لیفت شقیقه

لیفت شقیقه


لیفت شقیقه یک عمل جراحی غیر تهاجمی است که طی آن پزشک از بی­حسی موضعی استفاده می‌کند.

برای انجام لیفتینگ شقیقه باید به دنبال بهترین پزشک متخصص زیبایی بود، تا عوارض این عمل به حداقل برسد. کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) ارائه دهنده کلیه خدمات جوانسازی پوست از جمله لیفت، در شرق تهران می باشد.

لیفت شقیقه یا تمپورال لیفت یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین مراحل زیبایی در کل جهان است که همان‌طور که اشاره شد، جنبه زیبایی آن بیش از جنبه درمانی آن موردتوجه قرار گرفته است.

به عبارتی دیگر عمل لیفت شقیقه را بیشتر یک جراحی غیرضروری و اختیاری می‌دانند.

بعداز عمل فرد متقاضی هیچ علائمی در ظاهر خود ندارد و به راحتی می­تواند به روال قبلی زندگی خود برگردد.

 

مزایای لیفت شقیقه :

1-رفع چین و چروک و افتادگی در اطراف پلک و ابرو

2- بالا بردن یک سوم انتهایی ابرو

3-ایجاد کشش در گونه های افتاده

4-کاهش افتادگی در پلک بالا

5-از بین بردن خطوط پنجه کلاغی

6-ازبین بردن حالت خستگی در چهره

7-بازگرداندن قوس جوانی به ابروها

لیفت شقیقه با نخ

افرادی که به دلیل بالا رفتن سن یا کاهش شدید وزن دچار افتادگی پوست در ناحیه شقیقه و ابرو‌ها شده‌اند، می‌توانند لیفت شقیقه با نخ را امتحان کنند. این افراد در ناحیه گونه و خط فک هم پوست اضافه دارند، که با استفاده از نخ پوست این نواحی نیز کشیده می‌شود.

لیفتینگ شقیقه با نخ روشی تقریبا بدون درد است و حدود دو ساعت طول می‌کشد. در این روش نخ به عنوان قلاب عمل کرده و لایه‌های زیرین پوست را به بالا می‌کشد و پوست سفت می‌شود.

در لیفت با نخ می‌توان پس از ۱۰ روز تمامی فعالیت‌های روزانه را از سر گرفت. نتایج در این روش بلافاصله قابل مشاهده است. مقداری کبودی و ورم در روز‌های اول مشاهده می‌شود.

لیفتینگ شقیقه با نخ

 لیفت شقیقه با پلاسما جت

لیفت شقیقه با پلاسما جت روشی بسیار کم تهاجم است. دستگاه پلاسما جت روی پوست قرار می‌گیرد و باعث تحریک بافت‌ها می‌شود.

 انرژی پلاسما تشکیل کلاژن و فیبرهای الاستین را تحریک می‌کند. با این روش چین و چروک‌ها کاهش پیدا کرده و پوست صاف می‌شود. در پلاسما جت برش، تزریق و سوزش وجود ندارد.

هیچ بافتی از صورت برداشته نمی‌شود. این روش برای نواحی کوچکی از پوست با خطوط زیاد مثل اطراف چشم و شقیقه بسیار مناسب است.

قبل از شروع درمان از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود و درد به حداقل می‌رسد. ممکن است، تنها ۲ تا ۳ روز تورم و قرمزی در ناحیه شقیقه مشاهده کنید.

پوسته پوسته شدن بعد از انجام پلاسما جت کاملا طبیعی است. عموما در این روش یک جلسه درمان کافی نیست. پزشک با توجه به نوع پوست و میزان چین و چروک ۳ تا ۴ جلسه پلاسما جت را تجویز می‌کند.

بین جلسات حدود یک ماه فاصله است. ماندگاری این روش از دیگر روش‌های غیرجراحی بیشتر بوده و هر ۵ سال می‌توان آن را تمدید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید