لیزر پوست صورت

لیزر پوست صورت


لیزر پوست صورت همچنین لیزر موهای زائد بهترین روش برای از بین بدن موهای زائد به صورت دائمی است که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

کلینیک زیبایی سپیدار بهترین مرکز لیزر ( لیزر مو شرق تهران ) می باشد که در این مرکز انواع روش های جوانسازی، لاغری و زیبایی انجام می شود.

به طور کلی می توان گفت که پوست و صورت به سه دلیل اصلی :

1-تغییرهای طبیعی 

2-افتادگی 

3-کاهش حجم پیر می‌شود.

هر یک از این دلایل را باید به روشی منحصر به فرد و خاص هر بیمار درمان کرد تا بهترین نتیجه ممکن از منظر زیبایی‌شناختی برای لیفتینگ صورت به دست آید.

در قرون جدید روش‌های کلینیکالی پاسخ مناسبی به بروز مشکلات و ناهنجاری‌های پوستی هستند. امروزه روش‌های زیادی بدین منظور به وجود آمده که تاثیر آن به‌وضوح قابل مشاهده است.

جوانسازی پوست با لیزر را می توان یکی از بهترین روش‌هایی دانست که طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله به بررسی هزینه جوانسازی پوست با لیزر و معرفی بهترین لیزر جوانسازی پوست می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید

 

لیزر جوان‌سازی و زیبایی پوست روشی برای کاهش لک روی سطح پوست است. در این روش، زنجیرهای مولکولی سلول‌های پوست آسیب‌دیده لایه به لایه برداشته می‌شود تا زمانی که ظاهر یکنواخت‌تر و نرم و صاف‌تر از پوست به دست آید. 

لیزر پوست صورت به دلیل مزایای ضد پیری آن به‌عنوان جوان‌سازی پوست با لیزر معرفی می‌شود، همچنین به دلیل اینکه لایه‌های آسیب‌دیده پوست را جدا می‌کند، لیزر پیلینگ نیز نامیده می‌شود.

1-لیزر پوست چه مزایایی دارد؟

گرایش به زیبایی در انسان جزئی از نیازهای فطری وی به حساب می آید. در این میان علم با شتاب به ارائه راهکارهای بسیاری می پردازد.

از موانع در راه زیبا به نظر رسیدن می توان به موهای زائد، زایده های پوستی اعم از کک ومک، اسکار زخم ها و… اشاره نمود؛ که سال های زیادی است که افکار انسان ها را جهت از میان بردن به خود معطوف کرده است.

در هر دوره ای یک راهکار برای معضل موهای زائد ارائه شده است اما هیچکدام به اندازه لیزرکارسازنبوده است. از ابزار اولیه شیو گرفته تا اپیلاسیون های حرفه ای، هیچ یک توان مقابله با ابزار قدرتمند لیزر را نداشته اند.

کک ومک، اسکار زخم، چین و چروک و هرمشکل پوستی با لیزر قابل درمان می باشد.

2-فواید لیزر پوست برای موهای زائد 

به جرات می توان گفت که هیچ روشی از پس از میان بردن موهای زاید به اندازه لیزربرنیامده است و این مزیت غیر قابل بازگشت بودن رشد موهای زائد از مزایای یونیک لیزر است.

لیزر موهای زاید توانایی از بین بردن فولیکول های مو که در پُرسه خواب به سر می برند را نیز دارد. از طرف دیگر لیزر موهای زائد، اثری از مو و محل رشد آن به جای نمی گذارد.

برخلاف روش های دیگر حذف موهای زائد لیزر موهای زائد به پوست طراوت بخشیده و از زبری و ضمختی دیگر روش ها اثری در میان نخواهد بود.

یکی از مزایایی که لیزر را از مابقیع روش های رفع موهای زائد متمایز نموده است، حداقل درد وارده در زمان از میان بردن موهای زائد می باشد.

 

فواید لیزر پوست برای موهای زائد چیست؟

 

3-فواید لیزر پوست برای جوانسازی پوست چیست؟

لیزر درمانی برای پوست های خشک که نیاز به آبرسانی دارند بسیار مفید می باشد. پوست های پرچین و چروک که نیاز به رفع چین و چروک دارند و… درمان بهتری از لیزر برایشان یافت نمی شود.

با وجود انواع دستگاه های لیزرمدرن و قدرتمند با چین و چروک ها خداحافظی کنید. هیدرودرمی و شفاف سازی پوست دیگر آرزو نخواهد بود.

مهمترین مراقبت‌های ترمیمی و جوانسازی پوست پس از لیزر

1-خواب کافی داشته باشید. استراحت به ترمیم پوست کمک خواهد کرد.

2-بهتر است تا مدتی مصرف نمک را کاهش دهید.

3-از خوردن غذاهایی که ممکن است حساسیت پوستی برای شما ایجاد کند، حتما خودداری کنید. برای مثال مصرف ادویه را کاهش دهید.

4-میوه و سبزی تازه، تخم مرغ و غذاهای دریایی مانند ماهی، به فراوانی بخورید. از خوردن کمپوت یا آب میوه غیرطبیعی خودداری کنید.

تا میتوانید آب و مایعات بنوشید. روزی ۸ لیوان کوچک آب، به جوانسازی پوست با لیزر و رفع عوارض پوست کمک زیادی خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید