لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران

 لاغری موضعی با کرایولیپولیز شرق تهران


خدمات  لاغری با دستگاه کرایولیپولیز در مرکز سپیدار از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که ما در  بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو تهرانپارس ) به شما ارائه می کنیم.

لاغری با دستگاه کرایولیپولیز یک روش غیر جراحی ترمیم بدن است.

متخصص با استفاده از یک دستگاه سلول‌های چربی زیر پوست را فریز می‌کند. وقتی سلول‌های چربی تخریب شدند به تدریج تجزیه شده و بوسیله کبد از بدن خارج می‌شوند.

کرایولیپولیز یک روش نسبتا جدید است که از سال ۲۰۱۲ بوسیله سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) به رسمیت شناخته شده است. دستگاه‌های Cool Shaping و Cool Sculpting بر پایه علم کرایولیپولیز بنا شده است.

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای روش کرایولیپولیز هستند؟

افرادی که چاقی موضعی دارند ونه اضافه وزن زیاد برای این روش مناسب ترند.کرایولیپولیز جهت درمان چاقی کاربرد ندارد و فقط جهت کاهش حجم چربی های موضعی مثل پهلوها ،رانها،شکم،بازوها و کمر استفاده میشود.

این روش برخلاف لیپوساکشن در بیماریهای قلبی عروقی و کبدی و کلیوی نیز قابل انجام است .

با توجه به حجم انبوه دستگاهای کرایولیپولیزی که اخیرا وارد کشور شده است بیماران باید دقت کنند که از این دستگاه فقط در مراکز درمانی معتبر و تخصصی استفاده کنند.

دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و بنابراین اثر بخشی آنها هم کاملا متفاوت است .

دستگاهی واقعا موثر است که هم از واکیوم و هم سرمای 10- درجه سانتیگراد در آن استفاده شود واین مشخصات را در کاتالوگ دستگاه می توان به راحتی مطالعه کرد.

البته منوط به اینکه نام دستگاه و شرکت سازنده را بدانید دستگاه هایی که دمای 10- سانتیگراد نداشته باشند و یا بدون وکیوم باشند اثر بخشی ندارند.

تفاوت اصلی روش کرایولیپولیز با سایر روشهای لاغری در چیست ؟

در این روش از لیزر ،سوزن و ساکشن استفاده نمی شود و فرد می تواند بلافاصله به سر کار خود برگردد .

این روش بیشتر برای افرادی انتخاب می شود که تمایل به انجام لیپوساکشن و یا لیپولیزر ندارند واز درد و عوارض گریزانند و همچنین می خواهند با هزینه کمتر به نتایج مطلوب برسند .
البته لیپولیزر، لیپوساکشن و لیپوماتیک نتایج فوری دارند و چربی های اضافی در یک جلسه از بدن خارج می کنند. ولی در کرایولیپولیز فرد نیاز به صبر و تحمل بیشتر دارد تا به تدریج چربی اضافی که توسط کرایولیپولیز کریستالیزه شده از بدن دفع شود.

عملکرد کرایولیپولیز

1- بعضی چربی‌ها با تمرین و رژیم غذایی از بین نمی‌روند.

2-ضخامت لایه چربی به طور چشمگیری کم می‌شود.

3-کاهش ضخامت لایه چربی در ناحیه مورد هدف قرار گرفته باعث بهبود ظاهر پهلو‌ها می‌شود.

4- با روش کرایو لیپولیز (کول‌اسکالپتینگ) سلو‌ل‌های چربی شناسایی‌شده و تا دماهایی که باعث مرگ آن‌ها می‌شود سرد می‌گردند.

5– ازآنجاکه لیپید موجود در سلول‌های چربی در دمایی بالاتر از آب موجود در انواع سلول‌های دیگر بلوری (منجمد) می‌شود، هیچ آسیبی به عصب‌ها یا بافت‌های دیگر وارد نمی‌شود.

6– بعد از درمان، سلول‌های چربی وارد یک زنجیره مرگ آپوپتیک شده و به تدریجی طی چند هفته یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن دفع می‌شوند.

نواحی که با دستگاه تحت درمان قرار می‌گیرند

با استفاده از روش کرایولیپولیز می‌توان به نحوی، چربی‌های موضعی در نواحی زیر را درمان نمود:

1-کمر

2-باسن

3-پهلو‌ها

4-بازو‌ها

5-گردن و غبغب

6-بالای شکم و پایین شکم

7-لاغر کردن داخل ران، بیرون ران و پشت ران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید