی بماند.

یک ۱۵ دقیقه قرار ملاقات در مطب می تواند برای شما کافی باشد تا در مورد بیهوشی ،ویژگی های سنی ،وآناتومی خاص اطلاعاتی کسب کنید وبهترین نتیجه را ازانجام بوتاکس داشته باشید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید