لیزر تاتو ابرو

لیزر تاتو ابرو


لیزر تاتو ابرو یکی از خدماتی است که در کلینیک زیبایی سپیدار  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران) انجام می شود.

روش‌های مختلفی برای درمان و لیزر تاتو ابرو وجود دارد که  در ادامه این مقاله معرفی می‌شوند.

پاک کردن تاتو با لیزر:

تمام روش های دیگر غیر از لیزر، نیاز به برش و شکستن لایه های پوست دارد تا جوهر از طریق فرآیندهای طبیعی، مکانیکی یا شیمیایی بیرون رانده شود.

 لیزرها تنها روشی هستند که می توانند جوهر را بدون آسیب به پوست، محو کنند. و به بدن اجازه می دهند جوهر را به طور طبیعی جذب کرده و از بدنتان خارج کند.

 به جز پاک کردن تاتو به روش فیزیکی (که گران است و جای زخمی به جا می گذارد)، تنها روش واقعا موثر برای از بین بردن کامل تاتو، لیزر حرفه ای است. اگرچه حذف تاتو در خانه و بدون لیزر به نظر جذاب می رسد، اما به ندرت کارساز هستند.

به لطف پیشرفت‌های اخیر در فناوری لیزر، لیزرهای امروزی می‌توانند:

  • به شکلی موثر و ایمن تاتوها را پاک کنند.
  • برای پاک کردن تاتو به تعداد جلسات کمتری نیاز دارند.
  • می‌توانند رنگ‌هایی را پاک کنند که در گذشته پاک کردنشان ممکن نبود.

در این جا باید یادآور شویم که با وجود پیشرفت‌های فنی و تکنولوژی، این که لیزردرمانی چقدر برای شما موثر باشد، تا حد فراوانی به اپراتور لیزر بستگی دارد. اگر پزشک منتخب شما تجربه و مهارت کافی نداشته باشد، نه تنها پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موثر نخواهد بود، بلکه خطرات زیادی هم خواهد داشت. در طرف مقابل اگر پزشک تخصص و تبحر کافی داشته باشد، پاک کردن تاتو با لیزر به موثرترین و ایمن‌ترین روش تبدیل می‌شود.

 

چگونگی اثر لیزر  ( لیزر چگونه تتو یا تاتو یا خالکوبی را پاک میکند -لیزر چطور در تتو اثر میکند – )

لیزر با هدف قرار دادن ذرات یا باکس های رنگ در بدن که محل تجمع رنگدانه ها میباشد و بمباران آن توسط پالس های نور ، باعث لیز شدن و پاره شدن رنگدانه ها و خرد شدن آنها می گردد .

التهاب در محل ایجاد میشود و هجوم ماکروفاژها و سلولهای بیگانه خوار در محل باعث میشود که رنگدانه های مورد نظر نیز توسط سلول های ماکروفاژ که وظیفه پاک سازی بدن از عناصر خارجی را عهده دار هستند ، بلعیده و نابود می گردند .

تاتوهایی که رنگ تیره توسط کربن و جوهر سیاه در آن بکارگرفته شده و عمدتا رنگ خالکوبی را سیاه و تیره نشان می دهند از جمله تاتوهایی هستند که به طول موج های ارسالی از طرف لیزر ، پاسخ مطلوب داده و در مقایسه با دیگر رنگ ها در جلسات درمانی کمتری نتایج مطلوبی از خود نشان می دهند .

 انواع لیزرهایی که برای پاک کردن تتو یا تاتو یا خالکوبی بکار گرفته می شوند عبارت اند از :

1-لیزر   کیو سویچ ان دیاگ برای پاک کردن تاتو های قرمزQ-Switched ND:YAG

2-لیزر فراکشنال CO2

3-لیزر کیوسویچ روبی Q-Switched Rubby  که به خاطر هدف قراردادن دقیق رنگدانه ها نتایج بسیار جالبی را ارائه کرده است .

4- دستگاههای لیزر جدیدتر که سیستم های ترکیبی دارند

5-دستگاههایی مانند RF  جراحی یا پلاسما برای موارد کوچک .

پاک کردن تاتو با لیزر Q-Switched

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه‌هایی که به قابلیت Q-switched مجهز هستند، می‌توانند یک پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستند. انرژی این پالس لیزری یک میلیاردم ثانیه دوام دارد، به سرعت جذب رنگدانه‌های جوهر تاتو می‌شود و آن‌ها را منفجر می‌کند.

در روزهای بعد از جلسه درمانی، سیستم ایمنی بدن به سراغ ذرات بسیار ریز باقی مانده از جوهر می‌رود، آن‌ها را جمع آوری و دفع می‌کند. به این ترتیب تاتو شما پاک می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید