بوتاکس برای افتادگی پلک

بوتاکس برای افتادگی پلک


بوتاکس برای افتادگی پلک از جمله خدماتی است که در مرکز زیبایی سپیدار برای جوانسازی پوست انجام می شود.

 تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی پلک زمانی انجام می شود که عضلات کنترل کننده پلک چشم توانایی خود را از دست می دهند و این موضوع مشکلاتی را برای کیفیت بینایی فرد ایجاد می کند.

البته راه های دیگری نیز برای درمان افتادگی پلک ها وجود دارد اما یکی از روش های پر کاربرد تزریق کردن بوتاکس است.

برای این منظور با توجه به تجویز پزشک معمولا به چند مرحله تزریق نیاز پیدا خواهید کرد تا پلک های شما به شرایط طبیعی خود باز گردند.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز بوتاکس (بوتاکس شرق تهران ) آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

تزریق بوتاکس برای افتادگی پلک یک درمان عالی و با حداقل عوارض به شمار می رود. البته موقتی بودن نتایج، از جمله دلایلی است که برخی جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را به این تزریق دارویی ترجیح می دهند. 

 

چگونه از افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس جلوگیری کنیم؟

در وهله اول سعی کنید پزشک خود را با دقت انتخاب کنید. افتادگی پلک بعد از تزریق بوتاکس اغلب به دست کسی اتقاق می افتد که مهارت کافی برای این کار را ندارد. شما فقط باید تحت نظارت پزشک متخصص این کار را انجام دهید.

قبل از درمان، اگر در طول 4 ماه گذشته تزریقی انجام دادید، حتماً به پزشک خود بگویید.

همچنین در صورت استفاده از دارو، اطلاع دهید خصوصاً:

1-شل کننده های عضلات

پ2-داروهای خواب آور

3-رقیق کننده های خون

4-داروی آلرژی

پزشک همچنین باید در مورد سابقه پزشکی شما سوال کند و به طور کامل مطلع باشد. افرادی که بیماری های پزشکی مانند جراحی صورت یا سابقه فلج بل دارند ممکن است بعد از تزریق چروک دچار افتادگی پلک شوند. 

سن شما، آسیب دیدگی در برابر نور خورشید و سایر عوامل سبک زندگی نیز می تواند بر نحوه پاسخ شما به درمان تأثیر بگذارد.

پس از درمان، از مالیدن یا ماساژ صورت خود به مدت یک روز کامل خودداری کنید. این به شما کمک می کند تا از گسترش دارو به خارج از ناحیه تزریق شده جلوگیری شود.

 

افتادگی پلک بعد از بوتاکس چه مدت زمانی همراه فرد خواهد بود؟

باید دانست که افتادگی پلک بعد از بوتاکس یا پتوز (Ptosis) نمی‌تواند دائمی و همیشگی باشد و به صورت موقت وجود آن در چهره‌ی افراد مشاهده خواهد شد.

در کل پس از تزریق بوتاکس یک هفته طول می‌کشد تا پیام فلج شدن به گیرنده‌های ماهیچه برسد و فرد نتایج نهایی تزریق بوتاکس را مشاهده کند.

 تا رفع افتادگی پلک یکی از چشمان فرد نیمه بسته خواهید بود و در موارد نادر، پلک افتاده حتی می‌تواند بیش از شش هفته دوام داشته باشد.

مدت زمانی که پتوز ماندگاری دارد به این بستگی دارد که حرکت سم بوتولینوم در وهله اول چقدر جدی بوده و در واقع چه مقدار از آن در تماس با عضلات پلک شما واقع شده است.

خوشبختانه این عارضه بعد از گذشت چند هفته رفع خواهد شد و نیازی به نگرانی در این خصوص وجود ندارد. 

افتادگی پلک بعد از بوتاکس به صورت متوسط در بازه‌ی زمانی بین 4 تا 6 هفته به صورت خود به خود از بین خواهد رفت، اما در موارد نادر ماندگاری بوتاکس به بیشتر از 6 هفته هم خواهد رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید