کلینیک زیبایی در شرق تهران

کلینیک زیبایی در شرق تهران


کلینیک زیبایی سپیدار، بهترین کلینیک زیبایی در شرق تهران

کلینیک های زیبایی و جوانسازی پوست امروزه جایگاه بسیار مهمی بین علاقه مندان به زیبایی . جوانسازی دارند.

این کلینیک ها معمولا زیر نظر یک متخصص و با یک مجوز رسمی فعالیت میکنند و خدمات زیادی در زمینه سلامت پوست ومو، خدمات درمانی، خدمات زیبایی و لیزرموهای زائد ارائه میکنند.

انتخاب یک کلینیک خوب یک دغدغه بزرگ برای مراجعه کنندگان به این کلینیک هاست. کلینیک زیبایی سپیدار یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست شرق تهران ( جوانسازی پوست تهرانپارس) می باشد.

کلینیک زیبایی سپیدار در شرق تهران مجهز به بروزترین و برترین تجهیزات پزشکی به همراه تیم حرفه ای و پزشکان متخصص در زمینه پوست و مو تجربیات موفق آمیزی را در فعالیت پزشکی خود ثبت کرده است.

هدف این کلینیک حفظ سلامت پوست و مو و رسیدن شما به اندام متناسب می باشد .

همچنین این کلینیک توسط وزارت بهداشت تایید شده است و تمام نکات بهداشتی را رعایت می کند. کلینیک زیبایی سپیدار با انجام خدمات حرفه ای زیبایی و مشاوره رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

خدمات زیبایی معمول که در کلینک ها به افراد ارائه می شود بدین شرح است:

جوانسازی پوست

آبرسانی پوست

کربوکسی تراپی

جوانسازی با آراف فرکشنال

درمان ضایعات عروقی

پی آر پی مو(PRP)

درمان ریزش موی سر

درمان تعریق با بوتاکس

لاغری موضعی با مزوتراپی

تزریق فیلر و تزریق ژل

لیزر موهای زائد

مزوتراپی مو و….

 

در حال حاضر افراد بسیاری به کلینیک‌ های زیبایی مختلف مراجعه می‌کنند اما در این بین افرادی هستند که در خصوص ویژگی‌های اصلی و مهم مطب زیبایی که به آن مراجعه می کنند علاقمند به دریافت اطلاعات کافی درباره آن هستند.

 

در این مرکز شاهد موارد زیر خواهید بود :

۱- مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه

کلینیک زیبایی سپیدار از دستگاه‌ها ، روش ها ، متدها ، و لوازم‌های پیشرفته در جهت رفع مشکلات و عوارض پوست و مو ، استفاده می کند.

۲- تسلط بر روی روش‌ها و متد های زیبایی

متخصصان کلینیک زیبایی سپیدار به تمامی روش‌ها و متدهای حرفه‌ای در زمینه عمل زیبایی اشراف دارند.

۳- بهره‌گیری از متخصصان مجرب

مدارک پزشکی متخصصان و داشتن گواهینامه معتبر و پروانه تخصصی خدمات زیبایی از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های کلینیک زیبایی سپیدار است.

۴- رعایت بهداشت کامل

رعایت بهداشت محیط و دستگاه های کلینیک از موارد بسیار مهم برای ما می باشد. ضد عفونی و استریل کردن محیط کلینیک و همچنین دستگاها بطور روزانه و ساعتی در مرکز سپیدار انجام می شود.

۵- دریافت خدمات با بهترین کیفیت و قیمت

این کلینیک در شرق تهران ، ارائه خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت برای افراد فراهم نموده است.

۶- ارائه خدمات مشاوره پیش از عمل

پیش از انجام عمل زیبایی  تمامی مشاوره‌های لازم را با بیمار انجام می شود تا بتواند از چگونگی شرایط خود قبل و بعد از عمل مطلع شود.

۷- تعهد و مسئولیت کاری بالای کادر پزشکی

از ویژگی های برتر مرکز تخصصی پوست و مو سپیدار تعهد و مسئولیت کادر درمان جهت حصول بهترین نتیجه از ارائه ی خدمات زیبایی می باشد.

۸-نظم و اهمیت به مشتری

انجام خدمات زیبایی در کلینیک پوست و موی سپیدار به صورت منظم ، بدون اتلاف وقت بیمار و با تعیین وقت قبلی انجام می شود و هرگز در ارائه خدمات زیبایی کلینیک پوست و مو وقفه ای ایجاد نخواهد شد .

چنانچه قصد انجام هریک از خدمات زیبایی پوست و مو را دارید بهترین کار مراجعه به یک مطب زیبایی معتبر می باشد تا یک متخصص وضعیت شما را بررسی نموده و شما را در انتخاب روش مناسب خودتان راهنمایی کند.

مرکز زیبایی سپیدار در شرق تهران( تهرانپارس) ، بصورت کاملا تخصصی و بدست ماهرترین پزشکان زیبایی تک تک اعضای صورت شما را همانند یک پازل کنار هم می چیند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید